Конкурс. Фестиваль |
|
|
Афіша
Фото
Відео
Аудіо
Контакти
|
Міжнародний конкурс оперних співаків ім. С. Крушельницької
м. Львів, конкурс
10/16/2009-10/25/2009
Загальні відомості
Умови участі
Спонсори та партнери
Програма
Історія
Публікації
УМОВИ
V Міжнародного конкурсу оперних співаків імені Соломії Крушельницької
Увага! Конкурс перенесено
1. Загальні умови участі
1.1. Учасниками Конкурсу можуть бути професійні співаки та співачки всіх голосових категорій, які мають спеціальну музичну освіту та практичний стаж роботи на оперних сценах, а також студенти вищих музичних навчальних закладів.
1.2. До участі у Конкурсі допускаються співаки будь-якої національності:
ñ жінки, які народилися не раніше 01 січня 1977 року;
ñ чоловіки, які народилися не раніше 01 січня 1976 року.
1.3. Для участі у Конкурсі є обов'язковим виконання програмних вимог.
1.4. До участі у Конкурсі не допускаються лауреати І (першої) премії попередніх конкурсів імені Соломії Крушельницької.
2. Фінансові умови
2.1. Кожен учасник Конкурсу під час реєстрації повинен сплатити вступний внесок у розмірі 1000 (одна тисяча) гривень. Без сплати вступного внеску учасник Конкурсу до прослуховувань не допускається. У разі відмови кандидата від участі у конкурсі документи та вступний внесок не повертаються.
2.2. Проїзд конкурсантів та їхніх концертмейстерів до м. Львова і в зворотній бік здійснюється за власний рахунок.
2.3. Витрати, пов'язані з перебуванням (проживання і добові) здійснюються таким чином:
ñ для учасників I туру та їх концертмейстерів - за власний рахунок. За необхідністю, Дирекція Конкурсу може надати допомогу в резервуванні місця проживання на період першого туру в готелі;
ñ для учасників, які пройшли на II та ІІІ тури, та їх концертмейстерів - за рахунок Засновника Конкурсу;
ñ витрати по заключному гала-концерту - за рахунок Засновника Конкурсу.
2.4. Учасники, які не пройшли у ІІ або ІІІ тури, можуть залишитися до кінця Конкурсу за власний рахунок.
3. Премії та нагороди
3.1. Оргкомітет V Міжнародного конкурсу оперних співаків імені Соломії Крушельницької встановив такі премії та нагороди для переможців:
Гран-прі
15 000 (п’ятнадцять тисяч доларів США), медаль та звання лауреата Конкурсу;
Дві перші премії (окремо для жінок і чоловіків)
10 000 (десять тисяч доларів США) кожна, медаль та звання лауреата Конкурсу;
Дві другі премії (окремо для жінок і чоловіків)
5 000 (п'ять тисяч доларів США) кожна, медаль та звання лауреата Конкурсу;
Дві треті премії (окремо для жінок і чоловіків)
2 500 (дві тисячі п'ятсот доларів США) кожна, медаль та звання лауреата Конкурсу;
Дві четверті премії (окремо для жінок і чоловіків)
1 000 (одна тисяча доларів США) кожна, медаль та звання лауреата Конкурсу;
Два Дипломи «Кращий концертмейстер Конкурсу»
Оргкомітет і Журі можуть встановлювати інші призи і премії учасникам Конкурсу.
Концертні ангажементи
- концертні ангажементи в Україні та за її межами окремим переможцям Конкурсу.
3.2. Журі має право присудити додатково другу або третю премії, якщо не присуджено відповідно першу або другу премію.
3.3. Усі премії виплачуються в грошовій одиниці України за дійсним на день сплати курсом Національного банку України, при цьому з них утримуються податки відповідно до законодавства України.
3.4. Підприємства, установи та організації, а також фізичні особи можуть за власний рахунок установлювати додаткові призи, премії та інші відзнаки учасникам Конкурсу за погодженням із Оргкомітетом.
4. Порядок проведення Конкурсу
4.1. Конкурсні змагання проводяться в три тури: Перший - у супроводі фортепіано, Другий - із симфонічним оркестром, Третій - у формі виступів у виставах Львівського національного академічного театру опери та балету імені Соломії Крушельницької.
4.2. Оцінювання виступів конкурсантів та визначення переможців Конкурсу здійснює Журі, до складу якого запрошуються видатні діячі музичного мистецтва України та зарубіжжя.
4.3. Всі прослуховування відбуваються публічно.
4.4. Порядок виступів у Першому та Другому турах визначається жеребкуванням перед Першим туром.
4.5. До участі у Другому турі допускається не більше 24 учасників (12 жінок та 12 чоловіків).
4.6. До Третього, фінального, туру допускається не більше 10 учасників (5 жінок та 5 чоловіків).
4.7. Визначення переможців спеціальної премії "Кращий концертмейстер Конкурсу" відбувається по закінченню І (Першого) туру Конкурсу.
4.8. Рішення Журі у всіх турах Конкурсу є остаточними і оскарженню не підлягають.
4.9. Дирекція Конкурсу у разі потреби безоплатно надає конкурсантам концертмейстерів для виступу у Першому турі, а також для репетицій тривалістю 60 хвилин перед кожним туром
4.10. Дирекція Конкурсу залишає за собою всі права на трансляцію по радіо та телебаченню конкурсних прослуховувань та заключних концертів, їх аудіо-та відеозапис, а також розповсюдження цих матеріалів без виплати гонорару учасникам та їхнім концертмейстерам.
4.11. У випадку виникнення суперечок при тлумаченні умов Конкурсу єдиним правильним текстом є український.
5. Порядок подачі документів
5.1. Заявки на участь у Конкурсі приймаються до 01 вересня 2013 року. Дата надходження заявки визначається за першим поштовим штемпелем.
5.2. До заявки додаються:
ñ копії відповідних сторінок паспорта, які засвідчують вік учасника;
ñ для громадян України копія ідентифікаційного коду, або копія сторінки паспорту, де засвідчено відповідним чином відмову від отримання ідентифікаційного коду;
ñ копія диплому про музичну освіту, для студентів - довідка з місця навчання;
ñ творча автобіографія (резюме) у друкованому вигляді;
ñ 1 фотокартка (якщо друковані - розміром 9х12 см, придатні для поліграфічного відтворення, якщо в електронному форматі - розподільча здатність не менше 1600х1200);
ñ копії дипломів лауреата інших міжнародних конкурсів (у разі наявності).
5.3. Заявки із всіма додатками надсилаються з поміткою "Конкурс імені Соломії Крушельницької" на адресу:
e-mail: dapku2009@yandex.ru
5.4. Документи, подані із запізненням або не в повному обсязі, не розглядаються.
5.5. Оргкомітет Конкурсу залишає за собою право обмежувати кількість учасників, допущених до Конкурсу, враховуючи при цьому черговість надходження документів до Дирекції.
5.6. Після розгляду всіх поданих документів Оргкомітет Конкурсу надсилає електронною поштою (або письмово, якщо електронна адреса не вказана в заявці учасника) підтвердження про участь у Конкурсі. У разі необхідності надсилає офіційне запрошення для отримання візи.
5.7. Зміни в програмах, поданих учасниками, приймаються не пізніше 01 вересня 2013 року.
5.8. Дирекція конкурсу залишає за собою право використовувати всі надіслані учасниками інформаційні матеріали і фотографії для надання їх ЗМІ.
5.9. Дирекція Конкурсу не несе відповідальності за втрату документів під час їх пересилання поштою.
V Міжнародний конкурс оперних співаків імені Соломії Крушельницької
ñ Всі твори виконуються напам’ять, мовою оригіналу та в авторській тональності.
ñ Кожний твір може бути виконаний лише в одному турі.
ñ Порядок виконання творів у Першому та Другому турах визначається самим учасником.
ñ Арії з опер українських композиторів (для І і ІІ туру) будуть розміщені на сайті Конкурсу.
ñ І ТУР
Три оперні арії у супроводі фортепіано:
ñ одна арія на вибір учасника Конкурсу з опер таких композиторів:
Бетховен, Березовський, Верстовський, Чимароза, Глюк, Гендель, Монтеверді, Паїзіелло, Перголезі, Перселл, Рамо, Моцарт;
ñ одна розгорнута арія з опер композиторів:
Белліні, Доніцетті, Россіні, Вебер, Гуно, Мейєрбер, Масcне, Бізе, Сен-Санс, Вагнер, Верді, Пучіні, Масканьї, Понк’єллі, Флотов, Дворжак, Сметана, Шимановський, Глинка, Даргомижський, Бородін, Мусоргський, Чайковський, Рахманінов;
ñ одна арія з опер українських композиторів:
Бортнянський, Гулак-Артемовський, Аркас, Лисенко, Січинський, Людкевич, Лятошинський, Вериківський, Данькевич, Кос-Анатольський, Майборода, Мейтус, Кирейко, Губаренко, Колодуб.
ñ ІІ ТУР
Дві арії у супроводі оркестру із запропонованого переліку:
СОПРАНО |
Лисенко | «Енеїда» | Вальс Венери |
| «Утоплена» | Аріозо Галі |
Данькевич | «Назар Стодоля» | Речитатив і арія Галі |
Кирейко | «Лісова пісня» | Арія мавки |
Мейтус | «Украдене щастя» | Арія Анни (1 акт) |
| | Арія Анни (3 акт) |
Майборода | «Милана» | Сцена Йолан |
Белліні | «Норма» | Каватина Норми |
Бізе | «Кармен» | Речитатив і арія |
| | Мікаели |
Доніцетті | «Дон Паскуале» | Арія Норіни (1 акт) |
| «Лючія ді Ламмермур» | Каватина Лючії (1 акт) |
Глинка | «Руслан і Людмила» | Каватина Людмили |
Моцарт | «Чарівна флейта» | Арія Цариці Ночі |
Гуно | «Фауст» | Речитатив і арія Маргарити |
Россіні | «Севільський цирульник» | Арія Розіни (1 акт, фа мажор) |
Пучіні | «Богема» | Арія Мімі |
| «Мадам Батерфляй» | Монолог Чіо-Чіо-Сан |
| «Тоска» | Арія Тоски |
Верді | «Аїда» | Арія Аїди (3 акт) |
| «Дон Карлос» | Арія Єлизавети |
| «Ріголетто» | Арія Джільди |
| «Бал-маскарад» | Сцена і арія Амелії |
| «Травіата» | Сцена і арія Віолетти |
| «Ернані» | Сцена і каватина Ельвіри |
| «Трубадур» | Каватина Леонори (1 акт) |
Вагнер | «Тангейзер» | Арія Єлизавети |
Вебер | «Вільний стрілець» | Арія Агати |
Понк’єллі | «Джоконда» | Арія Джоконди |
Бородін | «Князь Ігор» | Арія Ярославни (1 акт) |
| | Арія Ярославни (4 акт) |
Мусоргський | «Сорочинський ярмарок» | Думка Парасі |
Чайковський | «Пікова дама» | Сцена і аріозо Лізи |
| «Євгеній Онєгін» | Сцена листа Тетяни |
Монюшко | «Галька» | Речитатив і арія Гальки (2 або 4 акт) |
Римський-Корсаков | «Царева наречена» | Арія Марфи |
| | |
МЕЦО-СОПРАНО |
Лисенко | «Тарас Бульба» | Речитатив, аріозо і арія Насті |
| | арія Татарки |
Данькевич | «Богдан Хмельницький» | Речитатив і арія Варвари |
Кирейко | «У неділю рано…» | Речитатив і арія Маври (Туркені) |
Доніцетті | «Фаворитка» | Речитатив і арія Леонори |
Россіні | «Севільський цирульник» | Каватина Розіни (1 акт, мі мажор) |
Верді | «Дон Карлос» | Арія Еболі |
| «Трубадур» | Розповідь Азучени |
| «Бал-маскарад» | Арія Ульріки |
Чайковський | «Орлеанська діва» | Арія Іоанни |
| «Євгеній Онєгін» | Арія Ольги |
Мусоргський | «Хованщина» | Сцена ворожіння Марфи |
| | (ред. Д.Шостаковича) |
Сен-Санс | «Самсон і Даліла» | Арія Даліли |
Масканьї | «Сільська честь» | Романс Сантуцци |
Бізе | «Кармен» | Хабанера, Сегідилья |
Римський-Корсаков | «Царева наречена» | Арія Любаші |
| | |
ТЕНОР |
Лисенко | «Тарас Бульба» | Каватина Андрія |
Данькевич | «Назар Стодоля» | Арія Назара |
| «Богдан Хмельницький» | Речитатив і арія Богуна |
Мейтус | «Украдене щастя» | Арія Миколи |
Кирейко | «Лісова пісня» | Арія Лукаша |
Гулак-Артемовський | «Запорожець за Дунаєм» | Молитва Андрія |
Доніцетті | «Дон Паскуале» | Речитатив і арія Ернесто |
Бізе | «Кармен» | Арія Хозе |
| «Шукачі перлин» | Арія Надіра |
Бородін | «Князь Ігор» | Каватина Володимира Ігоревича |
Джордано | «Андре Шеньє» | Імпровізація Шеньє |
Леонкавалло | «Паяци» | Речитатив і арія Каніо |
Пучіні | «Турандот» | Арія Калафа |
| «Тоска» | Арія Каварадоссі з І дії |
| «Богема» | Арія Рудольфа |
Чайковський | «Євгеній Онєгін» | Арія Ленського |
| «Пікова дама» | Арія Германа з І дії, Аріозо Германа |
Верді | «Аїда» | Речитатив і арія Радамеса |
| «Бал-маскарад» | Сцена і романс Ричарда |
| «Ріголетто» | Пісенька Герцога |
| «Трубадур» | Стретта Манріко |
Россіні | «Севільський цирульник» | Каватина Альмавіви |
Монюшко | «Страшний двір» | Речитатив і арія Стефана (з курантами) |
Массне | «Вертер» | Арія Вертера |
| | |
БАРИТОН |
Лисенко | «Тарас Бульба» | Арія Остапа, Аріозо Остапа |
Данькевич | «Богдан Хмельницький» | Монолог Богдана |
Мейтус | «Украдене щастя» | Арія Гурмана |
Кирейко | «Лісова пісня» | Арія Перелесника |
Россіні | «Севільський цирульник» | Каватина Фігаро |
Моцарт | «Дон Жуан» | Арія Дон Жуана |
Леонкавалло | «Паяци» | Пролог |
Джордано | «Андре Шеньє» | Арія Жерара |
Рахманінов | «Алеко» | Каватина Алеко |
Чайковський | «Пікова дама» | Арія Єлецького |
| «Іоланта» | Арія Роберта |
Гуно | «Фауст» | Каватина Валентина |
Верді | «Ріголетто» | Арія Ріголетто |
| «Травіата» | Арія Жермона |
| «Дон Карлос» | Сцена смерті Родріго |
| «Трубадур» | Сцена і арія Графа ді Луна |
| «Бал-маскарад» | Сцена і арія Ренато |
Римський-Корсаков | «Царева наречена» | Речитатив і арія Грязного |
Бородін | «Князь Ігор» | Арія Ігоря |
Майборода | «Тарас Шевченко» | Арія Тараса "Ой, думи мої" |
| | |
БАС |
Лисенко | «Тарас Бульба» | Пісня Тараса |
Данькевич | «Богдан Хмельницький» | Розповідь Кривоноса |
| | Речитатив і арія Кривоноса |
Кирейко | «Лісова пісня» | Речитатив і аріозо дядька Лева |
Моцарт | «Дон Жуан» | Арія Лепорелло |
Доніцетті | «Дон Паскуале» | Каватина Дона Паскуале |
Верді | «Дон Карлос» | Арія Філіпа |
| «Набукко» | Арія Захарії (1 або 3 акт) |
Гуно | «Фауст» | Серенада Мефістофеля |
Россіні | «Севільський цирульник» | Арія Дона Базиліо |
Бородін | «Князь Ігор» | Арія Кончака |
| | Арія Галицького |
Мусоргський | «Борис Годунов» | Арія Бориса |
Монюшко | «Страшний двір» | Арія Сколуби |
Чайковський | «Євгеній Онєгін» | Арія Германа |
Римський-Корсаков | «Царева наречена» | Арія Собакіна |
| «Садко» | Пісня Варязького гостя |
Глинка | «Життя за царя» | Арія Івана Сусаніна |
Дві оперні партії з переліку опер:*
Бізе | «Кармен» | Кармен, Хозе, Ескамільйо, Мікаела |
Верді | «Ріголетто» | Джільда, Герцог, Ріголетто |
| «Бал-маскарад» | Амелія, Ульріка, Ричард, Ренато |
| «Трубадур» | Леонора, Граф ді Луна, Феррандо, Манріко |
| «Набукко» | Захарія, Набукко, Абігайль |
| «Аїда» | Аіда, Радамес, Амнеріс |
| «Травіата» | Віолетта, Жермон, Альфред |
Пучіні | «Тоска» | Тоска, Каварадоссі, Скарпіа |
| «Богема» | Мімі, Рудольф, Шонар, Мюзетта, Марсель |
Россіні | «Севільський цирульник» | Розіна, Альмавіва, Базиліо, Фігаро |
Чайковський | «Іоланта» | Іоланта, Водемон, Роберт, Рене |
Римський-Корсаков | «Царева наречена» | Марфа, Любаша, Грязной, Собакін |
* На вибір журі одна партія буде виконуватися у виставі Львівського національного академічного театру опери і балету імені Соломії Крушельницької.
[
|