Ми плануємо довгострокові проекти з Українським культурним фондом - Моніка Гроховська | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Ми плануємо довгострокові проекти з Українським культурним фондом - Моніка Гроховська
Пірієв Олександр Валерійович
Ми плануємо довгострокові проекти з Українським культурним фондом - Моніка Гроховська
21 листопада 2018, середа

Про культурну дипломатію між Україною та Польщею, в програмі "Імператив" говорили з очільницею спеціальних програм Інституту імені Адама Міцкевича Монікою Гроховською.

В Інституті Адама Міцкевича функціонує велика кількість проектів. Скільки проектів поза межами Польщі за рік ви створюєте?

- За один рік ми робимо близько 300-400 різних проектів. Серед них є великі, такі як прем'єри фільмів чи масштабні виставки. Крім того, ще є навчальні виїзди польських митців закордон і після них виникають вже нові ідеї. Офіс Інституту знаходиться у Варшаві, проекти реалізуються у десятках країн. Програма "Open Poland" присвячена проектам, які реалізуються у країнах східного партнерства: Україні, Грузії, Білорусі. Так і відбувається колаборація з митцями інших країн.

Розкажіть про співпрацю з новоствореним в нашій державі Українським культурним фондом. Як виглядає ваше партнерство?

- Я дуже задоволена партнерством і тим, що воно розпочалося саме на початку створення Українського культурного фонду. Ми плануємо довгострокові проекти.

Що для вас буде ключовим у співпраці з Українським культурним фондом?

- Треба зазначити, що надзвичайно цінним прикладом такої співпраці є проект "Sharing Contacts - Sharing Knowledge", завдяки якому ми розробили анкету і надіслали її до 50 польських установ, які займаються культурою. В Україні це ж саме зробив культурний фонд. Там були питання про те, чи українські культурні установи знають своїх відповідників і потенційних партнерів у Польщі. На базі відповідей ми розуміємо, які установи можуть між собою співпрацювати і як ця співпраця може виглядати. Основною метою анкетування є налагодити співпрацю між культурними установами Польщі та України.



Як сьогодні працює ваш Інститут та як митці можуть отримувати гранти?

- Є проекти, на які ми запрошуємо митців за принципом open call, коли оголошено відкритий відбір на конкретні проекти. Є програми малих грантів.

Розкажіть про проект, в якому українські і польські виконавці об'єдналися навколо одного дійства

- Рік тому, прочитавши звіт Олени Бабакової про можливість культурних проектів на Сході, з'ясувалося, що уже проводиться багато проектів у галузі високої культури, але бракує тих, які підійшли б для масової аудиторії. Ми створили естрадний розважальний оркестр і плануємо, щоб співпраця мала високий художній рівень.

Українська музика, особливо джазова, зараз звучить в Польщі?

- Так, української музики в Польщі досить багато. Однак, саме джазової української музики небагато. Ми розраховуємо на те, що польсько-український проект естрадного оркестру дасть можливість представляти українську музику на фестивалях Open Air у Західній Європі.

Ведучий: Олександр Пірієв


Прослухати детальніше можете за посиланням


Музикознавці: Олександр Пірієв
Концертна організація: Національна радіокомпанія України
Джерело: UA:Українське радіо



Додати: Share on Facebook

Інші:

"Люди не можуть довго бути без мистецтва, як і артисти - без глядача"
«Життєві цінності кардинально змінюють вектор...»
Музичний продюсер Олександр Пірієв: Шоу-бізнес не може стати взірцем ідентичності держави
Наталія Петій-Потапчук: про життя Закарпатського народного хору та про те, чому його місія здійсненна
Екатерина Кухар и Александр Стоянов: Мы не можем прожить друг без друга
Мирослав Скорик: Уночі до нас прийшли: "На збори вам дві години". У вагон для худоби посадили і до Сибіру вивезли
Національна оперета України святкує 85-річний ювілей
"Я завжди досягала мети, яку ставила перед собою"
Скрипаль Роман Кім: "Сучасному музиканту не можна бути надто у "формах" та боятися зіграти неправильні ноти"
Кшиштоф ПЕНДЕРЕЦЬКИЙ: "Музика повинна бути живою..."
Володимир СИВОХІП: "Генетичний код нації не заженеш у смартфон"
АНАТОЛИЙ СОЛОВЬЯНЕНКО: ЗРИТЕЛЬ УЖЕ НЕ ВОСПРИНИМАЕТ ГЕРОЯ-ЛЮБОВНИКА, КОТОРЫЙ ВЕСИТ 100 КГ
Харьковское "Лебединое озеро" ошеломило бельгийскую публику
25 жовтня в усьому світі вперше відзначався Міжнародний день опери
Вікторія Московенко про проблему оренди Будинку актора, реставрацію, унікальний акустичний зал та різноманіття заходів
Володимир Шейко про ювілей Симфонічного оркестру Українського радіо: хочеться, щоб з концерту люди пішли просвітленими
"Ми просто були ілюстраторами цього матеріалу": розпорядник хору Верьовки про виступ з "95 кварталом"
На написання "Як тебе не любити, Києве мій!" батькові дали добу - Тамара Шамо
Співачка Тетяна Асадчева втекла із суду до консерваторії. І вже 10 років "іде з піснею до людей"
Kyiv Opera Theatre: директор театру Петро Качанов розповів про ремонт, ребрендинг і новий сезон
Координаторка Офісу з розробки гуманітарної політики Галина Григоренко: музична сфера - закрита, відкривати її є нашим завданням
Диригент Ярослав Шемет: "На першій репетиції треба поводитися як на першому побаченні"
Василь ВОВКУН: "Дайте нам відчуття опери нового століття"
«Доки буду викладати у Канаді, мої студенти знатимуть, де Україна»
Головний диригент оркестру Українського радіо Володимир Шейко: музика і нація - це сто відсотків об'єднані речі
Валерія БАЛАХОВСЬКА: "Орган - частина мого життя"
Чем классическая музыка обязана женщинам? Объясняет музыковед Фиона Мэддокс
120-річчя Львівської опери: Василь Вовкун розповів про сюрприз для глядачів
Оксана Линів: "У рамках фестивалю LvivMozArt можна буде почути твори трьох Моцартів"
Директор музичної школи Лисенка: ми маємо виховати аристократа і тоді буде країна аристократів, а не жебраків
Василь Вовкун: "До мого приходу у Львівську оперу аншлаги були рідкісним явищем"
Про музику як найшвидший шлях до серця
"Найкращий співак світу" Андрій Кимач: Після Консерваторії я працював на заводі у Польщі
Ми не маємо права на помилку історії пристрасті та успіху від прими-балерини Шишпор
"Iндустрій академічної музики в Україні катма"
Майкл Гуттман: "Мою скрипку звати Карло"
Секрети оперного співу та те, якою була поза сценою Євгенії Мірошниченко: розповідь її учениці
Про подальшу долю навчальних закладів естетичного освіти в інтерв'ю ZN.UA.
Музика Дилецького у знаковому просторі
«Плануємо спеціальний вагнерівський блок за участі кількох європейських театрів»
      © 2008-2018 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
1.jpg