“Концерт для гобоя з оркестром” | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
“Концерт для гобоя з оркестром”
Поліщук Тетяна
Фроляк Богдана
“Концерт для гобоя з оркестром”
розповідає композиторка Богдана Фроляк
1 вересня 2023, п'ятниця
Поширити у Facebook

Про свій новий твір розповідає Music-review Ukraine відома композиторка Богдана Фроляк




10 вересня, в рамках фестивалю «9. Дні української музики у Варшаві», в атріумі офісної будівлі SENATOR гратиме Ігор Лещишин (гобой) разом із вокальним секстетом proMODERN та Симфонічним оркестром Вроцлавської філармонії NFM під орудою Романа Реваковича.

Відбудуться прем’єра “Концерту для гобоя з оркестром” Богдани Фроляк. Соло виконуватиме Ігор Лещишин (Вашингтон, США).

- Пані Богдано, коли був написаний твір? Що вас надихнуло на його написання?

-Твір був написаний у 2022 році на замовлення українського гобоїста, соліста та концертмейстера Вашингтонської Національної Опери Ігоря Лещишина.

- На фестивалі “9. Дні української музики у Варшаві” концерт виконуватиме Ігор Лещишин (Вашингтон, США). Ви з цим музикантом вже співпрацювали?

-Це перша моя співпраця з Ігорем Лещишиним.

- “Серцем“ фестивалю є маестро Роман Ревакович. Як ви познайомилися з ним?

-З Романом Реваковичем я знайома з часів перших "Контрастів" у Львові, одним з засновників й організаторів він був. Також брала участь в "Днях української музики у Варшаві", організатором і промоутером є Роман.

На цьому фестивалі Ревакович здійснив не одну мою прем'єру, як диригент, а також і в Україні. Серед недавніх виконань - Симфонія-реквієм "Праведная душе" на вірші Тараса Шевченка в залі Варшавської філармонії.

До слова, це вже третє його виконання цього твору, два попередніх відбулися в Національній філармонії України та в Хмельницькій обласній філармонії. Роман неймовірно гарно "чує" цю музику і інтерпретує її...

- Чи плануєте приїхати на прем’єру у Варшаву?

-Так, я буду на прем'єрі у Варшаві.

- Коли в Україні почують цей ваш твір?

-Попередньо прем'єра “Концерту для гобоя з оркестром” планувалась у Львівській національній філармонії ім.М.Скорика, та через війну і неможливість соліста приїхати до Львова зараз прем'єра відбудеться у Варшаві.


Та ми не полишаємо ідеї української премʼєри концерту, коли буде така можливість.


Автор: Тетяна Поліщук
Композитори:Богдана Фроляк
Діячі мистецтв: Тетяна Поліщук



Інші:

Війна викликала величезний інтерес у світі до української музики
«Із першого дня великої війни починаємо вистави з Гімну України»
"Опера Орфа — чоловічий світ, як і світ театру в Україні": Тамара Трунова про прем'єри та провокації для акторів
«Кожен точно почує щось своє»
Іван Небесний: Важливо створити якісний конкурентоздатний на світовому ринку продукт
Музика, що виховує: директор Луцької музичної школи №2 про навчання, натхнення та виклики війни
Василь Коваль: «Диригент має вести співака і підтримувати його музично»
"Музика не знає кордонів": інтерв'ю з французьким диригентом Ніколя Шавліном
Костянтин Фесенко: «Я не одразу полюбив професію оперного концертмейстера»
"Теми пов’язані з нашою майбутньою перемогою": балетмейстерка Олеся Шляхтич про вистави "Мойсей" і "Кассандра"
Музикознавиця Adelina Yefimenko та диригент Artem Lonhinov – про здійснення українських мрій, які неодмінно стають реальними
День народження української королеви скрипки з трьома прем’єрами
Культурний егрегор Олександра Шимка
«Я їхала крізь Бучу, назустріч мені їхали російські танки». Інтерв’ю з композиторкою Вікторією Польовою
Художній керівник Київської опери Петро Качанов: "Тепер у нас є абсолютно український "Лускунчик"!"
Диригент Української капели у США пояснив таїнство Різдва
Людмила Монастирська: «У співака має бути такий агент, якому можна повністю довіряти»
Герман Макаренко, диригент Національної опери України, художній керівник оркестру «Київ-Класик»
Кері-Лінн Вілсон, канадсько-американська диригентка
Василь Гречинський, художній керівник і диригент нью-йоркського хору «Думка»
«В Україні надзвичайно цінують органне мистецтво»
Віталій Пальчиков: "Одержимість ідеєю я взяв за основу..."
Анжеліна Швачка: «Оперний співак повинен мати залізну волю і залізні нерви»
Концерт заради миру: як Омар Арфуш змінює світ через музику
Диригентка Оксана Линів — про дебют в Метрополітен-опера і просування української музики в світі
"У нас іншого шляху немає, ми мусимо інтегруватися в світову культуру" – Струтинський
Йорг Цвікер: «Якщо тримати очі відкритими, життя пропонує стільки чудових речей!»
Незрівнянний світ краси: що розповідає і що приховує фільм про Назарія Яремчука
Музична керівниця Національної філармонії Наталія Стець: «Представили за сезон понад 1 тис. 120 концертів»
Як готують шоу Within Temptation на ATLAS UNITED 2024 — інтерв'ю з композиторкою Марією Яремак
Наталія Пасічник, директорка Українського інституту у Швеції
Петро Качанов: «Без глядачів театр – це просто приміщення»
Я не заспівала жодної російської опери, — Софія Соловій
«Елегія військового часу»
Головний диригент Полтавського театру імені Гоголя Олександр Сурженко відзначає 65-річний ювілей
Ярослав Ткачук: життя у… балеті
Андрейс Осокінс, латвійський піаніст
КОМПОЗИТОРКА БОГДАНА ФРОЛЯК: «ТРАГІЗМ, СВІТЛО, ДРАМАТИЗМ І НАДІЮ ПЕРЕЖИВАЄМО МИ, УКРАЇНЦІ, В ЦЕЙ ТЯЖКИЙ ЧАС ВІЙНИ»
Світова зірка Людмила Монастирська
Роман Григорів, Ілля Разумейко: «Сучасне мистецтво, сучасна опера — це те, що відрізняє нас від росії»
      © 2008-2025 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
2.jpg