У Києві відбувся єдиний концерт композитора Мирослава Скорика | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
У Києві відбувся єдиний концерт композитора Мирослава Скорика
Скорик Мирослав Михайлович
Пірієв Олександр Валерійович
Стародуб Ірина
Півненко Богдана
Копиця-Карабиць Маріанна
Скорик Мирослав Михайлович
У Києві відбувся єдиний концерт композитора Мирослава Скорика
17 січня 2011, понеділок
Поширити у Facebook

Мирослав СкорикЗі Львова 72-річний маестро приїхав на запрошення столичних шанувальників.

Творчий вечір проходив у рамках циклу "Music-Review Weekend". Родзинкою заходу став виступ самого народного артиста України

Для публіки він виконав не лише власні твори, але й Моцарта та Бетховена у джазовій обробці.

Півроку готувався авторський концерт Мирослава Скорика у столиці. При появі легендарного композитора у залі - оплески не вщухають.

Твір "Соната" відкриває вечір. Його маестро написав ще на початку шістдесятих. Від гри скрипки та фортепіано у декого з глядачів бринять сльози на очах.

Відвідувач концерту: "Если вы видели, что у меня на глазах были слёзы, то это говорит само за себя".

Відвідувачка концерту: "Эти звуки, эта музыка, она действует на самые сокровенные фибры наших душ. Она достигает того самого настоящего, которое глубоко".

Балет, опера, інструментальні концерти, твори для хору, джаз та поп мелодії, музика до театральних вистав та фільмів - усе це творчий доробок Мирослава Скорика. Найулюбленіший інструмент митця - скрипка.

Богдана Півненко, скрипалька, заслужена артистка України: "Він написав сім скрипкових концертів для скрипки з оркестром симфонічним. І це дійсно великий вклад в скрипкову музику сучасну, тому що вони в нього дуже концертні. Він дуже добре відчуває форму".

Найочікуванішою подією вочора став виступ самого митця. Скорик особисто сів за фортепіано. Виконав "Арію", яку написав у середині дев’яностих, та композиції Моцарта та Бетховена у джазовій обробці.

Мирослав Скорик, композитор, народний артист України: "Коли я граю на фортепіано, то завжди хвилююся. Це не так легко для мене. Коли краще виходить, коли гірше, але, оскільки я композитор, то мене це не дуже хвилює".

Олександр Пірієв, віолончеліст, організатор концерту: "Це камерна зала. Це зала для справжнього діалогу між слухачами та виконавцями. Зокрема для Мирослава Михайловича - це теж така цікава можливість справжнього такого спілкування".

Наступне спілкування видатного композитора з поціновувачами академічної музики у столиці відбудеться в березні. Тоді Мирослав Скорик гратиме джазові п’єси разом зі струнним оркестром Кофмана.


Автор: Людмила Голоднік, Ян Доброносов
Фото: Сергій Пірієв
Виконавці: Мирослав Скорик, Олександр Пірієв, Ірина Стародуб, Богдана Півненко
Композитори:Мирослав Скорик
Музикознавці: Маріанна Копиця-Карабиць
Концертна організація: Національний портал академічної музики “Music-review Ukraine”
Концертний зал: Галерея Фонду сприяння розвитку мистецтв
Джерело: 5 канал





Інші:

Нова адаптована версія «Паяців» Р.Леонкавалло у Харкові
БАХ / БЕРЕЗОВСЬКИЙ - Українські відкриття з архіву Берлінської співочої академії
Як диригентка Наталія Пономарчук ламає стереотипи через музику та культурну дипломатію
Магія кохання на сцені: у столиці презентували одноактний балет на музику Джорджа Гершвіна
У Дніпрі філармонія реалізувала масштабний проєкт
Три великих «Ш»: миколаївцям зіграли найкращі твори композиторів-романтиків
В Одеській філармонії відбувся перший концерт після ракетного обстрілу
«Open space»: екскурсія для дітей та молоді Полтавщини
ДО ДНЯ ПАМ’ЯТІ ГЕРОЇВ КРУТ
Враження про концерт Богдани Півненко у Лондоні
Бо це танець твого життя
Лагідна посмішка старенького генія. Як україномовний "Фальстаф" Джузеппе Верді запрем'єрився у Київській опері на Подолі
У Києві відбулася прем’єра балету-біографії «Леся» від Art Ballet Company
"Кабаре" і "Чикаго": як київські театри адаптовують бродвейські мюзикли
Леся Олійник: Яскрава панорама сучасної української музики в Лондоні
У Києві відзначили 100-річний ювілей однієї з найстаріших в Україні музичних шкіл
Повернути композитора Лятошинського на українську сцену. Чи вдалась місія фестивалю Liatoshynsky space
Орган з німецької церкви вперше зазвучав на концерті у Харкові 
«Сірано де Бержерак» у Львові
«Діалоги кармеліток» Пуленка: про віру, жертовність і відданість переконанням
“Діалоги кармеліток” Львівської національної опери: між кров’ю, вогнем і Богом
Чи можна ставити «Дочку полку» у воєнний час?
Львівська національна опера: прем’єри, події та досягнення 2024 року
В Схід Опера відбулася прем’єра україномовної версії оперети Йоганна Штрауса «Летюча миша»
Нова версія «Лускунчика Гофмана» у Київській опері
Вечори позитиву та класичних шлягерів
Львівський хор “Гомін” презентував українське Різдво у Швеції
Думки, навіяні після перегляду вистави “Поромник” (The Ferryman)
У США відкрили виставку «Чотири ноти з України», присвячену історії «Щедрика»
У Національній опереті України відбулася премʼєра іспансько-українського проєкту (сарсуела на дві дії) за мотивами знаменитої п’єси Лопе де Веги «Собака на сіні»
Казковий сон у... техніці модерну
Національний симфонічний оркестр України виступив у столиці Польщі
Вперше в історії «Щедрик» прозвучав у франкфуртській Alte Oper
Музика як зброя: у Празі відбувся показ фільму «Озброєні піснею»
Україна пам'ятає: у Національній філармонії України вшанували жертв голодоморів
Вперше в Одесі: філармонія представила Суму часу та Пісню без слів
«Пригоди Орфея» - французько-українська постановка в Національній опереті України
Дві українські організації в Чехії відзначили ювілеї своєї діяльності
В театрі Франка резентували виставу "Шевченко 2.0"  Харківського академічного театру імені Тараса Шевченка "Березіль".
Відбувся перший концерт нового проєкту від INSO-Львів на сцені Barvy Hall
      © 2008-2024 Music-review Ukraine



File Attachment Icon
'110116_021.jpg