Мирослав Скорик: Для композитора важливо бачити, що його музика подобається | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Мирослав Скорик: Для композитора важливо бачити, що його музика подобається
Скорик Мирослав Михайлович
Мирослав Скорик: Для композитора важливо бачити, що його музика подобається
Композитор в ефірі Українського радіо в програмі "Сьогодні. Вдень"
22 червня, п'ятниця

Герою України Мирославу Скорику невдовзі виповниться 80. З яким настроєм сучасний геній завершує концертний сезон, композитор розповів в ефірі Українського радіо в програмі "Сьогодні. Вдень".

Я мав програму таку специфічну програму "Мирослав Скорик у стилі джаз" і ми її грали в різних містах України, в десяти містах.

Це було багато концертів. Мінялися колективи. Джаз не є тільки розважальним. У джазі є різні аспекти, різні вирази. Там є і радість, і сум, і переживання. І взагалі різні емоції. Він став класичним таким навіть. Той джаз, який я показую, він не є чисто імпровізаційним. Він є в нотах. Це вже те, що закріпилося і ми вже показуємо як факт, який відбувся. Те, що робилося і що вже закарбувалося.

Ця пристрасть до джазу у вас проявилася ще в 60-х роках. Як це все далі перемішалося у вашій творчості? Як ви завжди вміли вичленяти чистоту жанру і не плутати її в окремих творах?

Я не плутав їх. Розумієте, є якесь взаємопроникнення також. Я часто в таких класичних творах часом вживаю елементи джазу, але в іншому аспекті. Це не чистий джаз, який є в тій програмі, яку я зробив, а це таке поєднання.

Яку музику слухати, щоб заспокоїтися якось у наш важкий час?

Мені дуже важко сказати. Музики гарної дуже багато. Я думаю, що музика, в якій закладені позитивні і щирі емоції.

А яку ви слухаєте музику, якщо слухаєте взагалі?

Я часом слухаю. Мені деяка музика подобається і я із задоволенням слухаю. Але я не можу сказати точно, чому вона мені подобається. Це вже така справа. Музика або подобається, або ні.

Наскільки вам подобається співпрацювати з оркестром Українського радіо? Як ви оцінюєте його творчий потенціал?

Я дуже високої думки про цей колектив. Він є дуже мобільний і дуже легко сприймає різні стилі, різні напрямки. І те, що він працює в ефірі, це теж велика справа. Співпраця продовжується. Є у нас проекти, які будуть реалізовані.

Що для вас сьогодні є джерелом натхнення?

Натхнення — це така річ, яка приходить невідомо коли, невідомо чому і невідомо до кого. Безперечно, все, що звучить навколо і що відбувається, воно має відобразитися в тому, що робить композитор. Але як це робиться, це є тайна, яку дуже важко зрозуміти. Безперечно, композитор має писати таку музику, яка комусь подобається. І це є найважливіше досягнення композитора, коли він бачить, що його музика подобається, як публіка на концертах реагує, аплодує. І це найважливіше.




Композитори:Мирослав Скорик
Концертна організація: Національна радіокомпанія України
Джерело: Українське радіо



Додати: Share on Facebook

Інші:

«Життя моє - опера!»
Класична музика є пропуском у «клуб цивілізованих» – Василь Василенко
Галина Стеценко: «Відчуваю дідову присутність у своєму житті»
День відкритих дверей у музеї Кошиця
Дві сотні мелодій однієї садиби
Від Баха до Гласса: як навчитися розуміти класику
Людина і... гаджети
Надія Величко: “Коли заграв орган, я наче почула голос Бога”
«Любовний напій» Ольги Кульчинської та Андрій Бондаренка
«Хто ж не мріє злетіти на Олімп! Але не ціною втрати голосу»
Український фестивальний оркестр зі Львова записав цикл для міжнародного проекту "Пісні для Юдіт"
Оксана Линів: "Розвиток культурного життя в Україні буде тоді, коли житиме позитивна творча конкуренція"
Володимир Шейко: "Диригент – це покликання"
Джазовий бандурист, одесит Георгій Матвіїв: Батькам сказали, що у мене нема ні слуху, ні голосу
«Дуже ціную нашу систему музичної освіти»
«Коли я сказав Крушельницькій, що у неї „фальшивий фортеп’ян“, вона зрозуміла, що у мене абсолютний музичний слух»
У Голівуді ніхто не хоче говорити про Україну – Джон Малкович
«Я не народився рабом, тож не можу стати тираном»
Як це – бути солісткою однієї з найкращих опер у світі
Олексій Коган: «Це дуже символічно і красиво, коли академічна музика поєднується з джазом»
Антоній Баришевський: «В сучасній музиці сьогодні є все і може бути будь-що»
Мирослав Скорик: Для композитора важливо бачити, що його музика подобається
Музичні шістдесяті: велич і трагедія
Ігор Закус: "Джаз є міжнародною мовою музичного спілкування"
Я живу у двох культурах, тому не маю потреби називати себе виключно поляком чи виключно українцем, - диригент Роман Ревакович
Діаманти музичної корони
Юлія ТКАЧ: "Музика для мене завжди була особливим Всесвітом"
Композитор Мирослав Скорик у Франківську: «Я завжди цікавився джазом»
«Цей рік буде експериментальним»
Повернутися до України створювати скрипки
У студії Громадського радіо поговорили з солісткою Національної опери, засновницею проекту «Балеруша» Ольгою Морозенко.
Головний диригент Київського муніципального академічного театру оперети Володимир Врублевський
Де програє школа і церква, там з'являється війна - Струтинський
Театральна децентралізація в Україні давно відбулася, в управлінні держави залишилося лише 7 театрів, - Нищук
Зростає престиж духових інструментів
«Для Чернігівщини я живу і творю»
Швейцарська арт-менеджер: "Податкову систему України слід змінити на користь культури"
Богдана Півненко: "Пріоритети конкурсу Которовича — молоді українські виконавці"
Назарій Пилатюк:«Оленочко, він знає що таке любов?»
Класична музика і закони... ринку
      © 2008-2018 Music-review Ukraine