Диригент Львівської опери звинуватив керівництво театру у блокуванні свого проекту | Music-Review Ukraine
Головна
Новина
Диригент Львівської опери звинуватив керівництво театру у блокуванні свого проекту
Юсипович Мирон
Диригент Львівської опери звинуватив керівництво театру у блокуванні свого проекту
3 жовтня 2015, субота
Поширити у Facebook

У Львівському театрі опери та балету ім. Соломії Крушельницької – закулісні баталії. Диригент Мирон Юсипович публічно звинуватив керівництво театру у блокуванні мистецького проекту, зокрема постановки опери Миколи Римського-Корсакова «Царева наречена».

Ще 6 років тому Мирон Юсипович поставив концертний варіант опери «Царева наречена». А тепер диригент вирішив створити театральну версію, але перенести події сюжету із часів Івана Грозного у період терору Сталіна і Берії. Втім, за словами Мирона Юсиповича, керівництво театру заблокувало таку постановку.

«Наша дирекція боїться антиросійської теми. У кінці сезону минулого вже ніби все було узгоджено, тепер розпочався сезон, я приходжу, а наказ не підписано, хоча режисер і художник вже зі мною працюють над постановкою. Питаю: у чому справа? А мені відповідають: директор сказав, що це все не на часі. Я вважаю: повний абсурд, щоби сьогодні в тій ситуації,яка є в Україні, а ще й у демократичному Львові щось таке могло діятися в національному державному театрі», – обурився Мирон Юсипович.

«Артисти не проти такого антитоталітарного прочитання цієї опери. Ми маємо сусіда «чудового», він завжди буде тримати нас на вістрі і нам треба тримати нашу молодь в тій пам'яті, щоби знали, хто такий Берія був і, звичайно, ця опера мала би своє місце», – висловив свою позицію соліст Львівської опери Юрій Трицецький.

Цю постановку зараз справді призупинено, але не через осучаснену версію, а через брак коштів, переконує головний диригент театру Михайло Дутчак. «Поки що постановка стоїть на місці через брак коштів, зокрема. Ми навіть маємо проблему із «Наталкою Полтавкою». Робота йде режисерська з акторами, а робота по пошиттю костюмів і декорації просто не починалася, бо це серйозні кошти. І ми зараз думаємо, де їх знайти. Я зовсім не проти «Царевої нареченої». Хоче Мирон Юсипович, то хоче, головне, щоб це добре зробити. Говорити можна багато, зробити трошки важче», – прокоментував позицію керівництва театру Михайло Дутчак.

Мирон Юсипович стверджує, що дирекція не випускає на сцену і його концертний проект «Гармонія сфер», а також відмовилася ставити оперу Ваґнера «Лоенґрін», яку мали частково фінансувати німці.

«З боку львівської адміністрації – директора, головного диригента – не було задіяно апарат, не було писано листів, не було поїздки в Київ на переговори, нічого не було. Тому проект злетів», – сказав Мирон Юсипович.

«Насправді все впиралося в кошти і дуже великі. На жаль, вони не доїхали до України», – відповів на такі звинувачення Михайло Дутчак.

Позицію Тадея Едера, директора Львівського театру опери та балету ім. Соломії Крушельницької журналістам не вдалося почути, бо він у відпустці.


Автор: Марічка Крижанівська
Диригенти: Мирон Юсипович
Концертна організація: Львівський Національний академічний театр опери та балету ім.С. Крушельницької
Джерело: Zaxid.net





Інші:

В укритті відкрили освітню виставку про українського художника Івана-Валентина Задорожного
Виставка про море, науку та памʼять
Театральна прем’єра жовтня: видовищна постановка «Лісова пісня» у Київському академічному театрі ляльок
Українські співачки запрошують на "Вечорниці" у… Дубаї
«Музика – це мова почуттів»
Жовтень у Національній філармонії України
30 вересня відзначає день народження легендарний Валентин Сильвестров
Стартував другий сезон проєкту "Гід по класичній музиці" KharkivMusicFest
Українська музика – це наш голос, наша сила і наша перемога!
"Козаки Поділля" покажуть грандіозну концертну програму на честь захисників із Хмельниччини
В Ужгороді стартував перший Відкритий конкурс юних органістів
«Орфей в пікселі»
Львівський органний зал відкриває Homin Center
Переможницею «RECITAR CANTANDO» стала Анна Богач
Презентація цифрової платформи та концерти: що чекає відвідувачів Музею Соломії Крушельницької у жовтні
Різнобарвний жовтень у Львівському органному залі: від ніжності клавіш до гучності труб
Чим порадує меломанів Національна опера у жовтні?
Напередодні світової прем’єри презентовано терйлер фільму «Обережно: Діти»
«Оперний театр у час історичних викликів: історична ретроспектива, сучасні меседжі»
Що презентує міжнародний театральний фестиваль «Золотий лев-2025»?
«СХІД ОПЕРА ФЕСТ-2025»
Вперше в Україні здійснюється повний запис камерних симфоній Євгена Станковича
Про війну і надію: відкриття 31-го міжнародного фестивалю сучасної музики «Контрасти»
Horowitz Competition 30
Сумська обласна філармонія взяла участь у міжнародному фестивалі в Іспанії
«Крила натхнення»
“Море. Ліс…” Україна. Литва
З 27 вересня по 11 жовтня відбудеться ХХХVI Міжнародний фестиваль «Київ Музик Фест-2025»
Органні імпрези
23 вересня виповнюється 153 роки від дня народження видатної української співачки Соломії Крушельницької (1872-1952)
Одеська опера відкриває світові нові голоси
Володимир Сивохіп більше не очолює Львівську філармонію
У Чернівецькому театрі розповіли про постановку першої опери Бортнянського «Креонт»
Директором Київського державного музичного ліцею імені Миколи Лисенка призначено заслуженого діяча мистецтв України Олексія Сергійовича Бояра.
День відкритих дверей у Музеї Соломії Крушельницької з нагоди дня народження співачки
«ЛІНІЯ ВОГНЮ»: повнометражний документальний фільм про українських рятувальників
«Варіації»
Про партеси: лекція Ольги Шуміліної. Супровідна освітня програма до концерту «Гомін»
19 вересня відзначає день народження Маестро Євген Станкович
«Медовий місяць» отримав приз імені Альберта Відершпіля на міжнародному кінофестивалі в Гамбурзі.
      © 2008-2025 Music-review Ukraine