Генпродюсер Дмитро Хоркін: ми повернули культовість Українському радіо | Music-Review Ukraine
Головна
Новина
Генпродюсер Дмитро Хоркін: ми повернули культовість Українському радіо
Пірієв Олександр Валерійович
Генпродюсер Дмитро Хоркін: ми повернули культовість Українському радіо
29 червня 2019, субота
Поширити у Facebook

Про те, чому погодився очолити Українське радіо та яку титанічну роботу було вже зроблено, в ефірі Радіо Культура в програміІмператив розповів генеральний продюсер UA: Українське радіо Дмитро Хоркін.

Ведучий:
Олександр Пірієв

— Що стало визначальним у прийнятті пропозиції стати генеральним продюсером UA: Українське радіо?

Одна моя колега, вона теж продюсер цифрових платформ, Тетяна Кисельчук, і вона каже: у тебе класична схема — яку вона прочитала в книжці — коли листоноша стає директором пошти. Тут вийшло так, що я же починав і усе робив. Я вів лінійні ефіри прямі, я був кореспондентом. Я навіть певний час читав новини. Був бренд-войсом. Я робив спеціальні проекти на всіх каналах — від іномовлення російської редакції Українського радіо, евакуйованої редакції Голосу Донбасу. І з періоду десь 2014-го року мені починали пропонувати керівні посади. От Голос Донбасу, то мені пропонували стати головним редактором. Я відмовився.

– Чому?

А я не хотів. Мені більше подобається творча робота. І я вільний. А по-друге, я, якщо сказати так, на що людей спонукає особисто прийняти рішення стати керівником — це значить більший статус, більше грошей. А я виступаю. Я веду концерти. Скажімо, в мене є гонорари. Не було сенсу через гроші йти на керівну посаду. А коли на радіо сталися великі такі зміни і Українське радіо увійшло до складу Національної суспільної телерадіокомпанії разом зі своїми телевізійними колегами, із 26-ма регіонами. І це великі зміни. Я дуже хвилювався.

От що далі? Які будуть зміни? І от нова команда, вони шукали людей, які тут, всередині колишньої Національної телерадіокомпанії України. І кілька людей мене пропонували. Я ж спочатку відмовлявся. Але шукали, тому що для багатьох телевізійних колег радіо — це щось таке невідоме. І вони думали, ну хай знайдуть якогось місцевого з радіо, який сам бовтається із цими радійниками. І так вони знайшли. І він два роки от із цим клопочеться.

Я дуже сильно хвилювався і це теж мене спонукало піти на це, що можуть люди, які не працювали на Українському радіо, не знають його специфіки, не знають от цієї магії цього приміщення Хрещатик, 26 у самому центрі Києва. Це привабливе місце, яке можна забудувати, продати, здати все в оренду… Я гадав, що почнуться знову ці розмови, які у нас за кожної зміни влади на радіо, за кожної. Про те, чи потрібні ці радіо-ансамблі. Я думаю, що найбільша зараз реальна заслуга — це те, що ми крізь оці всі шторми, цунамі, землетруси цих змін, які відбулися, титанічні зрушення, ми зберегли ці ансамблі всі і всі радіоканали.

— За ці два роки роботи для тебе особисто, що ти вважаєш, що втілено вже добре, а що ще потребує такого детального опрацювання?

Передусім, ми йдемо в напрямку, і наші віддані радіослухачі, які слухають нас давно і для яких це з дитинства була необхідність, мастхев слухати канали Українського радіо, — це повертати культовість Українського радіо. І ми це зробили і вже робимо. Перший канал у нас, згідно з дослідженнями Kantar, Internews Network — є номер один, із великим відривом, розмовним радіо в Україні.

Серед усіх розмовних станцій з великим відривом і в Києві, і по всій Україні. Радіо Культура — унікальний проект. Зараз ця станція є і на цифровій платформі, є і додаток suspilne.radio. Промінь нарешті стає молодіжним радіо, де щодня приходять зірки шоу-бізнесу. Тобто це ж не геронтологічний клуб, як це було ну ще років п’ять тому.

— Наш комплекс радійний міститься в самому центрі міста. Як важко було, щоб утримати його на цьому місці?

Я думаю нашим радіослухачам важливо, щоб ми створювали хороші радіопередачі. Ти коли прийдеш до стоматолога і він, перед тим, як почати тобі ставити пломбу, буде розповідати про те, як важко він захищав диплом, як важко йому от ця бормашина давалась. Тобто нашим раіослухачам цікавий контент.

Ми створюємо контент, ми оберігаємо радіо і розвиваємо Українське радіо для вас, наших радіослухачів. А те, що залишається важливе поза кадром — нехай уже залишиться у нас поза кадром.

Весь ефір можна послухати тут



Музикознавці: Олександр Пірієв
Концертна організація: Національна суспільна телерадіокомпанія України
Джерело: nrcu.gov.



Інші:

В сховищі Одеської опери готують прем'єру
Харків'ян кличуть пограти на цимбалах, що пережили "прильоти"
Вчать вокалу і грі на інструментах: у Дніпрі відкрилася релокована музична школа з Покровська
Музикант Львівської філармонії, що постраждав на війні, знову зможе грати
В Ужгороді лунатиме "Музика миру"
Бетховен | Шуберт. Симфонія № 6
До 1000-го дня повномасштабного вторгнення рф
Kyiv Baroque Fest – 2024
У Львівському органному залі вперше українською зазвучить найвідоміша англійська опера
У Рівному виступить легендарний британський диригент Стівен Еллері
В Одеському оперному театрі прем'єра шевченківської кантати-симфонії "Кавказ"
23 листопада у Києві вперше прозвучить на День пам’яті жертв голодоморів знаменита сюїта «Червона скрипка» під батутою Кері-Лінн Вілсон
Кульмінація театрального року: Фестиваль-Премія «GRA» назве найкращих
Триває підготовка до прем’єри «Молочайник»
“Дідона та Еней” зазвучить українською у Львівському органному залі
ПРЕМʼЄРА етноісторичного перформансу «Сила нації»
Прем'єра балету «Аліса в Задзеркаллі» в листопаді
Національний цирк України розпочав гастрольний тур Францією з різдвяною програмою «LE MIRACLE DE NOEL»
Національний симфонічний оркестр України під орудою маестро Володимира Сіренка, – відправляється у велике європейське гастрольне турне: 5 країн | 17 міст | 18 концертів
Зеленський нагородив українських митців у День працівників культури
Презентація альбому «Спадок»
11 листопада філармонія запрошує здійснити занурення у польську музику ХХ століття в День Незалежності Польщі
ІГРИ МУЗИКИ
У Києві відбудеться Kyiv Baroque Fest - 2024
Про перший в Україні віртуальний музей оперного театру
Стали відомі переможці мистецької премії імені Богдана Хмельницького 2024 року
Закарпатська обласна філармонія запрошує на концерт Академічного камерного оркестру
Конкурс на здобуття премії імені Л. М. Ревуцького у 2025 році
У Києві відбудеться прем'єра віднайденої опери “Креонт” Бортнянського
У Варшаві вже 2025 року планують зіграти уривки з опери, яку український композитор пише для "Метрополітен-опери"
“Арнольд Шенберґ. Той, хто змінив музику”
14 листопада в Миколаєві відбудеться прем’єра Херсонського театру Куліша «Молочайник»
ІІІ Всеукраїнський конкурс хорових диригентів імені Дмитра Загрецького
У Нью-Йорку знайшли раніше невідомий вальс Шопена
Шевченківська премія-2025: оприлюднили перелік претендентів
Урочистий концерт з нагоди відкриття Органного залу – подія де перетинаються історії, традиції та сучасність
3 листопада Оркестр Саксофонів гратиме на честь винахідника саксофонів Адольфа Сакса
У Львові в музеї Соломії Крушельницької та Станіслава Людкевича: листопад, сповнений культурних подій
Українська скрипалька зі світовим ім’ям Віра Жук виступить у Львові з премʼєрною програмою!
Гастрольний листопад Одеської опери
      © 2008-2024 Music-review Ukraine




File Attachment Icon
2.jpg