Королівський оперний театр Маскат | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Королівський оперний театр Маскат
Королівський оперний театр Маскат
31 січня 2017, вівторок
Поширити у Facebook

Це – перший оперний театр у Перській затоці. Причин, аби пишатися ним, чимало, розповів програмі “Музика” генеральний директор закладу:

Умберто Фанні, генеральний директор Королівського оперного театру Маскат:

“Цей центр художніх мистецтв, Королівський оперний театр Маскат, уособлює бачення країни – прагнення зводити мости для зв‘язку з іншими націями, іншими громадами.

Найбільше задоволення тут я отримую не від організації театральних сезонів за участю світових зірок, а радше від того, що ділюся своїм досвідом і навичками з місцевим персоналом. З понад 200 співробітників театру, що мають постійні контракти, 73% людей – громадяни Оману”.

Оперний театр Маскат не лише відповідає найвищим стандартам якості та зручності, його архітектурну привабливість визнають в усьому світі.

Пласідо Домінґо, диригент, співак:

“Краса цього місця неймовірна. Варто лише поглянути на різні зали, на фойє, на їхні стелі, дивовижні деталі та використані матеріали. Це просто розкішний театр! Просто дивовижно! Погляньте на грандіозність простору, на комфорт місць у залі та на те, як сцена може бути легко перетворена з оперної на концертну”.

Умберто Фанні, генеральний директор:

“Як на мене, працювати тут – це чудовий досвід. Сподіваюся, що зможу щось залишити по собі, можливо, мій стиль, у цьому величному театрі. Залишити свій внесок для театру Оману та людей, які тут працюють”.


Джерело: Euronews





Інші:

"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
«Забудьте про російську культуру, яка пригнічує вашу власну»
Майбутня прем`єра “Сойчиного крила” стискатиме серце глядача, — директор-художній керівник “Київської опери” Петро Качанов
Зірка, патріотка і наша сучасниця
Рок Фаргас: «Я дізнався про багатьох неймовірних композиторів України»
Музика + театр
Михайло Швед: “Розширюємо репертуарні грані новими творами, виконавцями та ідеями”
“Я ентузіаст створення нового українського репертуару”
Казка від Юрія Шевченка
Олена Ільницька: «Сподіваюсь, мій твір є моїм внеском у Перемогу»
«Маріупольська камерна філармонія відроджується у Києві», — диригент колективу Василь Крячок
“Я хочу показати слухачам нашу потужну мистецьку школу, українську самобутню культуру”
У Львові відкрити Камерну залу імені Мирослава Скорика
“Псальми війни”
"Кіт у чоботях"
“Opera Europa - це велике інформаційне і колегіальне поле”
Володимир Сіренко: “Продовжуємо активно працювати”
“Ми займаємося творчими пошуками нових форм виразності, вдосконалюючи свій професіоналізм”
На Херсонщині завершився XXV Міжнародний театральний фестиваль "Мельпомена Таврії"
Як стати людиною?
«Життя неможливо зіграти під фонограму, як і справжню музику», — диригентка Леся Шавловська
“До перемоги”
Як народжується музика?
“Тримаємо культурний фронт”
      © 2008-2024 Music-review Ukraine