Ми є третім за віком радіо-оркестром Європи — диригент Володимир Шейко | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Ми є третім за віком радіо-оркестром Європи — диригент Володимир Шейко
Заслужений академічний симфонічний оркестр Національної радіокомпанії України
Шейко Володимир
Ми є третім за віком радіо-оркестром Європи — диригент Володимир Шейко
18 листопада 2018, неділя
Поширити у Facebook

Народний артист України, художній керівник і головний диригент заслуженого академічного симфонічного оркестру Українського радіо у програмі Сьогодні.Вдень Володимир Шейко до дня народження Українського радіо розповів, навіщо телерадіокомпанії свої творчі колективи та що особливого є в роботі радіо-оркестру.

Творче об'єднання художніх колективів “Музика” — це сьогодні чи не найчисельніший підрозділ Українського радіо.

— Так, зараз він навіть збільшився, бо до нього додались техніки. Раніше це були тільки артисти. Це 4 колективи: Симфонічний оркестр, Хорова капела, Оркестр народної та популярної музики, великий дитячий хор, тріо бандуристів і зараз до цього приєднались ще технічні служби. Тому у нас близько 250 працівників.

Це дійсно велике господарство і впродовж реформування, яке тривало кілька років, переведення з державної форми в недержавну, вам доводилось багато разів відповідати на просте і водночас складне запитання: навіщо телерадіокомпанії оркестр?

— Я відповідав багато разів на це запитання, але це запитують тільки в нашій країні. Коли радіо ще не мало запису, при кожному вузловому радіокомітеті були оркестри, тому що працювали в прямому ефірі. До речі, Симфонічний оркестр Українського радіо — це історично третій такий оркестр в Європі. Спочатку були голландці, потім німці, потім Україна. Вже після цього ВВС і інші. Наступного року в нас буде величезна дата — 90 років Симфонічному оркестру та оркестру народно-популярної музики.

Радіо — це завжди музика. І оркестри наповнювали та наповнюють ефірний простір великим красивим мистецтвом. Якщо говорити про Німеччину, то там 19 радіо-оркестрів. Тільки ВВС має 6 оркестрів. Ми скромні, але міцні, тому що всі поважаючі себе телерадіокомпанії мають великі творчі колективи, інколи навіть більші, ніж наші.

У чому специфіка роботи в оркестрі при радіо?

— У студії набагато складніше працювати, тому що тебе почують, запам'ятають і запишуть, тому що наші фонди мають довічне зберігання для передачі наступним поколінням. Це дуже важлива функція радіо. Я не знаю, чи є такий телевізійний фонд, а в нас це функціонуюча система.

Послухати програму повністю можна за посиланням:
https://goo.gl/uuYYxF


Колективи: Заслужений академічний симфонічний оркестр Національної радіокомпанії України
Диригенти: Володимир Шейко
Концертна організація: Національна радіокомпанія України
Джерело: Українське радіо



Інші:

Війна викликала величезний інтерес у світі до української музики
«Із першого дня великої війни починаємо вистави з Гімну України»
"Опера Орфа — чоловічий світ, як і світ театру в Україні": Тамара Трунова про прем'єри та провокації для акторів
«Кожен точно почує щось своє»
Іван Небесний: Важливо створити якісний конкурентоздатний на світовому ринку продукт
Музика, що виховує: директор Луцької музичної школи №2 про навчання, натхнення та виклики війни
Василь Коваль: «Диригент має вести співака і підтримувати його музично»
"Музика не знає кордонів": інтерв'ю з французьким диригентом Ніколя Шавліном
Костянтин Фесенко: «Я не одразу полюбив професію оперного концертмейстера»
"Теми пов’язані з нашою майбутньою перемогою": балетмейстерка Олеся Шляхтич про вистави "Мойсей" і "Кассандра"
Музикознавиця Adelina Yefimenko та диригент Artem Lonhinov – про здійснення українських мрій, які неодмінно стають реальними
День народження української королеви скрипки з трьома прем’єрами
Культурний егрегор Олександра Шимка
«Я їхала крізь Бучу, назустріч мені їхали російські танки». Інтерв’ю з композиторкою Вікторією Польовою
Художній керівник Київської опери Петро Качанов: "Тепер у нас є абсолютно український "Лускунчик"!"
Диригент Української капели у США пояснив таїнство Різдва
Людмила Монастирська: «У співака має бути такий агент, якому можна повністю довіряти»
Герман Макаренко, диригент Національної опери України, художній керівник оркестру «Київ-Класик»
Кері-Лінн Вілсон, канадсько-американська диригентка
Василь Гречинський, художній керівник і диригент нью-йоркського хору «Думка»
«В Україні надзвичайно цінують органне мистецтво»
Віталій Пальчиков: "Одержимість ідеєю я взяв за основу..."
Анжеліна Швачка: «Оперний співак повинен мати залізну волю і залізні нерви»
Концерт заради миру: як Омар Арфуш змінює світ через музику
Диригентка Оксана Линів — про дебют в Метрополітен-опера і просування української музики в світі
"У нас іншого шляху немає, ми мусимо інтегруватися в світову культуру" – Струтинський
Йорг Цвікер: «Якщо тримати очі відкритими, життя пропонує стільки чудових речей!»
Незрівнянний світ краси: що розповідає і що приховує фільм про Назарія Яремчука
Музична керівниця Національної філармонії Наталія Стець: «Представили за сезон понад 1 тис. 120 концертів»
Як готують шоу Within Temptation на ATLAS UNITED 2024 — інтерв'ю з композиторкою Марією Яремак
Наталія Пасічник, директорка Українського інституту у Швеції
Петро Качанов: «Без глядачів театр – це просто приміщення»
Я не заспівала жодної російської опери, — Софія Соловій
«Елегія військового часу»
Головний диригент Полтавського театру імені Гоголя Олександр Сурженко відзначає 65-річний ювілей
Ярослав Ткачук: життя у… балеті
Андрейс Осокінс, латвійський піаніст
КОМПОЗИТОРКА БОГДАНА ФРОЛЯК: «ТРАГІЗМ, СВІТЛО, ДРАМАТИЗМ І НАДІЮ ПЕРЕЖИВАЄМО МИ, УКРАЇНЦІ, В ЦЕЙ ТЯЖКИЙ ЧАС ВІЙНИ»
Світова зірка Людмила Монастирська
Роман Григорів, Ілля Разумейко: «Сучасне мистецтво, сучасна опера — це те, що відрізняє нас від росії»
      © 2008-2025 Music-review Ukraine