"Фестиваль karpatyArt має стати брендом усієї Івано-Франківської області", - Кирило Стеценко | Music-Review Ukraine
Головна
Стаття
Стеценко Кирило
"Фестиваль karpatyArt має стати брендом усієї Івано-Франківської області", - Кирило Стеценко
2 липня 2013, вівторок
Поширити у Facebook

Щодня, впродовж усього фестивалю у Карпатах можна було почути гру на скрипці, віолончелі, фаготі, фортепіано, а також оперний спів та музичні імпровізації.

Фестиваль karpatyArt


Відомий український скрипаль, Кирило Стеценко виступає на karpatyArt вже другий рік поспіль і радо поділився власними спостереженнями та враженнями: «Фестиваль-пленер за своїм духом – мистецький та експериментальний. Тут збирається інтелігентне коло молоді студентського та аспірантського віку. Цьогоріч це коло значно розширилося. Учасники фестивалю – гості не лише з України, але і Польщі. Також з’явилися нові форми його проведення – треніги та майстер-класи. Минулого року були представлені в основному окремі сольні виступи, а тепер слухачі мають можливість насолоджуватися ансамблевими концертами».

Фестиваль камерної музики у Карпатах стає дедалі популярнішим. Його невід’ємна родзинка – поєднання мистецьких концертів із активним відпочинком. Звісно, як і для кожного фестивалю, тут необхідна величезна робота по залученню ширшої аудиторії – як місцевого населення, так і туристів.

«Фестиваль заслуговує на те, аби сюди приїжджали не лише музиканти, а й слухачі. Він має стати брендом не тільки Яремче та Ворохти, а і усієї Івано-Франківської області. Фестиваль є цільовим, тому загравати із абстрактно-загальним слухачем немає сенсу, –вважає п. Кирило. Також не варто намагатися догодити всім. Це має бути елітарний захід, поєднаний з рекреацією, музичною терапією і туристичними пригодами. Влада області повинна пишатися таким фестивалем. Потрібно бути магнітом, який приваблює гостей з різних областей. Тоді на karpatyArt приїжджатимуть учасники з Росії, Молдови, Німеччини, Франції та багатьох інших країн Європи і світу. Це цілком досяжна мета», – підкреслив відомий музикант.

Окрім музикотерапевтичних сесій, на фестивалі karpatyArt, слухачі мали нагоду самі створити музичну композицію імпровізаційного плану. Для цього об’єдналися для спільного музикування на різноманітних музичних інструментах, віддаючись інтуїтивному відчуттю.

Автор однойменного семінару, Наталя Зубко розповіла: «Оркестр – це виконавча одиниця, де грають музиканти. Власне, інтуїтивна музика є сферою, де можна черпати ресурси. Створення музики за допомогою інтуїції є альтернативним способом пошуку гармонії, як зовнішньої, так і внутрішньої. До того ж, це і дуже ефективний спосіб досягнення психотерапевтичного ефекту».

Учасникам заняття запропонували обрати на свій смак один з музичних інструментів, за допомогою якого вони б змогли проявити свої відчуття. Наприклад, флоярку, трикутник, барабани, дзвіночок, посох дощу та інші. Опісля, учасники семінару обговорили композиційний план спільного музикування, а у наступній фазі роботи реалізували задумане на практиці. Інтуїтивна музика у певній мірі є медитацією. З її допомогою людина має змогу працювати над внутрішнім вдосконаленням.

Одна з учасниць «Оркестру інтуїтивної музики», Аня Грицак поділилася: «Неважливо чи вмієш ти грати на музичному інструменті чи ні. Важливо те, яку музику ти можеш створити і як зможеш проявити себе за допомогою відчуттів». «Оркестр інтуїтивної музики – це щось абсолютно нове. Така творча можливість дає змогу створити музику непрофесійним музикантам», – додав Юрій Товарницький.

«Кожен пересічний слухач завдяки інтуїтивній музиці може відсторонитися від проблем, підвищити рівень власної енергетики, піднестися емоційно. «Оркестр інтуїтивної музики» допомагає створити ансамбль душ», – зазначила п. Наталя.


Автор: Марія Сніжна
Виконавці: Кирило Стеценко
Конкурс (фестиваль): Фестиваль-пленер камерної музики у Карпатах «karpatyArt»



Інші:

Правила ринку: агент Линів пояснив, чому диригенти виконують твори російських композиторів
В Мюнхені запрошують на «Страту» та «Дванадцяту ніч»
Національна опера України поставить оперу "Конотопська відьма"
Українська опера Chornobyldorf виборола Премію Королівського філармонічного товариства
А ви знали, що Шевченко міг би стати й відомим музикантом?
Премʼєри в імʼя Перемоги
ЛІТЕРАТУРА З МУЗИКИ, МУЗИКА З ЛІТЕРАТУРИ
«Незламні»: музичне послання українців у другу річницю початку повномасштабної війни
«Десять років чекаємо на перемогу»: історія оркестру, який двічі з дому вигнала війна
Найкращий концерт Кіровоградської філармонії - попереду. Він буде присвячений Дню перемоги!
Музичні інструменти змінили на автомати: історії артистів театру Одеси
Оновлений репертуар, літній фестиваль та інтерактивна "Ластівка Щедрика": майбутнє Івано-Франківської філармонії в баченні Володимира Рудницького
Змінив пуанти на армійські берці: згадаймо артиста балету Ростислава Янчишена
"Музичні вечори у будинку родини Мейтусів"
«Для мене дім – там, де серце» – Віктор Рекало, автор музики до балету про вимушену міграцію «Дім»
Як розтопити «Крижане серце»?
В Одеській опері відновили незвичайну виставу
Хмельницький фаховий музичний коледж ім. В.І.Заремби: 65 років від дня заснування
До дня Соборності: в Національній опері представлять всеукраїнський музичний проєкт
Як доктор мистецтвознавства став... диригентом
Досліджуємо славні сторінки бандурного мистецтва
На Волині в Горохові привітали з 80-річчям відомого композитора
Роман Орленко-Прокопович - ім’я між забуттям і легендами
“Пісні для України” з Лондона
“54 хвилини до Різдва”
Диск "Зимовий шепіт" від піаністки Віоліни Петриченко
Українські переклади лібрето світових опер в Україні
Військовий зі Львова випустив альбом фортепіанної музики, яку створив на передовій
Раду Поклітару - герой книжки
Сенсаційні знахідки та версії Трипільської культури - “ світової колиски”
У Львівській філармонії визначили переможців Конкурсу молодих вокалістів імені Сліпака
Концерт-реконструкція «Гай, Рожество!»
Сторіччя Балетної трупи Одеської опери
Харизматичний диригент українського походження, який втілив "американську мрію": хто такий маестро Леонард Бернстайн
"Вистави ще немає, але є кредит довіри": продюсерка Opera aperta про співпрацю з міжнародним фестивалем O.Festival
В Ужгороді відкрили мініскульптуру на честь графа Нандора Плотені
Понад 200 народних пісень: де шукають і кому співають солістки ансамблю "Антонівчанка" з Прилуччини
8 неочікуваних речей, що носять ім’я Шопена
Фридерик Шопен та Микола Лисенко: точки перетину
Згадуємо Миколу Колессу
      © 2008-2024 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
800.JPG