Kyiv Opera Theatre: директор театру Петро Качанов розповів про ремонт, ребрендинг і новий сезон | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Kyiv Opera Theatre: директор театру Петро Качанов розповів про ремонт, ребрендинг і новий сезон
Kyiv Opera Theatre: директор театру Петро Качанов розповів про ремонт, ребрендинг і новий сезон
11 вересня 2019, середа
Поширити у Facebook

Художній керівник і директор Київського муніципального академічного театру опери і балету для дітей та юнацтва Петро Качанов розповів у ефірі Радіо Культура розповів про ребрендинг, ремонт, а також про новинки майбутнього сезону оновленого театру Kyiv Opera Theatre.

Програма:
Ліра

Ведучі:
Наталія Попудрібко Наталка Писанка


Назва Kyiv Opera Theatrе (Київська опера) прийшла як продовження реформ Київського муніципального академічного театру опери і балету для дітей та юнацтва. Цей театр розташований на Контрактовій площі Києва. Спочатку він розробив новий логотип, також оновили інтер'єр і попрацювали над сценічним ростом.

"Ми зробили це (перейменування - ред.) тому що театр, якому вже досить багато років, на мою думку, має незаслужене позиціонування. Тому що в цьому театрі є повноцінні оперна трупа, оркестр, повноцінна балетна трупа, хор. І чомусь до цього моменту він називався "музичний театр" або його ще називали "дитячий театр". Чомусь ніхто його не називав Київський театр опери і балету, а він насправді таким є", - говорить Петро Качанов.

Офіційну і таку довгу назву театр не змінює. "Київський муніципальний академічний театр опери балетудля дітей і юнацтва" - у цій назві, за словами Петра Качанова, є все, що тільки може бути, але немає основного - немає такого позиціонування, щоб всі могли зрозуміти, куди вони приходять. Натомість назву "Київська опера" вирішили обрати з огляду на те, що вона коротка, влучна і, що найголовніше - вона абсолютно чітко і правдиво відповідає тому, в який театр люди прийдуть.

"Я нещодавно прочитав у блогах і навіть у публікації журналу, що в театр нецікаво ходити, тому що там погані туалети. Це правда, але з нинішнього сезону в нашому театрі будуть шикарні туалети. Але я не запрошую всіх на туалет, це жарт", - іронізує Петро Качанов.

Він розповідає, що в театрі відбулись ремонтні роботи, крім нових вбиралень, у залі встановлено нові крісла, зал оновлено, а на вечірніх виставах буде працювати буфет.

"Але що б ми не робили з туалетами, буфетами і всім іншим, якщо у нас на сцені не буде нічого цікавого, то це не допоможе", - вважає керівник театру і запевняє, що "глядацький комфорт" почали реформувати зі сцени.

Ребрендинг особливих коштів не потребував, театр справився з ним власними зусиллями, водночас ремонт вдалося реалізувати завдяки допомозі КМДА.

Такого бюджету цей театр ніколи не отримував - майже 5 млн гривень, яких вистачило і на ремонт, і на встановлення нових систем звуку та освітлення.

Сезон у Київській опері відкривається 19 вересня виставою "Весілля Фігаро".

За словами Петра Качанова, в постановці Київської опери ця вистава виглядає надзвичайно сучасно, і її, попри всю популярність, важко буде впізнати. "Весілля Фігаро" - це еротичний трилер. Обіцяють у театрі також більше вистав з українською мовою виконання.


Концертна організація: Київський муніципальний академічний театр опери та балету для дітей і юнацтва
Джерело: UA:Українське радіо



Інші:

Війна викликала величезний інтерес у світі до української музики
«Із першого дня великої війни починаємо вистави з Гімну України»
"Опера Орфа — чоловічий світ, як і світ театру в Україні": Тамара Трунова про прем'єри та провокації для акторів
«Кожен точно почує щось своє»
Іван Небесний: Важливо створити якісний конкурентоздатний на світовому ринку продукт
Музика, що виховує: директор Луцької музичної школи №2 про навчання, натхнення та виклики війни
Василь Коваль: «Диригент має вести співака і підтримувати його музично»
"Музика не знає кордонів": інтерв'ю з французьким диригентом Ніколя Шавліном
Костянтин Фесенко: «Я не одразу полюбив професію оперного концертмейстера»
"Теми пов’язані з нашою майбутньою перемогою": балетмейстерка Олеся Шляхтич про вистави "Мойсей" і "Кассандра"
Музикознавиця Adelina Yefimenko та диригент Artem Lonhinov – про здійснення українських мрій, які неодмінно стають реальними
День народження української королеви скрипки з трьома прем’єрами
Культурний егрегор Олександра Шимка
«Я їхала крізь Бучу, назустріч мені їхали російські танки». Інтерв’ю з композиторкою Вікторією Польовою
Художній керівник Київської опери Петро Качанов: "Тепер у нас є абсолютно український "Лускунчик"!"
Диригент Української капели у США пояснив таїнство Різдва
Людмила Монастирська: «У співака має бути такий агент, якому можна повністю довіряти»
Герман Макаренко, диригент Національної опери України, художній керівник оркестру «Київ-Класик»
Кері-Лінн Вілсон, канадсько-американська диригентка
Василь Гречинський, художній керівник і диригент нью-йоркського хору «Думка»
«В Україні надзвичайно цінують органне мистецтво»
Віталій Пальчиков: "Одержимість ідеєю я взяв за основу..."
Анжеліна Швачка: «Оперний співак повинен мати залізну волю і залізні нерви»
Концерт заради миру: як Омар Арфуш змінює світ через музику
Диригентка Оксана Линів — про дебют в Метрополітен-опера і просування української музики в світі
"У нас іншого шляху немає, ми мусимо інтегруватися в світову культуру" – Струтинський
Йорг Цвікер: «Якщо тримати очі відкритими, життя пропонує стільки чудових речей!»
Незрівнянний світ краси: що розповідає і що приховує фільм про Назарія Яремчука
Музична керівниця Національної філармонії Наталія Стець: «Представили за сезон понад 1 тис. 120 концертів»
Як готують шоу Within Temptation на ATLAS UNITED 2024 — інтерв'ю з композиторкою Марією Яремак
Наталія Пасічник, директорка Українського інституту у Швеції
Петро Качанов: «Без глядачів театр – це просто приміщення»
Я не заспівала жодної російської опери, — Софія Соловій
«Елегія військового часу»
Головний диригент Полтавського театру імені Гоголя Олександр Сурженко відзначає 65-річний ювілей
Ярослав Ткачук: життя у… балеті
Андрейс Осокінс, латвійський піаніст
КОМПОЗИТОРКА БОГДАНА ФРОЛЯК: «ТРАГІЗМ, СВІТЛО, ДРАМАТИЗМ І НАДІЮ ПЕРЕЖИВАЄМО МИ, УКРАЇНЦІ, В ЦЕЙ ТЯЖКИЙ ЧАС ВІЙНИ»
Світова зірка Людмила Монастирська
Роман Григорів, Ілля Разумейко: «Сучасне мистецтво, сучасна опера — це те, що відрізняє нас від росії»
      © 2008-2025 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
101221_022.jpg