Роман Кофман: «Я вважаю в музиці неприпустимим приблизність – у задумі чи виконанні твору, в усьому!» | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Роман Кофман: «Я вважаю в музиці неприпустимим приблизність – у задумі чи виконанні твору, в усьому!»
Академічний симфонічний оркестр Національної філармонії України
Кофман Роман Ісаакович
Роман Кофман: «Я вважаю в музиці неприпустимим приблизність – у задумі чи виконанні твору, в усьому!»
28 березня в Національній філармонії України відбувся заключний концерт циклу «Всі симфонії Чайковського»
31 березня 2014, понеділок

Роман Кофман. Фото: Юрій ТоцькийЦикл, який став своєрідною трилогією творчості Петра Чайковського, був присвячений пам’яті знаного радянського диригента Натана Рахліна і складався за принципом симетрії.

У прем’єрному концерті прозвучали Друга і П’ята симфонії, у наступному Третя і Четверта, і, нарешті, у заключному третьому концерті прозвучали славнозвісні Перша та Шоста симфонії.

Пролунали перші звуки і слухацька зала, затамувавши подих, з перших звуків потрапила під магічний вплив музики генія Чайковського, яку тонко та філігранно відтворював оркестр під орудою Романа Кофмана.

Власне, саме йому належить задум та втілення цього масштабного проекту в Столиці.

Протягом короткої розмови, маестро Кофман поділився деякими своїми думками з порталом “Мюзік-Ревю”:

- Романе Ісаковичу, чим був обумовлений Ваш вибір – виконання всіх симфоній саме Чайковського? Адже вже були виконані всі симфонії Моцарта, Шостаковича…

- Всі симфонії Шостаковича я грав у Німеччині, а тут, у Києві, я виконав всі симфонії Бетховена, Шуберта, Моцарта, і ось… підійшла черга до Чайковського ( посміхаючись).

- Скажіть, а сама особистість Чайковського, така незбагненна, що Вас зацікавило в ній?

- Особистість мене цікавить не в першу чергу, хоча Чайковський мене дуже приваблює, як індивідуальність будь-якого композитора, але його музика це… Говорити про музику марно, її неможливо виразити словами.

- А якщо розглянути питання про стан сучасної культури, духовного життя країни…

- Його нема. Духовне життя, на жаль, сьогодні відсутнє, в тих формі та проявах, як я розумую. Певні паростки пробиваються крізь асфальт, ось, як один такий – скажімо, сьогодні… Але це не можна називати «життям». Це ніби емоційні зойки, сплески, стогін тощо.

- Романе Ісаковичу, що Ви вважаєте неприпустимим у музиці?

- Неприпустимим?... Наближеність до задуму, виконання, усього.

Подякуємо майстрові і будемо з нетерпінням чекаємо на його нові дивовижні проекти, які допомагають нам поринути у світ прекрасного – зануритись у музичне мистецтво.

Адже все минуще, і лише музика – вічна!

28 березня в Національній філармонії України відбувся заключний концерт циклу "Всі симфонії Чайковського". Фото: Юрій Тоцький

28 березня в Національній філармонії України відбувся заключний концерт циклу "Всі симфонії Чайковського". Фото: Юрій Тоцький

28 березня в Національній філармонії України відбувся заключний концерт циклу "Всі симфонії Чайковського". Фото: Юрій Тоцький

28 березня в Національній філармонії України відбувся заключний концерт циклу "Всі симфонії Чайковського". Фото: Юрій Тоцький



Автор: Ірина Куркова
Фото: Юрій Тоцький
Колективи: Академічний симфонічний оркестр Національної філармонії України
Диригенти: Роман Кофман
Концертна організація: Національна філармонія України
Концертний зал: Колонний зал ім. М.В. Лисенка Національної філармонії України
Джерело: Редакція



Додати: Share on Facebook

Інші:

 Іван Чередніченко, музичний керівник Львівської національної опери Моє ставлення категоричне - у нашому театрі не буде російського репертуару
Василь Крячок, директор Маріупольської філармонії Без кількох днів два місяці був у тому пеклі
Олександр Пірієв, музичний продюсер Маріуполь, як Фенікс, відродиться. Для цього об'єднається весь світ
«Кожен має виконувати свою життєву місію»
Лукаш Гоїк, директор Сілезької опери в Битомі (Opera 'Slaska, Польща) висловив щиру підтримку українському народу в час війни
Світова оперна діва Людмила Монастирська ексклюзивно розповіла, як замінить російську співачку Нетребко та гратиме партію «Турандот» у «Метрополітен-Опера»
Сюжет німецького ЗМІ про Маріупольську філармонію
У США плануються заходи на честь 100-річчя першого виконання "Щедрика" у країні
«На шпальтах “Дня” бачу обличчя країни у всьому її розмаїтті сьогодення»
В органному залі Рівного — музей і галерея. А вітражі — на логотип
ОПЕРІ ПОТРІБНІ МЕЦЕНАТИ
Як Україна вшановує ім’я композитора Мирослава Скорика
Рік без Мирослава Скорика
KharkivMusicFest: организаторы рассказали, как готовили фестиваль в разгар пандемии
В Андріївській церкві відбулася світова прем'єра віднайдених симфоній композитора Березовського
Що потрібно аби з'явився один з найкращих концертних залів Європи?
Cергій МАГЕРА: "Співак постійно вчиться"
Оксана Линів: "Диригент мусить вміти переконувати з першої хвилини"
У Міжнародний день музики тернопільські музиканти - про музику і життя
"Люди не можуть довго бути без мистецтва, як і артисти - без глядача"
Музичний продюсер Олександр Пірієв: Шоу-бізнес не може стати взірцем ідентичності держави
Наталія Петій-Потапчук: про життя Закарпатського народного хору та про те, чому його місія здійсненна
Екатерина Кухар и Александр Стоянов: Мы не можем прожить друг без друга
Мирослав Скорик: Уночі до нас прийшли: "На збори вам дві години". У вагон для худоби посадили і до Сибіру вивезли
Національна оперета України святкує 85-річний ювілей
"Я завжди досягала мети, яку ставила перед собою"
Скрипаль Роман Кім: "Сучасному музиканту не можна бути надто у "формах" та боятися зіграти неправильні ноти"
Кшиштоф ПЕНДЕРЕЦЬКИЙ: "Музика повинна бути живою..."
Володимир СИВОХІП: "Генетичний код нації не заженеш у смартфон"
АНАТОЛИЙ СОЛОВЬЯНЕНКО: ЗРИТЕЛЬ УЖЕ НЕ ВОСПРИНИМАЕТ ГЕРОЯ-ЛЮБОВНИКА, КОТОРЫЙ ВЕСИТ 100 КГ
Харьковское "Лебединое озеро" ошеломило бельгийскую публику
25 жовтня в усьому світі вперше відзначався Міжнародний день опери
Вікторія Московенко про проблему оренди Будинку актора, реставрацію, унікальний акустичний зал та різноманіття заходів
Володимир Шейко про ювілей Симфонічного оркестру Українського радіо: хочеться, щоб з концерту люди пішли просвітленими
"Ми просто були ілюстраторами цього матеріалу": розпорядник хору Верьовки про виступ з "95 кварталом"
На написання "Як тебе не любити, Києве мій!" батькові дали добу - Тамара Шамо
Співачка Тетяна Асадчева втекла із суду до консерваторії. І вже 10 років "іде з піснею до людей"
Kyiv Opera Theatre: директор театру Петро Качанов розповів про ремонт, ребрендинг і новий сезон
Координаторка Офісу з розробки гуманітарної політики Галина Григоренко: музична сфера - закрита, відкривати її є нашим завданням
Диригент Ярослав Шемет: "На першій репетиції треба поводитися як на першому побаченні"
      © 2008-2022 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
6.jpg