Джаз — це класична музика ХХІ століття — Олексій Коган | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Джаз — це класична музика ХХІ століття — Олексій Коган
Джаз — це класична музика ХХІ століття — Олексій Коган
Відеосюжет
1 серпня, вівторок

«Є речі, які на поверхні: «Маруся раз-два-три» чи «А я все дивлюся, де моя Маруся». А є те, що дає підстави думати, що праві люди, які кажуть, що джаз — це класична музика ХХІ століття. Або ж народна. Знаєте, колись один французький журналіст, коли вперше почув нашого Енвера Ізмайлова, він вигадав дуже кльовий термін: «imaginary folk» — уявний фольклор. Таким, мені здається, має бути торкання народної музики. Я хотів би з часом ідентифікувати українських музикантів, як я сьогодні можу ідентифікувати сербів, французів, поляків, німців з вірогідністю 90%», — говорить Олексій Коган.



Також він проанонсував запуск програми про український джаз, яка незабаром може з’явитися в інтернет-радіо:

«Зараз на одному з інтернет-радіо буде запускатися програма про український джаз, тим більше, один з власників цього радіо (і це до речі вперше) просто придбав з моєю допомогою майже всю колекцію українського джазу на компакт-дисках, а не так щоб десь шукати. Думаю, з вересня ми вже запустимо цю програму, а тоді вже подивмось, хто може і кому це потрібно».

Більше про джаз, а також про те, де можна послухати, як грає Олексій Коган наживо, слухайте в повній версії розмови в доданому звуковому файлі.


Джерело: Громадське радіо



Додати: Share on Facebook


Інші:

«Мінкульт відмовив у допомозі нашому оркестру, мовляв, це не стосується європейської інтеграції»
Lviv MozArt: 8 днів класики
Сім нот людини-оркестра: як Іван Пустовий навчився грати на 30 музичних інструментах
Кожна скрипка має свій характер, – всесвітньо відома музикантка з Франківська
Сталін посадив на коліна, подарував наручний годинник
Подорожувати Європою без знання класичного мистецтва — це як ходити музеєм із закритими очима, — Григоренко
"Класичний танець практично помер". Український танцюрист Сергій Полунін розповів про сучасний балет
Джаз — це класична музика ХХІ століття — Олексій Коган
Господар із диригентською паличкою
Людмила Монастирська: "Намагаюся виконувати партії, що вражають і розвивають характер"
Легше повернутись в Україну з іменем, аніж тут починати - Ю.Миненко, контртенор
«Якби я міг, то ще більше запрошував би українців!»
Наталія ПОЛОВИНКА: «Ідеальний актор – Ісус Христос»
Юрій Шевченко націлився на «Греммі»
«Я вдячна Богові та Україні за те, що мене тут люблять», — Вікторія Лук’янець
Вікторія Свалявчик-Цанько: «Закарпатська філармонія – великий механізм, який працює на результат»
Всесвітньовідомий контртенор Юрій Миненко про музику бароко
Мирослава КОПИНЕЦЬ про музику, маму, Йолку та паленята з горіхами
«Ми — поза політикою», — як у Рівному об’єднували Схід і Захід
«Україна - друга держава, після Німеччини, за кількістю класичних пісень
КОМПОЗИТОР ОЛЕКСІЙ ШМУРАК: ФЕСТИВАЛЬ PORTO FRANKO – ЦЕ СВОЄРІДНИЙ ПРОТЕСТ ПРОТИ ІНЕРЦІЇ
Через терня до успіху
У філармонію з... дитсадка
«Саме Острог і дав мені музику», – Олена Мальчик про музику, Острог та вчителів
Львівська опера: в репертуарі - реформа
Солісти опери Хліб. Сіль. Пісок – про те, чому український глядач особливй і навіщо нам слухати цей твір
Директор Асоціації Opera Europa Ніколас Пейн: Культура є політикою. Інколи вона використовується для війни
Через 30 років до полтавця разом із втраченим голосом прийшло й натхнення створювати унікальні інструменти
Музика, скрипка і... бренд
Авішай Коен: «Я вихований на джазових традиціях, а це означає, що я – вільний духом»
Премьера оперы «Тоска» с участием оперной дивы на сцене Национальной оперы Украины стала главным событием уходящего сезона
Анна Копровіч: «Музика єднає людей»
Метрополітен-опера очима Пітера Ґелба
Композитор Виталий Годзяцкий: В 1960-х мы искали физиков – только они нас и понимали
Сам собі оркестр
Українка розповіла, як стала сенсанцією в світі класичної музики
Бетховен досі допомагає мільйонам людей у всьому світі»
Марія Горкун, яка виготовляє смички
Як у Мукачеві вперше виконали «Месу» Мартона та як композитор їхав у Будапешт в консерваторію вступати
"Альціона": секрети відтворення шедевру
      © 2008-2017 Music-review Ukraine. Усі права застережено. При цитуванні інформації посилання на Music-review Ukraine обов'язкове