Лише шедеври! | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
Лише шедеври!
Національний камерний ансамбль
Карабиць Кирило
Лише шедеври!
У Києві в рамках концерту, присвяченого 250-річчю з дня смерті Георга Філіппа Телемана, виконали невідому раніше частину його знаменитої сюїти «Музика на воді»
15 лютого 2017, середа
Поширити у Facebook

Знахідку презентували камерний ансамбль «Київські солісти» і відомий диригент Кирило Карабиць.

Інструментальну Арію виявили в так званому «Бахівському архіві» — частини нотної бібліотеки Берлінської співочої академії, яка містить величезну колекцію партитур і рукописів синів Йоганна Себастьяна Баха й інших авторів XVII—XVIII століть, що опинилися в Києві після Другої світової війни, а на початку 2000-х були передані назад до Німеччини. Дослідники Телеман-центру в Магдебурзі атрибутували Арію як 11-ту частину відомого циклу доби бароко — сюїти «Музика на воді» Георга Філіппа Телемана. А виконати її запропонували Кирилу Карабицу, що активно цікавиться цим архівом з українським минулим. Зокрема, саме Кирило Іванович разом з Capella Leopoldina та солістами в травні 2005 року вперше змусив зазвучати виявлену в цьому архіві раніше невідому оперу Телемана «Музична пастораль», концертний запис якої було видано на лейблі Capriccio.

Арія є невеликою п’єсою в неспішному темпі, де нескінченна мелодія накладається на «крокуючий» бас. Це дивовижно гарна частина, яка заслуговує стати не меншим хітом, ніж інші фрагменти сюїти.

Ще одна важлива подія вечора — уперше в Україні було виконано Концерт для фортепіано і струнних ре мінор Карла Філіппа Емануеля Баха. Заради української прем’єри до Києва (завдяки підтримці Goethe-Institut) приїхав професор Вищих музичних шкіл Кельна і Лейпцига Міхаель Ріше. Він також першовідкривач старовинних партитур, так само як і музики 20-х років XX століття. Починаючи з 2010 р. М.Ріше викликав хвилю міжнародного резонансу оприлюдненням неопублікованих концертів для фортепіано Карла Філіппа Емануеля Баха. Одна з цих заново відкритих партитур доїхала і до Києва. У Кельнській вищій музичній школі стоять роялі різних епох, там можна відтворити ці п’єси максимально наближено до оригінала. Хоча в Києві піаністові довелося грати на сучасному роялі, що дещо збило слухацький приціл, але задоволення від його чудового відчуття стилю доби Карла Філіппа Емануеля публіка, поза сумнівом, отримала.

Концерт, який відбувся в Національній філармонії, став однією з яскравих подій в цікаво вибудуваній «Київськими солістами» програмі сезону. На черзі — спільні виступи зі скрипалем Валерієм Соколовим і диригентом Оксаною Линів (Австрія), українськими зірками світового масштабу, чия кар’єра зараз перебуває в самому зеніті. Як показав вечір, така співпраця є дуже цінною для помолоділого за рахунок нових учасників колективу, що від події до події удосконалює не лише технічну майстерність, а й відчуття стилю.


Автор: Любов Морозова
Колективи: Національний камерний ансамбль "Київські солісти"
Диригенти: Кирило Карабиць
Концертна організація: Національна філармонія України
Концертний зал: Колонний зал ім. М.В. Лисенка Національної філармонії України
Джерело: Газета «День»



Інші:

Вперше в Одесі: філармонія представила Суму часу та Пісню без слів
«Пригоди Орфея» - французько-українська постановка в Національній опереті України
Дві українські організації в Чехії відзначили ювілеї своєї діяльності
В театрі Франка резентували виставу "Шевченко 2.0"  Харківського академічного театру імені Тараса Шевченка "Березіль".
Відбувся перший концерт нового проєкту від INSO-Львів на сцені Barvy Hall
Концерт «Польська музика в Україні» ансамблю солістів «Київська камерата» під батутою польсько-українського маестро Романа Реваковича
Обговорення дезінформації: показ фільму «Zinema» та дискусія з міжнародними експертами в Торонто
Камерна опера “Русалонька” у “Малярці”
Завершився проєкт з оцифрування кіноархіву «Національної кінематеки України»
У херсонському укритті відбулась прем’єра моновистави
У Венеції оперою GAIA-24 закрили публічну програму Українського павільйону
Композитор зіграв концерт на російській ракеті, компоненти якої замінили на струни
“Вечір аргентинського танго”
У Києві відбувся концерт із нагоди 85-річчя композиторки Лесі Дичко
Рефлексії про втрачене та мрії про майбутнє
Французький віртуоз без нот на відкритті XIV Міжнародного львівського органного фестивалю
У Херсонському укритті провели обряд ворожіння
«Трубадур» – нова версія класики
«Король Артур» від Open Opera Ukraine: у пошуках героїв, сенсів та актуальних меседжів
“Ці діти ще не раз повернуться до концертного залу”
Обʼєднані сакральною спадщиною
Одеська опера тріумфально провела IX Міжнародний фестиваль мистецтв «Оксамитовий сезон в Одеській опері»
У Херсоні показали осінню терапію
Камерний оркестр імені Дмитра Ахшарумова виступив під орудою польського диригента
Зшивання країни нитками культури
Доступний театр: додатки Earcatch і Subcatсh презентували в Національній опереті України
Мікс жанрів
У Харкові пройшов фестиваль "Арфові Барви 2024: акустика та цифрові технології"
Сьогодні на Одещині відкривається міжнародний органний фестиваль ім. Теофіла Ріхтера
Віват, Схід Опера!
В Україні вперше пройшли концерти кримськотатарської симфонічної музики
Веселе хуліганство, але з тонким смаком
Післямова до фестивалю «Два дні й дві ночі нової музики»
Херсонці відвідали музично-терапевтичну програму
Символи війни у творах українських композиторок
Музика австрійського композитара, автора понад ста симфоній, звучала в чернігівській філармонії
Житомирська філармонія відкрила новий сезон виступом симфонічного оркестру з Черкас та столичного квартету тенорів
Національний президентський оркестр виступив у Кропивницькому з благодійним концертом 
У Львівському органному залі тріумфально прозвучав Гімн Незламності українців
З нагоди Дня міста незламний Харків вітали світові оперні зірки. Людмила Монастирська та Олег Злакоман заспівали у великому концерті «Хариків об’єднує серця!»
      © 2008-2024 Music-review Ukraine