В театрі опери та балету прем'єра - балет "Великий вальс" на музику Йоганна Штрауса | Music-Review Ukraine
Головна
Новина
В театрі опери та балету прем'єра - балет
В театрі опери та балету прем'єра - балет "Великий вальс" на музику Йоганна Штрауса
8 червня 2019, субота
Поширити у Facebook
Джерело: 9 канал

Романтична легкість на сцені вимагає великої закулісної роботи: репетиції, масштабні декорації, купи нових костюмів, а перед тим — вивчення особливостей історичної епохи. У Дніпропетровському академічному театрі опери та балету готують прем’єру — «Великий Вальс» на музику Йогана Штрауса. Це буде хореографічна вистава в трьох діях про любовні пригоди австрійського композитора. Журналісти 9 каналу вирішили не заважати артистам балету, натомість попросилися у цехи — бутафорський і пошивочний. Рідкісні кадри зібрав Кирило Бережний.

Нова постановка додає роботи не лише артистам балету. Близько 200 сценічних костюмів для «Великого вальсу» — завдання пошивочного цеху. І тут, пояснюють майстрині, їм доводиться балансувати. Художник-постановник вимагає історичної достовірності, а хореограф і виконавці — легкості та зручності.

Лариса Тарасюк, художник-модельєр, начальниця пошивного цеху: «Мы начинаем работу с эскизов художника. Он нам заказывает то, что он хочет. Он подбирает ткани. Мы все соблюдаем. Требование Зои Кавац, хореографа, были, чтоб костюм работал. А нам еще надо и чтобы то, что задумал художник — соответствовало его задумке. Там оборок одних, чтобы пена была в канкане — больше 120 метро в каждом платье. Это много. А когда вчера одели — смотришь, а вроде и не сильно много. А сколько девочки работы перевернули — это мощно». Вікторія, майстрина пошивочного цеху: «Это юбка от тирольского костюма. В этой юбке 6 слоев ткани. Они объемные. 5-й слой добавляю». Валентина, майстриня пошивного цеху: «Сложности, что работу нужно быстро сделать. А работа требует большого внимания. Потому что много ручной работы. Но стараемся успеть в срок».

«Великому вальсу» — великі декорації. Нам показують усе закулісся, і стає зрозуміло чому глядач ніколи ці речі не бачить зблизька.

Вікторія Алхімова-Котова, начальниця декораційного цеху: «На этот спектакль 5 огромных задников. Размер 18 на 11 метров, 200 метров кубических. Сложность — увеличить маленькую картинку на этот объем и показать, показать свет и тени, перенести рисунок, чтоб не было искажений. Потому что, когда он лежит — ты видишь по одному. Когда висит вертикально на зрителя — это такие искажения ужасные. Короче, нужно правильно построить для начала. Потом уже расписывать в цвет. Это у нас вот эта часть. Это самый центр, который должен быть прописан для зрителя. Если здесь кулисы чуть-чуть перекрывают его, то центр должен быть идеальный».
Бутафорний цех до прем’єри майже готовий — усі замовлені предмети вже зробили.

Олег Попов, начальник бутафорного цеху: «Балюстрада, скамейка, 6 колонн, подиумы — 6 шт, люстры, зонтики у нас готовы. Процентов на 80-85 работа готова. Тут как-бы — денек и все, денек — и все выдаем. Как правило, тут профессий, наверное, десятка 2 используется, чтобы создать спектакль».

Вистава масштабна не лише за оформленням, тут буквально танцюватимуть усі — і солісти, і кордебалет. Три години музики «короля вальсів», оновлена хореографія Зої Кавац і романтична історія — прем’єра 26 червня.
Майя Лебедєва, завідуюча літературною частиною театру опери та балету: «Там музыка вся фактически мажорная, очень лиричная. Потому что это личная история любви Штрауса к женщинам, переживания и ревности, и измены, и предательства — все, что в жизни человека встречается. То есть все это мы покажем в балете».


Концертна організація: Дніпропетровський академічний театр опери та балету
Джерело: 9 канал





Інші:

Балет «Мавка» Вікторії Польової – нова прем’єра Львівської національної опери у постановці творців «Тіней забутих предків»
Stabat Mater - особливий твір Олександра Родіна
Виставковий проєкт «Хліб» в Українському Домі
Музика моря, відваги, заліза та бетону
Ректорка Харківського університету мистецтв увійшла до наглядової ради Українського культурного фонду
У Відні розпочався Європейський тиждень сучасної опери
«Пісня на добро»
Класика зі смаком джазу
Тут живе Різдво: понад 30 подій у святковому сезоні Органного залу
Магія наближається...
Музика солідарності: сучасна польська композиторка Александра Брейза в Національній філармонії України
Конкурс молодих вокалістів імені Василя Сліпака. Відкриття
«Перетинаючи темряву» — з’явився перший диск українських творів для саксофона і фортепіано
Оркестр під зорями
Голос серця
Анімаційний документальний фільм «Я померла в Ірпені» української режисерки Анастасії Фалілеєвої отримав європейську премію Emile
Головна театральна подія року: 7 GRA визначить лавреатів
«Бароко без меж»
Кері-Лінн Вілсон виступить у Львові із великими прем'єрами
Хвилі і музика: Театр ім. Лесі Українки готує прем'єру вистави "Легенда про піаніста" з професійним джазменом у головній ролі
VIII Міжнародний музичний фестиваль
DA PACEM DOMINE
ФОРУМ INVEST ART FORUM / ART CAPITAL
До календаря ЮНЕСКО додали ювілеї композитора «Щедрика» та Києво-Печерської лаври
День відкритих дверей у Музеї Соломії Крушельницької
Музика – тіло образів, звук – дія: «Реквієм» Моцарта у Театрі Франка
Маестро, який творить музику серцем
12 листопада - Всесвітній день балету
Капела «ДУМКА» відправиться на гастролі до Нідерландів
«Літні спогади»
Перелік літературно-мистецьких творів (довгий список) на здобуття Національної премії України імені Тараса Шевченка 2026
Класика під зорями «Моцартіана»
«Мавка» від творців балету “Тіні забутих предків”
Відомого співака-путініста ганебно вигнали з італійської сцени
Kyiv Baroque Fest – 2025
Анна Бурячкова розпочала роботу над фільмом «Gimme Shelter» за романом Ольги Сідоріної-Вілкінс
Золоті оплески Буковини
УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №818/2025
«Школа танців Соломона Шкляра»
Закарпатські музейники та артисти створили відеопроєкт про звучання народних інструментів
      © 2008-2025 Music-review Ukraine