Володимир Шейко розповів, як обирають дітей на проект “Я — віртуоз!” | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Володимир Шейко розповів, як обирають дітей на проект “Я — віртуоз!”
Шейко Володимир
Володимир Шейко розповів, як обирають дітей на проект “Я — віртуоз!”
15 січня 2019, вівторок
Поширити у Facebook

Відбір юних учасників проекту “Я — віртуоз” здійснюється через мережу мистецьких навчальних закладів.


Про це в ефірі Українського радіо в програмі "Сьогодні.Вдень" розповів художній керівник і головний диригент Заслуженого академічного симфонічного оркестру Українського радіо Володимир Шейко.

"Відбором опікується Алла Шейко. Вона вже років 12 займається професійно молоддю в Національній музичній академії. Вона має цю інформацію, базу, спілкується з навчальними закладами. Перш за все, це наші десятирічки, спецшколи, школи мистецтв, тобто ті заклади, де серйозно ставляться до поняття “мистецтво”. Всі ці діти лауреати конкурсів і вже є переможцями. Надалі, я думаю, що ми розвинемо якусь систему відбору тих дітей, які ще не стали з певних причин лауреатами, але які вже є нашими маленькими зірочками. Далі це буде рухатися до якогось, можливо, всеукраїнського конкурсу, який би включав музикантів різних жанрів", — розповів Володимир Шейко.

Зазначимо, наприкінці 2018 року Українське радіо започаткувало проект “Я — віртуоз!”, який має на меті популяризувати і надати всебічну підтримку творчих досягнень талановитих українських дітей, лауреатів і володарів Гран-Прі всеукраїнських та міжнародних музичних конкурсів.

Перші два концерти в рамках проекту відбулися 12 жовтня та 9 листопада минулого року, в рамках яких молоді віртуози зіграли на сцені Великої концертної студії Будинку звукозапису Українського радіо разом із Симфонічним оркестром Українського радіо. Наразі ведеться підготовка до третього концерту.

Послухати повну версію розмови можна за посиланням https://goo.gl/4F2va7


Диригенти: Володимир Шейко
Концертна організація: Національна радіокомпанія України
Джерело: Українське радіо



Інші:

Війна викликала величезний інтерес у світі до української музики
«Із першого дня великої війни починаємо вистави з Гімну України»
"Опера Орфа — чоловічий світ, як і світ театру в Україні": Тамара Трунова про прем'єри та провокації для акторів
«Кожен точно почує щось своє»
Іван Небесний: Важливо створити якісний конкурентоздатний на світовому ринку продукт
Музика, що виховує: директор Луцької музичної школи №2 про навчання, натхнення та виклики війни
Василь Коваль: «Диригент має вести співака і підтримувати його музично»
"Музика не знає кордонів": інтерв'ю з французьким диригентом Ніколя Шавліном
Костянтин Фесенко: «Я не одразу полюбив професію оперного концертмейстера»
"Теми пов’язані з нашою майбутньою перемогою": балетмейстерка Олеся Шляхтич про вистави "Мойсей" і "Кассандра"
Музикознавиця Adelina Yefimenko та диригент Artem Lonhinov – про здійснення українських мрій, які неодмінно стають реальними
День народження української королеви скрипки з трьома прем’єрами
Культурний егрегор Олександра Шимка
«Я їхала крізь Бучу, назустріч мені їхали російські танки». Інтерв’ю з композиторкою Вікторією Польовою
Художній керівник Київської опери Петро Качанов: "Тепер у нас є абсолютно український "Лускунчик"!"
Диригент Української капели у США пояснив таїнство Різдва
Людмила Монастирська: «У співака має бути такий агент, якому можна повністю довіряти»
Герман Макаренко, диригент Національної опери України, художній керівник оркестру «Київ-Класик»
Кері-Лінн Вілсон, канадсько-американська диригентка
Василь Гречинський, художній керівник і диригент нью-йоркського хору «Думка»
«В Україні надзвичайно цінують органне мистецтво»
Віталій Пальчиков: "Одержимість ідеєю я взяв за основу..."
Анжеліна Швачка: «Оперний співак повинен мати залізну волю і залізні нерви»
Концерт заради миру: як Омар Арфуш змінює світ через музику
Диригентка Оксана Линів — про дебют в Метрополітен-опера і просування української музики в світі
"У нас іншого шляху немає, ми мусимо інтегруватися в світову культуру" – Струтинський
Йорг Цвікер: «Якщо тримати очі відкритими, життя пропонує стільки чудових речей!»
Незрівнянний світ краси: що розповідає і що приховує фільм про Назарія Яремчука
Музична керівниця Національної філармонії Наталія Стець: «Представили за сезон понад 1 тис. 120 концертів»
Як готують шоу Within Temptation на ATLAS UNITED 2024 — інтерв'ю з композиторкою Марією Яремак
Наталія Пасічник, директорка Українського інституту у Швеції
Петро Качанов: «Без глядачів театр – це просто приміщення»
Я не заспівала жодної російської опери, — Софія Соловій
«Елегія військового часу»
Головний диригент Полтавського театру імені Гоголя Олександр Сурженко відзначає 65-річний ювілей
Ярослав Ткачук: життя у… балеті
Андрейс Осокінс, латвійський піаніст
КОМПОЗИТОРКА БОГДАНА ФРОЛЯК: «ТРАГІЗМ, СВІТЛО, ДРАМАТИЗМ І НАДІЮ ПЕРЕЖИВАЄМО МИ, УКРАЇНЦІ, В ЦЕЙ ТЯЖКИЙ ЧАС ВІЙНИ»
Світова зірка Людмила Монастирська
Роман Григорів, Ілля Разумейко: «Сучасне мистецтво, сучасна опера — це те, що відрізняє нас від росії»
      © 2008-2025 Music-review Ukraine