«Класика-плюс» з Енвером Ізмайловим | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
«Класика-плюс» з Енвером Ізмайловим
Київський камерний оркестр
Кофман Роман Ісаакович
«Класика-плюс» з Енвером Ізмайловим
Народний артист України ЕНВЕР ІЗМАЙЛОВ (гітара)
17 жовтня 2010, неділя
Поширити у Facebook

У Національній філармонії України аншлаг. На програму «Класика-плюс» Київського камерного оркестру під орудою Романа Кофмана за участю відомого гітариста Енвера Ізмайлова прийшли шанувальники як класики, так і етноджазу. Адже цікаво усім, як можна поєднати такі, здавалося б, різні стилі.


Оркестр почав із Канону Йоганна Пахельбеля, а потім блискуче виконав Арію із Сюїти № 3 Йоганна Себастьяна Баха.


Та ось на сцені Енвер Ізмайлов. На відміну він музикантів оркестру, одягнених у класичне чорне, він вийшов у світлих брюках і сорочці кольору піску, зі смугастою шапочкою на голові. І раптом – ніби свіжий вітер із моря увірвався до світського салону. «Дівчина з Місхора» Енвера Ізмайлова неначе прокидається від сну – спочатку стримана, замріяна, поступово вибухає шаленим темпераментом, поринаючи у вир танцю. Цей твір – яскравий приклад етноджазового синтезу, на відміну від більш традиційної джазової імпровізації Return (пам’яті Джорджа Харрісона і Джона Леннона).

ЕНВЕР ІЗМАЙЛОВ (гітара)

Музикант застосував свій винахід – теппінг, коли пальці обох рук лежать на грифові гітари, як на клавіатурі, й звук видобувається швидким натисканням струн, а не ударом по них чи щипком. Завдяки цьому гітара видає специфічні ритмоінтонації, які важко описати словами. Яскравий приклад – композиція «Схід сонця в Криму».

ЕНВЕР ІЗМАЙЛОВ (гітара)

А над усім цим, як вправний парфумер, який змішує різні запахи й отримує неймовірний аромат, чаклував диригент Роман Кофман. Київський камерний оркестр органічно вплітався в оригінальну музику Енвера Ізмайлова.

ЕНВЕР ІЗМАЙЛОВ (гітара)

Оркестр віртуозно виконав Адажіо із Симфонії № 5 Густава Малера, Allegro di molto із Дивертисменту Вольфганга Амадея Моцарта, а в другому відділі – Концерт для двох скрипок з оркестром Антоніо Вівальді (солісти – лауреати міжнародних конкурсів Ірина Клімашевська та Віктор Іванов).

Енвер Ізмайлов узявся грати «Прелюдію» одразу на двох гітарах – друга стояла на підставці. Та коли на сцені з’явилася солістка Лєніє Ізмайлова й заспівала спочатку «To my Love», а потім «Шкатулку», зал вибухнув оплесками. Її голос, що виводив складну імпровізацію, яскрився, немов коштовний діамант. Глядачі аплодували стоячи, аж поки музиканти не вийшли грати «на біс».

ЕНВЕР ІЗМАЙЛОВ (гітара)

Тож можна сказати, що перший концерт циклу «Класика-плюс» високо встановив мистецьку планку. Чекатимемо наступних імпрез.

Матеріали надано редакцією журналу «Музика»


Автор: Наталія Зінченко
Фото: Микола Завгородній
Колективи: Київський камерний оркестр
Диригенти: Роман Кофман
Концертна організація: Національна філармонія України
Концертний зал: Колонний зал ім. М.В. Лисенка Національної філармонії України
Джерело: Журнал "Музика"


Фотоальбом:Фотоальбом



Інші:

«Сірано де Бержерак» у Львові
«Діалоги кармеліток» Пуленка: про віру, жертовність і відданість переконанням
“Діалоги кармеліток” Львівської національної опери: між кров’ю, вогнем і Богом
Чи можна ставити «Дочку полку» у воєнний час?
Львівська національна опера: прем’єри, події та досягнення 2024 року
В Схід Опера відбулася прем’єра україномовної версії оперети Йоганна Штрауса «Летюча миша»
Нова версія «Лускунчика Гофмана» у Київській опері
Вечори позитиву та класичних шлягерів
Львівський хор “Гомін” презентував українське Різдво у Швеції
Думки, навіяні після перегляду вистави “Поромник” (The Ferryman)
У США відкрили виставку «Чотири ноти з України», присвячену історії «Щедрика»
У Національній опереті України відбулася премʼєра іспансько-українського проєкту (сарсуела на дві дії) за мотивами знаменитої п’єси Лопе де Веги «Собака на сіні»
Казковий сон у... техніці модерну
Національний симфонічний оркестр України виступив у столиці Польщі
Вперше в історії «Щедрик» прозвучав у франкфуртській Alte Oper
Музика як зброя: у Празі відбувся показ фільму «Озброєні піснею»
Україна пам'ятає: у Національній філармонії України вшанували жертв голодоморів
Вперше в Одесі: філармонія представила Суму часу та Пісню без слів
«Пригоди Орфея» - французько-українська постановка в Національній опереті України
Дві українські організації в Чехії відзначили ювілеї своєї діяльності
В театрі Франка резентували виставу "Шевченко 2.0"  Харківського академічного театру імені Тараса Шевченка "Березіль".
Відбувся перший концерт нового проєкту від INSO-Львів на сцені Barvy Hall
Концерт «Польська музика в Україні» ансамблю солістів «Київська камерата» під батутою польсько-українського маестро Романа Реваковича
Обговорення дезінформації: показ фільму «Zinema» та дискусія з міжнародними експертами в Торонто
Камерна опера “Русалонька” у “Малярці”
Завершився проєкт з оцифрування кіноархіву «Національної кінематеки України»
У херсонському укритті відбулась прем’єра моновистави
У Венеції оперою GAIA-24 закрили публічну програму Українського павільйону
Композитор зіграв концерт на російській ракеті, компоненти якої замінили на струни
“Вечір аргентинського танго”
У Києві відбувся концерт із нагоди 85-річчя композиторки Лесі Дичко
Рефлексії про втрачене та мрії про майбутнє
Французький віртуоз без нот на відкритті XIV Міжнародного львівського органного фестивалю
У Херсонському укритті провели обряд ворожіння
«Трубадур» – нова версія класики
«Король Артур» від Open Opera Ukraine: у пошуках героїв, сенсів та актуальних меседжів
“Ці діти ще не раз повернуться до концертного залу”
Обʼєднані сакральною спадщиною
Одеська опера тріумфально провела IX Міжнародний фестиваль мистецтв «Оксамитовий сезон в Одеській опері»
У Херсоні показали осінню терапію
      © 2008-2024 Music-review Ukraine



File Attachment Icon
101003_616.jpg