«Жагу до життя черпаю з музики», – 87-річна піаністка Олена Андрєєва | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
«Жагу до життя черпаю з музики», – 87-річна піаністка Олена Андрєєва
«Жагу до життя черпаю з музики», – 87-річна піаністка Олена Андрєєва
8 жовтня 2017, неділя

Джерелом життєвої енергії для 87-річної Олени Андрєєвої завжди була музика. Вона ж – і нині надихає на творчість. Спонукає складати вірші й пісні, а ще – малювати.



Олена Іванівна сідає біля свого кращого товариша по життю, свого «альтер его» – піаніно, кладе руки на клавіші – і лунають магічні звуки музики…

«Моє піаніно зі мною розмовляє – чарівними звуками жити допомагає, – декламує власний вірш Олена Андрєєва. – У будь-яку погоду та в будь-якому настрої я звертаюся до нього, впевнена, що воно мене ніколи не зрадить».

Все її життя – це суцільна симфонія. Скільки себе пам’ятає – складала пісні й музику на вірші – власні та інших авторів. А ще – малювала портрети улюблених композиторів – Чайковського, Рахманінова, Бетховена.

Родом із невеличкого села, що на Дніпропетровщині, Олена здобула музичну освіту в Дніпропетровському училищі імені Глінки та залишилася в обласному центрі вчителювати. Викладала музику в дитячій школі понад 35 років.

Про учнів згадує: «Це мої університети – я навчала їх, а вони – мене».

Хист до музики успадкувала від предків – родичі співали у церковному хорі, а ще – грали на мандоліні, балалайці, гітарі.

«Музика – це моє життя. Відбери в мене її – і все, можна забивати кришку труни», – сміється Олена Іванівна.

Олена Андрєєва поділилася ще одним секретом невичерпної наснаги.

«Пісні й вірші приходять у важкі моменти переживань, особливо – під гарячу руку, коли хтось дуже допече мене», – поділилася із посмішкою Олена Іванівна.

Життєву енергію, за її словами, черпає не тільки з пісень. Вже 30 років поспіль, щодня, у будь-яку погоду обливається холодною водою та займається йогою. Схвалює й стриманість у їжі.

«Не поважаю людей, які об’їдаються, – стверджує беззаперечним голосом Олена Іванівна. – Якщо людина багато їсть – діла не буде».

Олена Андрєєва зберегла наснагу до сивин. Головні її секрети – творчість та незгасаючий інтерес до життя.


Джерело: Дніпропетровська ОДА



Додати: Share on Facebook

Інші:

«Моя «зброя» – голос!»
Директор Ужгородської музичної школи знає, чому коли людина щаслива, її душа співає
Андрій Кошман, баритон, соліст формації «NOVA OPERA»
«Життя моє - опера!»
Класична музика є пропуском у «клуб цивілізованих» – Василь Василенко
Галина Стеценко: «Відчуваю дідову присутність у своєму житті»
День відкритих дверей у музеї Кошиця
Дві сотні мелодій однієї садиби
Від Баха до Гласса: як навчитися розуміти класику
Людина і... гаджети
Надія Величко: “Коли заграв орган, я наче почула голос Бога”
«Любовний напій» Ольги Кульчинської та Андрій Бондаренка
«Хто ж не мріє злетіти на Олімп! Але не ціною втрати голосу»
Український фестивальний оркестр зі Львова записав цикл для міжнародного проекту "Пісні для Юдіт"
Оксана Линів: "Розвиток культурного життя в Україні буде тоді, коли житиме позитивна творча конкуренція"
Володимир Шейко: "Диригент – це покликання"
Джазовий бандурист, одесит Георгій Матвіїв: Батькам сказали, що у мене нема ні слуху, ні голосу
«Дуже ціную нашу систему музичної освіти»
«Коли я сказав Крушельницькій, що у неї „фальшивий фортеп’ян“, вона зрозуміла, що у мене абсолютний музичний слух»
У Голівуді ніхто не хоче говорити про Україну – Джон Малкович
«Я не народився рабом, тож не можу стати тираном»
Як це – бути солісткою однієї з найкращих опер у світі
Олексій Коган: «Це дуже символічно і красиво, коли академічна музика поєднується з джазом»
Антоній Баришевський: «В сучасній музиці сьогодні є все і може бути будь-що»
Мирослав Скорик: Для композитора важливо бачити, що його музика подобається
Музичні шістдесяті: велич і трагедія
Ігор Закус: "Джаз є міжнародною мовою музичного спілкування"
Я живу у двох культурах, тому не маю потреби називати себе виключно поляком чи виключно українцем, - диригент Роман Ревакович
Діаманти музичної корони
Юлія ТКАЧ: "Музика для мене завжди була особливим Всесвітом"
Композитор Мирослав Скорик у Франківську: «Я завжди цікавився джазом»
«Цей рік буде експериментальним»
Повернутися до України створювати скрипки
У студії Громадського радіо поговорили з солісткою Національної опери, засновницею проекту «Балеруша» Ольгою Морозенко.
Головний диригент Київського муніципального академічного театру оперети Володимир Врублевський
Де програє школа і церква, там з'являється війна - Струтинський
Театральна децентралізація в Україні давно відбулася, в управлінні держави залишилося лише 7 театрів, - Нищук
Зростає престиж духових інструментів
«Для Чернігівщини я живу і творю»
Швейцарська арт-менеджер: "Податкову систему України слід змінити на користь культури"
      © 2008-2018 Music-review Ukraine