В театрі опери та балету прем'єра - балет "Великий вальс" на музику Йоганна Штрауса | Music-Review Ukraine
Головна
Новина
В театрі опери та балету прем'єра - балет
В театрі опери та балету прем'єра - балет "Великий вальс" на музику Йоганна Штрауса
8 червня 2019, субота
Поширити у Facebook
Джерело: 9 канал

Романтична легкість на сцені вимагає великої закулісної роботи: репетиції, масштабні декорації, купи нових костюмів, а перед тим — вивчення особливостей історичної епохи. У Дніпропетровському академічному театрі опери та балету готують прем’єру — «Великий Вальс» на музику Йогана Штрауса. Це буде хореографічна вистава в трьох діях про любовні пригоди австрійського композитора. Журналісти 9 каналу вирішили не заважати артистам балету, натомість попросилися у цехи — бутафорський і пошивочний. Рідкісні кадри зібрав Кирило Бережний.

Нова постановка додає роботи не лише артистам балету. Близько 200 сценічних костюмів для «Великого вальсу» — завдання пошивочного цеху. І тут, пояснюють майстрині, їм доводиться балансувати. Художник-постановник вимагає історичної достовірності, а хореограф і виконавці — легкості та зручності.

Лариса Тарасюк, художник-модельєр, начальниця пошивного цеху: «Мы начинаем работу с эскизов художника. Он нам заказывает то, что он хочет. Он подбирает ткани. Мы все соблюдаем. Требование Зои Кавац, хореографа, были, чтоб костюм работал. А нам еще надо и чтобы то, что задумал художник — соответствовало его задумке. Там оборок одних, чтобы пена была в канкане — больше 120 метро в каждом платье. Это много. А когда вчера одели — смотришь, а вроде и не сильно много. А сколько девочки работы перевернули — это мощно». Вікторія, майстрина пошивочного цеху: «Это юбка от тирольского костюма. В этой юбке 6 слоев ткани. Они объемные. 5-й слой добавляю». Валентина, майстриня пошивного цеху: «Сложности, что работу нужно быстро сделать. А работа требует большого внимания. Потому что много ручной работы. Но стараемся успеть в срок».

«Великому вальсу» — великі декорації. Нам показують усе закулісся, і стає зрозуміло чому глядач ніколи ці речі не бачить зблизька.

Вікторія Алхімова-Котова, начальниця декораційного цеху: «На этот спектакль 5 огромных задников. Размер 18 на 11 метров, 200 метров кубических. Сложность — увеличить маленькую картинку на этот объем и показать, показать свет и тени, перенести рисунок, чтоб не было искажений. Потому что, когда он лежит — ты видишь по одному. Когда висит вертикально на зрителя — это такие искажения ужасные. Короче, нужно правильно построить для начала. Потом уже расписывать в цвет. Это у нас вот эта часть. Это самый центр, который должен быть прописан для зрителя. Если здесь кулисы чуть-чуть перекрывают его, то центр должен быть идеальный».
Бутафорний цех до прем’єри майже готовий — усі замовлені предмети вже зробили.

Олег Попов, начальник бутафорного цеху: «Балюстрада, скамейка, 6 колонн, подиумы — 6 шт, люстры, зонтики у нас готовы. Процентов на 80-85 работа готова. Тут как-бы — денек и все, денек — и все выдаем. Как правило, тут профессий, наверное, десятка 2 используется, чтобы создать спектакль».

Вистава масштабна не лише за оформленням, тут буквально танцюватимуть усі — і солісти, і кордебалет. Три години музики «короля вальсів», оновлена хореографія Зої Кавац і романтична історія — прем’єра 26 червня.
Майя Лебедєва, завідуюча літературною частиною театру опери та балету: «Там музыка вся фактически мажорная, очень лиричная. Потому что это личная история любви Штрауса к женщинам, переживания и ревности, и измены, и предательства — все, что в жизни человека встречается. То есть все это мы покажем в балете».


Концертна організація: Дніпропетровський академічний театр опери та балету
Джерело: 9 канал





Інші:

6 грудня виповнюється 122 роки від дня народження Миколи Колесси
«Щедрик» як світовий символ Різдва: в Музеї історії міста Києва відкрили нову виставку
Старт всеукраїнської акції «Коляда для Захисника та Захисниці» 2025–2026
Феєричне завершення пʼятої едиції КОНКУРСУ МОЛОДИХ ВОКАЛІСТІВ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СЛІПАКА
Хор "Гомін" виконає стародавні партеси в Києво-Печерській лаврі
Виставковий проєкт «Хліб» в Українському Домі
Держмистецтв оголосило конкурс на здобуття премії імені М. В. Лисенка у 2026 році
Побачити себе та інших по-новому
Улюблені саундтреки оживають на сцені!
Зірковий дебют Юлії Алексєєвої в опері "Floria Tosca" Джакомо Пуччіні
Різдвяна ораторія та українські колядки
«Що мені розповідали ангели…»
Конкурс молодих вокалістів імені Василя Сліпака. Закриття
Фестиваль-премія "ГРА-2025"- названо переможців
Грудень у Харківській національній опері
У Львівській філармонії відкрили V Конкурс імені Василя Сліпака
Національна філармонія України та Сумська обласна філармонія підписали угоду про партнерство
«Усна історія для спадщини танцю»
Книжка про особливу будівлю у Львові
КОНЦЕРТ-ПРИСВЯТА: МУЗИКА ФЕРРЕР ФЕРРАНА ТА ПОЕЗІЯ ПАВЛА ВИШЕБАБИ
Тут живе Різдво: понад 30 подій у святковому сезоні Органного залу
Грудень натхнення в Музеї Соломії Крушельницької
Найказковіший місяць у Національній опері – грудень!
Одеський Національний академічний театр опери та балету
В Україні запустили boychukists.com — першу платформу про бойчукізм.
Вийшов документальний фільм «Кірт» про українського військового Кирила Беркаля
В Україні створили музичний проєкт, присвячений авторам «Розстріляного відродження»
«Мистецька Фортеця»
Сучасні композитори створили музику, присвячену українському індустріальному Сходу
Балет «Мавка» Вікторії Польової – нова прем’єра Львівської національної опери у постановці творців «Тіней забутих предків»
Stabat Mater - особливий твір Олександра Родіна
Виставковий проєкт «Хліб» в Українському Домі
Музика моря, відваги, заліза та бетону
Ректорка Харківського університету мистецтв увійшла до наглядової ради Українського культурного фонду
У Відні розпочався Європейський тиждень сучасної опери
«Пісня на добро»
Класика зі смаком джазу
Тут живе Різдво: понад 30 подій у святковому сезоні Органного залу
Магія наближається...
Музика солідарності: сучасна польська композиторка Александра Брейза в Національній філармонії України
      © 2008-2025 Music-review Ukraine