| Огляд |
|
|
|
|
«Собор Паризької Богоматері» - балет
5 грудня у просторі Loft Stage «Харків Опера» ожили сторінки роману Віктора Гюго
Сьогодні
Поширити у Facebook
Глядачі, затамувавши подих, спостерігали, як на сцені народжується і вмирає кохання, що стало фатальним для героїв балету «Собор Паризької Богоматері».
Майже вщент заповнена зала з перших хвилин занурилася у драматичний вир емоцій — у напружені й тривожні передчуття, у красу рухів і музику, що наче огортала душу кожного з присутніх.
У мерехтінні софітів виринав середньовічний Париж — місто контрастів, таємниць і пристрастей, над яким, наче мовчазний суддя, підносився непорушний Нотр-Дам.
У центрі сюжету — чотири долі, обпалені одним вогнем. Циганка Есмеральда, горда й незламна у своїй красі; відданий і стражденний Квазімодо; священник Клод Фролло, розірваний між вірою та пристрастю; і Феб де Шатопер, що стоїть на межі обов’язку й кохання. Для кожного з них любов перетворюється на випробування, яке несе лише біль. І над усім цим — мовчазний, величний Собор, що зберігає пам’ять про людські трагедії.
Музика Цезаря Пуні, мелодійна й прозора, стала потужною хвилею хореографічної дії, підсилюючи драматизм кожної сцени. Її ритми надавали танцю дихання та форми.
Заслужена артистка України Антоніна Радієвська створила свою Есмеральду світлою, тонкою, але незламною у гідності.
Образ Квазімодо у виконанні Бориса Вендеревських став одним із найзворушливіших: пластично складний, внутрішньо надломлений, але величний у своїй любові. Їхні спільні сцени вражали силою драматизму, а фінальне адажіо, сповнене трагічної величі, зворушило залу до сліз.
Олексій Мірошниченко зумів передати вразливість і розгубленість Феба де Шатопера, юнака, що застряг між обов’язком та почуттями.
Богдан Тетерін дуже переконливо втілив трагічно темного Клода Фролло, охопленого руйнівною пристрастю, що спопеляє його зсередини.
Олена Шлягіна створила пронизливий та глибоко драматичний образ Гудули, який додав виставі ще більшої виразності.
У виставі були задіяні також артисти балету, допоміжного складу та симфонічний оркестр Харків Опера під орудою Юрія Дяченка.
І коли опустилася завіса, стало зрозуміло, що ця історія торкнулася душі кожного присутнього в залі. Глядачі довго не відпускали артистів. Щирими оплесками, морем квітів та вигуками «Браво!», «Молодці!», «Дякуємо!» публіка висловлювала своє захоплення та вдячність за пережиті емоції.






Концертна організація: Харківський національний академічний театр опери та балету імені М.В. Лисенка
|