Що таке сучасна баянна музика: у студії Громадського радіо Kyiv Classic Accordion duo | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Що таке сучасна баянна музика: у студії Громадського радіо Kyiv Classic Accordion duo
Що таке сучасна баянна музика: у студії Громадського радіо Kyiv Classic Accordion duo
Чи можна адаптувати класичну музику для баяна та акордеона?
27 вересня 2017, середа

У студії Громадського ражіо Ігор Саєнко та Олексій Коломоєць, учасники «Kyiv Classic Accordion duo», артисти квартету баяністів ім. Різоля Національної філармонії України.

Вони розповіли, що входить до їхнього репертуару:

«Рішар Гальяно і Астор П’яццола показали акордеон зовсім іншим обличчям. Є проблема з репертуаром, я думаю тому, що наш інструмент відносно молодий, в порівнянні, скажімо, зі скрипкою. Тому кожен автор, який пише для акордеону – вже цінний. На концертах в Британії ми граємо багато перекладеної класичної музики: Бах, Вівальді – це звучить особливо гарно в церквах, і я іноді кажу на концертах, що, на жаль, ні Вівальді, ні Бах нічого не написали для баяну та акордеону, але якби вони знали, що такий інструмент буде, тоді вони б обов’язково щось маленьке для нас написали», – сказав Ігор Саєнко.


Джерело: Громадське радіо



Додати: Share on Facebook


Інші:

Я живу у двох культурах, тому не маю потреби називати себе виключно поляком чи виключно українцем, - диригент Роман Ревакович
Діаманти музичної корони
Юлія ТКАЧ: "Музика для мене завжди була особливим Всесвітом"
Композитор Мирослав Скорик у Франківську: «Я завжди цікавився джазом»
«Цей рік буде експериментальним»
Повернутися до України створювати скрипки
У студії Громадського радіо поговорили з солісткою Національної опери, засновницею проекту «Балеруша» Ольгою Морозенко.
Головний диригент Київського муніципального академічного театру оперети Володимир Врублевський
Де програє школа і церква, там з'являється війна - Струтинський
Театральна децентралізація в Україні давно відбулася, в управлінні держави залишилося лише 7 театрів, - Нищук
Зростає престиж духових інструментів
«Для Чернігівщини я живу і творю»
Швейцарська арт-менеджер: "Податкову систему України слід змінити на користь культури"
Богдана Півненко: "Пріоритети конкурсу Которовича — молоді українські виконавці"
Назарій Пилатюк:«Оленочко, він знає що таке любов?»
Класична музика і закони... ринку
«У нашому оркестрі вся Україна вчиться»
Марина Бондас, німецька скрипалька і волонтерка українського походження
Віктор Рудь: «Рушійні сили для мене — інтерес, бажання і виклик, який несуть у собі ролі різних стилів та епох»
«Я боюся дорогих подарунків...»
Як фінансист став оперною зіркою
Станіслав Христенко: «Хотілося б, щоби Харків увійшов у нішу «най-най» з KharkivMusicFest»
Кирило Стеценко: «Drum & Bach» — це гра контекстами і часами
Орф-педагогіка: Черкащанка Анна Комкіна закохує діток у музику
Полтавська філармонія готується до насиченої концертної весни
Монтсеррат Кабалье: "Я страшная сладкоежка"
Синергія KharkivMusicFestа
Етелла Чуприк: "Я не можу жити без рояля"
«До музики слід ставитися з благоговінням, інакше...»
«Моє покоління музикантів можна назвати пограбованим»
«У своїй творчості опираюся на народну пісню»
Культурне життя України знову переживає кризу 1990-х років, - Андрій Ільків
Чернівчанин Володимир Соложук понад 25 років виготовляє скрипки
Як змінюється Львівський будинок органної музики
Валентин Сільвестров: «Сенс авангарду — ризик»
Еміл Сокач: Ніщо і ніколи мене так не вражало, як музика
Класика – це завжди модно
Львівський скрипаль-віртуоз підкорює Європу
Лінні Хостетлер: «З приїздом в Україну я вперше виконала українські музичні твори Скорика, Колесси, Людкевича»
Диригентка Вікторія Свалявчик-Цанько: «Музика — це любов. А любов’ю треба ділитися»
      © 2008-2018 Music-review Ukraine