Три гітарні монологи | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
Три гітарні монологи
Остапенко Андрій
Чаглій Віталій
Козирь Анна
Три гітарні монологи
26 лютого відбувся черговий концерт з циклу «Music-review WEEKEND»
26 лютого 2011, субота
Поширити у Facebook

Цього разу в залі Фонду сприяння розвитку мистецтв звучала класична гітара. Почути її в Києві в концертному виконанні можна хіба що на грудневому Фестивалі гітарного мистецтва в Національній філармонії України. Тож, концерт під назвою «Гітарний монолог», про який йдеться, можна, без перебільшень, назвати винятковою подією в музичному житті столиці.

Тим паче, що монологів на концерті було декілька. Їх розпочав виступ лауреата всеукраїнського конкурсу, студентки Київського національного університету культури та мистецтв Анни Козирь. Вона виконала мало граний твір українського композитора Володимира Карлаша «Амфора» та більш відомі «Прелюдію та фугу мі-мінор» Йоганна Себастьяна Баха і «Каталонську пісню» Мігеля Льобета. Вишуканість фразування і загальний тембр інструменту додали грі виконавиці певної чарівності та, все ж, не приховали багатьох технічних недоліків, які заважали народженню власне музики.

Грає лауреат всеукраїнського конкурсу Анна Козирь

Подібним чином відбувався й другий монолог – студента НМАУ ім. Чайковського Віталія Чаглія. Заявлена в програмі його виступу популярна Фантазія Франсіска Тарреги на теми з опери Джузеппе Верді «Травіата», цей дивовижний, складний з технічної й музично-змістовної сторін твір передвіщав почути музиканта з не посередніми можливостями. Проте, на ділі передбачення не підтвердилось.

Грає Віталій Чаглій

Натомість, неабиякою музикальністю вирізнився третій монолог – викладача попередніх молодих виконавців, заслуженого артиста України, соліста Національної філармонії Андрія Остапенка. Під час звучання прелюдій Ейтора Віла-Лобоса, якими він розпочав свій виступ, звучанням гітари і створеними ним враженнями можна було перейнятися уповні.

Грає соліст Національної філармонії України Андрій Остапенко

Так саме майстерно Андрій Остапенко виконав й відому «Колискову» Лео Брауера, яку, разом з винятковим звучанням інструменту, збагатила та підкреслила камерна акустика зали. Вдало прозвучав й віртуозний початок твору Хоакіна Родріго «Sonata Giocosa», тоді ж як його «Заклинання і танок» і знаменита «Астурія» Ісаака Альбеніса у виконанні Андрія Остапенка звучали більш впевнено, зокрема, на недавньому Фестивалі гітарної музики «Київ-2010».

Андрій Остапенко у колі учнів: Анни Козирь та Віталія Чаглія

І, хоча кожен з цих монологів мав свої недоліки і через їхню нерівнозначність концерт вийшов дещо розгалудженим, все ж, це була виняткова нагода долучитися до сольного звучання класичної гітари, корисна як для широкого, так і для обізнаного слухача.


Автор: Ганна Волчок
Фото: Тетяна Платонова
Виконавці: Андрій Остапенко, Віталій Чаглій, Анна Козирь
Концертна організація: Національний портал академічної музики “Music-review Ukraine”
Концертний зал: Галерея Фонду сприяння розвитку мистецтв


Фотоальбом:Фотоальбом



Інші:

Вперше в Одесі: філармонія представила Суму часу та Пісню без слів
«Пригоди Орфея» - французько-українська постановка в Національній опереті України
Дві українські організації в Чехії відзначили ювілеї своєї діяльності
В театрі Франка резентували виставу "Шевченко 2.0"  Харківського академічного театру імені Тараса Шевченка "Березіль".
Відбувся перший концерт нового проєкту від INSO-Львів на сцені Barvy Hall
Концерт «Польська музика в Україні» ансамблю солістів «Київська камерата» під батутою польсько-українського маестро Романа Реваковича
Обговорення дезінформації: показ фільму «Zinema» та дискусія з міжнародними експертами в Торонто
Камерна опера “Русалонька” у “Малярці”
Завершився проєкт з оцифрування кіноархіву «Національної кінематеки України»
У херсонському укритті відбулась прем’єра моновистави
У Венеції оперою GAIA-24 закрили публічну програму Українського павільйону
Композитор зіграв концерт на російській ракеті, компоненти якої замінили на струни
“Вечір аргентинського танго”
У Києві відбувся концерт із нагоди 85-річчя композиторки Лесі Дичко
Рефлексії про втрачене та мрії про майбутнє
Французький віртуоз без нот на відкритті XIV Міжнародного львівського органного фестивалю
У Херсонському укритті провели обряд ворожіння
«Трубадур» – нова версія класики
«Король Артур» від Open Opera Ukraine: у пошуках героїв, сенсів та актуальних меседжів
“Ці діти ще не раз повернуться до концертного залу”
Обʼєднані сакральною спадщиною
Одеська опера тріумфально провела IX Міжнародний фестиваль мистецтв «Оксамитовий сезон в Одеській опері»
У Херсоні показали осінню терапію
Камерний оркестр імені Дмитра Ахшарумова виступив під орудою польського диригента
Зшивання країни нитками культури
Доступний театр: додатки Earcatch і Subcatсh презентували в Національній опереті України
Мікс жанрів
У Харкові пройшов фестиваль "Арфові Барви 2024: акустика та цифрові технології"
Сьогодні на Одещині відкривається міжнародний органний фестиваль ім. Теофіла Ріхтера
Віват, Схід Опера!
В Україні вперше пройшли концерти кримськотатарської симфонічної музики
Веселе хуліганство, але з тонким смаком
Післямова до фестивалю «Два дні й дві ночі нової музики»
Херсонці відвідали музично-терапевтичну програму
Символи війни у творах українських композиторок
Музика австрійського композитара, автора понад ста симфоній, звучала в чернігівській філармонії
Житомирська філармонія відкрила новий сезон виступом симфонічного оркестру з Черкас та столичного квартету тенорів
Національний президентський оркестр виступив у Кропивницькому з благодійним концертом 
У Львівському органному залі тріумфально прозвучав Гімн Незламності українців
З нагоди Дня міста незламний Харків вітали світові оперні зірки. Людмила Монастирська та Олег Злакоман заспівали у великому концерті «Хариків об’єднує серця!»
      © 2008-2024 Music-review Ukraine



File Attachment Icon
110125_263.jpg