Концерт заради миру: як Омар Арфуш змінює світ через музику | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Концерт заради миру: як Омар Арфуш змінює світ через музику
Концерт заради миру: як Омар Арфуш змінює світ через музику
13 вересня, п'ятниця
Поширити у Facebook

18 вересня 2024 року Париж прийматиме одну з найочікуваніших подій року — "Концерт заради миру", на якому відомий піаніст і композитор Омар Арфуш представить своє бачення глобальної єдності через музику. Захід відбудеться на сцені легендарного Théâtre des Champs-Élysées, а вже 20 вересня його музика лунатиме в штаб-квартирі ООН у Женеві. Це не просто музична подія — це потужне послання миру та співчуття, що об'єднує людей у часи розбрату.

Омар Арфуш не вперше використовує свою творчість для гуманітарних цілей. Його музика вже давно стала інструментом, що об'єднує різні культури й країни. Арфуш активно підтримує Україну, співпрацює з місцевими митцями та розвиває культурні проєкти, що зміцнюють зв'язки між народами. Його "Концерт заради миру" — це ще один крок у його місії використати силу музики для глобальних змін.

Цей концерт стане подією міжнародного масштабу. Виконуватиме його Симфонічний оркестр Béziers Méditerranée під керівництвом Матьє Бонніна, а сама композиція, початково створена для камерного ансамблю, була майстерно переоркестрована відомим композитором Хутафом Хурі для великого симфонічного складу. Така обробка надасть твору ще більшої потужності та глибини.

Музика як сила змін

"Концерт заради миру" відображає глобальну тенденцію, коли митці все більше використовують свої платформи для привернення уваги до важливих соціальних проблем. Арфуш стоїть на передовій цього руху, перетворюючи свої виступи на інструмент гуманітарної дипломатії. Його музика не просто розважає, вона має силу змінювати — не лише свідомість людей, але й реалії світу.

Сьогодні музика все частіше стає важливою частиною соціальних змін. Артисти, подібні до Арфуша, використовують свою творчість для залучення уваги до питань, що стосуються миру, кліматичних змін і соціальної справедливості. В умовах, коли поділ і конфлікти стають нормою, такі ініціативи набувають особливої актуальності. Музика може служити інструментом єднання, нагадуючи про нашу спільну людяність.

Послання миру через музику

Омар Арфуш вірить, що музика має унікальну здатність об’єднувати людей незалежно від їхніх кордонів, національностей чи переконань. Його "Концерт заради миру" — це не просто захід для поціновувачів класичної музики. Це символ надії, що навіть у найтемніші часи можна знайти гармонію. У кожній ноті його твору відчувається прагнення до більш справедливого, добрішого й мирного світу.

Музика Арфуша не лише надихає, вона спонукає діяти. Концерт стане важливою подією як для Парижа, так і для світової спільноти, нагадуючи, що музика здатна впливати не тільки на душу, але й на світ навколо нас. Тому цей захід — не просто концерт, а крок до глобальної єдності та миру.

Завершальний акорд

"Концерт заради миру" Омара Арфуша — приклад того, як музика може бути інструментом для розв'язання глобальних проблем. Це не просто музичний виступ, а заклик до дії, до об’єднання навколо ідеї миру. Арфуш знову демонструє, що мистецтво має силу змінювати світ. І можливо, одна мелодія здатна зробити більше, ніж безліч політичних промов.

Отже, Париж стане ще одним символом миру, додавши до своєї історії нову сторінку, де музика та гуманітарні ініціативи перетинаються, щоб створити краще майбутнє для всіх нас.



Photo Credit: Daniel Topic



Джерело: vogue.ua



Інші:

Концерт заради миру: як Омар Арфуш змінює світ через музику
Диригентка Оксана Линів — про дебют в Метрополітен-опера і просування української музики в світі
"У нас іншого шляху немає, ми мусимо інтегруватися в світову культуру" – Струтинський
Йорг Цвікер: «Якщо тримати очі відкритими, життя пропонує стільки чудових речей!»
Незрівнянний світ краси: що розповідає і що приховує фільм про Назарія Яремчука
Музична керівниця Національної філармонії Наталія Стець: «Представили за сезон понад 1 тис. 120 концертів»
Як готують шоу Within Temptation на ATLAS UNITED 2024 — інтерв'ю з композиторкою Марією Яремак
Наталія Пасічник, директорка Українського інституту у Швеції
Петро Качанов: «Без глядачів театр – це просто приміщення»
Я не заспівала жодної російської опери, — Софія Соловій
«Елегія військового часу»
Головний диригент Полтавського театру імені Гоголя Олександр Сурженко відзначає 65-річний ювілей
Ярослав Ткачук: життя у… балеті
Андрейс Осокінс, латвійський піаніст
КОМПОЗИТОРКА БОГДАНА ФРОЛЯК: «ТРАГІЗМ, СВІТЛО, ДРАМАТИЗМ І НАДІЮ ПЕРЕЖИВАЄМО МИ, УКРАЇНЦІ, В ЦЕЙ ТЯЖКИЙ ЧАС ВІЙНИ»
Світова зірка Людмила Монастирська
Роман Григорів, Ілля Разумейко: «Сучасне мистецтво, сучасна опера — це те, що відрізняє нас від росії»
«В Європі почали слухати українську музику»
Диригентка Оксана Линів: Чайковського треба українізувати
Творчий шлях композитора і диригента з Луцька Володимира Рунчака
"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
«Забудьте про російську культуру, яка пригнічує вашу власну»
Майбутня прем`єра “Сойчиного крила” стискатиме серце глядача, — директор-художній керівник “Київської опери” Петро Качанов
Зірка, патріотка і наша сучасниця
      © 2008-2024 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
22.jpg