Академічна музика – гравець на світовому музичному ринку, — Золтан Алмаші | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Академічна музика – гравець на світовому музичному ринку, — Золтан Алмаші
Алмаші Золтан Гаврилович
Академічна музика – гравець на світовому музичному ринку, — Золтан Алмаші
17 січня 2016, неділя
Поширити у Facebook

Про реалії української академічної музики, її конкурентність на музичному ринку і світові тенденції говорить Золтан Алмаші, композитор, віолончеліст й організатор фестивалю «Гольфстрім»

Василь Шандро: Наскільки новорічно-різдвяна тематика є популярна в сучасній академічній музиці?

Золтан Алмаші: Ця тема є популярною настільки, наскільки є актуальною тема різдвяного свята для людей. Це не може не виражатися в музиці. Наш «гольфстрімівський» проект у 2015 так і називався — «Різдвяні струнні дуети». До нього входили мої колядки для скрипки та віолончелі. Ми грали і класичну, і сучасну музику.

Взагалі таке поєднання є головною темою «Гольфстріму». Я, до прикладу, вважаю, що музика одна — не ділю її на сучасну та класичну. Ділю, радше, на хорошу і погану, і от хороша музика — актуальна завжди.

Іноді мене питають про віолончель: що це за балалайка? Подібні запитання свідчать про низький рівень культури у суспільстві. Хоча останнім часом спостерігається зацікавлення академічною музикою.

Василь Шандро: Для кого ви граєте: хто ваші слухачі?

Золтан Алмаші: Почнемо з того, що в Києві багато культурних людей, які ходять на концерти серйозної музики. Тобто, публіка для такої музики дійсно існує і вона складається не тільки з представників мистецького кола. Більше того, аудиторія поціновувачів академічної музики постійно зростає.

Василь Шандро: Що таке сучасна академічна музика в контексті світового ринку?

Золтан Алмаші: У світі так і є, що кращі оркестри — повноцінні гравці на ринку.

Василь Шандро: Проанонсуймо концерти. Де і коли їх можна побачити і почути?

Золтан Алмаші: Концерти відбуватимуться у концертній залі Національної спілки композиторів України, що на вул. Пушкінській, 32.

22 січня відбудеться концерт «Грані українського неоромантизму» за участі національного ансамблю «Київська камерата».


Виконавці: Золтан Алмаші
Конкурс (фестиваль): Фестиваль сучасної музики "Гольфстрім"
Джерело: Громадське радіо









Інші:

Війна викликала величезний інтерес у світі до української музики
«Із першого дня великої війни починаємо вистави з Гімну України»
"Опера Орфа — чоловічий світ, як і світ театру в Україні": Тамара Трунова про прем'єри та провокації для акторів
«Кожен точно почує щось своє»
Іван Небесний: Важливо створити якісний конкурентоздатний на світовому ринку продукт
Музика, що виховує: директор Луцької музичної школи №2 про навчання, натхнення та виклики війни
Василь Коваль: «Диригент має вести співака і підтримувати його музично»
"Музика не знає кордонів": інтерв'ю з французьким диригентом Ніколя Шавліном
Костянтин Фесенко: «Я не одразу полюбив професію оперного концертмейстера»
"Теми пов’язані з нашою майбутньою перемогою": балетмейстерка Олеся Шляхтич про вистави "Мойсей" і "Кассандра"
Музикознавиця Adelina Yefimenko та диригент Artem Lonhinov – про здійснення українських мрій, які неодмінно стають реальними
День народження української королеви скрипки з трьома прем’єрами
Культурний егрегор Олександра Шимка
«Я їхала крізь Бучу, назустріч мені їхали російські танки». Інтерв’ю з композиторкою Вікторією Польовою
Художній керівник Київської опери Петро Качанов: "Тепер у нас є абсолютно український "Лускунчик"!"
Диригент Української капели у США пояснив таїнство Різдва
Людмила Монастирська: «У співака має бути такий агент, якому можна повністю довіряти»
Герман Макаренко, диригент Національної опери України, художній керівник оркестру «Київ-Класик»
Кері-Лінн Вілсон, канадсько-американська диригентка
Василь Гречинський, художній керівник і диригент нью-йоркського хору «Думка»
«В Україні надзвичайно цінують органне мистецтво»
Віталій Пальчиков: "Одержимість ідеєю я взяв за основу..."
Анжеліна Швачка: «Оперний співак повинен мати залізну волю і залізні нерви»
Концерт заради миру: як Омар Арфуш змінює світ через музику
Диригентка Оксана Линів — про дебют в Метрополітен-опера і просування української музики в світі
"У нас іншого шляху немає, ми мусимо інтегруватися в світову культуру" – Струтинський
Йорг Цвікер: «Якщо тримати очі відкритими, життя пропонує стільки чудових речей!»
Незрівнянний світ краси: що розповідає і що приховує фільм про Назарія Яремчука
Музична керівниця Національної філармонії Наталія Стець: «Представили за сезон понад 1 тис. 120 концертів»
Як готують шоу Within Temptation на ATLAS UNITED 2024 — інтерв'ю з композиторкою Марією Яремак
Наталія Пасічник, директорка Українського інституту у Швеції
Петро Качанов: «Без глядачів театр – це просто приміщення»
Я не заспівала жодної російської опери, — Софія Соловій
«Елегія військового часу»
Головний диригент Полтавського театру імені Гоголя Олександр Сурженко відзначає 65-річний ювілей
Ярослав Ткачук: життя у… балеті
Андрейс Осокінс, латвійський піаніст
КОМПОЗИТОРКА БОГДАНА ФРОЛЯК: «ТРАГІЗМ, СВІТЛО, ДРАМАТИЗМ І НАДІЮ ПЕРЕЖИВАЄМО МИ, УКРАЇНЦІ, В ЦЕЙ ТЯЖКИЙ ЧАС ВІЙНИ»
Світова зірка Людмила Монастирська
Роман Григорів, Ілля Разумейко: «Сучасне мистецтво, сучасна опера — це те, що відрізняє нас від росії»
      © 2008-2025 Music-review Ukraine