«Ми маємо унікальний контент!» | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
«Ми маємо унікальний контент!»
Пірієв Олександр Валерійович
«Ми маємо унікальний контент!»
Відомий музикант Олександр ПІРІЄВ став продюсером музичних програм «Українського радіо» і розповів «Дню» про свої плани
20 серпня, неділя

Віолончеліст, засновник Національного порталу академічної музики Music Review, артистичний директор «Чайковський Fest», ініціатор проекту «Три С: Мирослав Скорик, Євген Станкович, Валентин Сильвестров» Олександр Пірієв став продюсером музичних програм «Українського радіо» — про це повідомив на своїй сторінці у Facebook генеральний продюсер «Українського радіо» Дмитро ХОРКІН. «Олександр Пірієв передусім займатиметься радіотрансляціями концертів і збільшить кількість передач класичної музики у співпраці з Європейською мовною спілкою, — зазначив Д. Хоркін. — Відкриємо оновлений канал записами найкращих опер ювілейного 50-го театрального сезону Metropolitan Opera (Нью-Йорк)».

Новий сезон стартуватиме на каналі «Культура» у День музики — 1 жовтня.




— Для мене велика честь приєднатися до команди «Українське радіо — ua:суспільне», — сказав «Дню» О. Пірієв.

— Попереду у нас всіх велика робота. Старт відбудеться у Міжнародний день музики, а оскільки цьогоріч Metropolitan Opera відзначатиме ювілей, то ми вирішили представити до уваги наших слухачів кращі з кращих записів вистав цього прославленого театру, у яких виступали легендарні співаки, зокрема Паваротті, Каррерас, Домінго та інші зірки вокалу. Ці трансляції відбуватимуться упродовж сезону. Ми починаємо 1 жовтня, бо саме тоді стартує нова «сітка». Нагадаю, зараз «Українське радіо» мовить на трьох каналах: «першому» — розмовному новинному суспільно-політичному, «другому» — молодіжному музично-розмовному радіо «Промінь», «третьому» — мистецько-просвітницькому радіо «Культура» та має редакції програм англійською, німецькою, румунською й російською мовами. Радіостанції філій НСТУ з нового сезону матимуть уніфіковані відрізки на першому каналі «Українського радіо»: 7.10—8.00, 12.00—13.00, 17.10—18.00, 20.10—21.00... Тепер наше радіо стає суспільним. Ми представимо зовсім нову концепцію мовлення — програми, формати, нові голоси. Одне з наших завдань — перетворити радіо «Культура» на загальнонаціональне радіо. Будемо багато уваги приділяти мистецьким акціям з регіонів, інформувати про вісі значні події, які зараз відбуваються у різних містах нашої країни. Нині команда наших звукорежисерів виїхала до Львова, де з 18 по 25 серпня відбудеться II фестиваль LvivMozArt, присвячений творчості Франца Ксавера Моцарта (про цей унікальний форум, засновником якого є відомий диригент Оксана Линів, — читай у «Дні» №143). Плануємо про всі цікаві фестивалі й концерти повідомляти своїм слухачам. Причому, про арт-події і прем’єри не тільки в Україні, а й за кодоном, де з успіхом виступають наші майстри.+

— Розкажіть про свою команду?

— Зараз наша команда однодумців складається з 20 осіб. Я багато років знайомий зі спеціалістами, які працюють на «Українському радіо». Стара команда повинна запрацювати по-новому. Спільну мову ми швидко знайшли. Ми — команда, на яку покладено велику відповідальність перед нашим суспільством, адже саме тут, на «Українському радіо», формується інформаційна культурна політика України із живим звучанням!

— Пріоритетними будуть академічні жанри чи транслюватимете й популярну, рок і фольк-музику?

— «Сітка» мовлення зміниться не лише на каналі «Культура», «Промені» й «Першому каналі», але наш пріоритет
— класика, джаз, етномузика і вкраплення естради, та у стилі «ретро» (це на каналі «Культура»). А «Промінь» — це більше популярної і рок-музики (там велика молодіжна аудиторія). Ми передусім підтримуватимемо українських виконавців і транслюватимемо світові шедеври, які є в фондах «Українського радіо», лунатимуть нові записи, які представить наш партнер — Європейська мовна спілка. Ми будемо обмінюватися записами, бо наше завдання — пропагувати у світі українській творчий контент, щоб наша музика більше звучала за кордоном.

— Ви музикант, тож чи залишиться час на творчість: концерти, гастролі?

— Це складне питання... Багато творчих проектів були сплановані ще до того, як мені запропонували працювати на радіо. Від чогось буду відмовлятися і розумію, що концертів та гастролей стане менше... Зараз стоїть переді мною інше завдання. Продюсер музичних програм «Українського радіо» — це, з одного боку, виклик, а з іншого — можливість показати, що наше радіо може запропонувати слухачам цікаві програми, ширше представити майстрів і їхню творчість. Мені здається, що через культуру, й зокрема, класичну музику, ми зможемо об’єднати наше суспільство.

— Чи є у ваших планах робити записи чи транслювати на живо прем’єрні постановки з різних оперних театрів і філармоній нашої країни?

— Ідея хороша, але її реалізація потребує певних технічних і фінансових ресурсів. Раніше це зробити було дуже складно, але в майбутньому, гадаю, стане можливим. Я вивчаю зараз потужності «Українського радіо», можливість виїзду технічних служб, а також — який потенціал зараз є в обласних центрах. Це питання нове керівництво «Суспільного» має вирішувати й чітко знати, який ми маємо потенціал у Києві та інших містах. Тому плануємо тісну співпрацю з керівниками регіонів, фестивалів, концертних залів, щоб відродити живі трансляції, але це можна зробити тільки разом. Ініціатива має бути не лише від керівництва «Українського радіо», а й іти з місцевих радіостанцій. Ми хочемо, щоб державне радіо пропонувало слухачам найкраще. Маємо унікальний контент, особливо у радійному форматі! Сподіваюся, що всі наші амбітні плани будуть здійснені.

— А що буде з амбітними вашими проектами, такими, як «Нова філармонія» і «Три С»?

— Вони будуть продовжені й набудуть нового звучання. Цьогоріч відзначатимемо ювілеї видатних композиторів сучасності Євгена Станковича та Валентина Сильвестрова. Плануються гранд-концерти. Сподіваюся, що час від часу сам братиму участь як віолончеліст у програмах проекту «Три С».
Так, у листопаді відбудеться серія концертів по Україні, присвячена творчості трьох маестро.


Автор: Тетяна Поліщук
Діячі мистецтв: Олександр Пірієв
Концертна організація: Портал академічної музики “Music-review Ukraine”
Джерело: Газета «День»



Додати: Share on Facebook

Інші:

"Я завжди буду чернівчанином", - диригент з Ізраїлю Марк Волох
Мирослав Скорик та Олександр Пірієв про гала-концерт «Три с»
Вопреки опасениям, концерты «живых классиков» собирают аншлаги, — инициатор проекта «Три «С»
Японська мрія, втілена у Дніпрі: як дівчина із Країни Сонця стала солісткою театру опери та балету
Фортепіано як... перекладач
Зірка фільму "Танцівник" розповів, у чому знаходить натхнення
Шевченківський комітет – перенавантаження
Киянка Яна Саленко розповіла про шлях до успіху в Берлінській опері
Нам потрібне нове законодавство про авторське право в сфері культури, — група РПР «Культура»
Вона була першою українкою, яка сама сіла за кермо автомобіля
Ліричний тенор без «фактури». Люди йшли «на Білинника»...
«Головний артист на сцені – це оркестр»
Композитор Алла Сіренко створила «Реквієм для Воїна» з посвятою Василеві Сліпаку
Марина Вискворкіна- оперна співачка, інтервью
10 листопада у Національній опері України пройде гала-концерт “Три С”
Володимир Шейко: Симфонічний оркестр Українського радіо піднімає рейтинги як суспільного, так і України загалом
Зіркова історія найкрасивішої балетної пари Європи
«Жагу до життя черпаю з музики», – 87-річна піаністка Олена Андрєєва
Євген Станкович: Якщо б я знав, як пишеться музика, я б її не писав
Доля музиканта – це доля подвижника
23-річна скрипалька, яка акомпанує Бочеллі, розповіла про свій шлях до світової слави
Рівне Культурне: Микола Орешко, директор Рівненської обласної філармонії
Володимир Шейко: «Якщо нація втрачає релігію і мистецтво – вона перестає існувати, перетворюючись на набір людей»
Що таке сучасна баянна музика: у студії Громадського радіо Kyiv Classic Accordion duo
Станіслав Христенко: спілкуюся з публікою за допомогою музики
Андрій Юркевич: «Оперні театри обов’язково мають бути сучасними»»
Оксана Линів: українськонімецький оркестр міст між культурами
Интервью дирижера Хобарта Эрла об открытии нового сезона 2017-2018 гг.
Малер, кава та мода
Представляємо інтерв'ю з диригентом концерту-відкриття фестивалю "Українські шедеври на всі часи"
Зоряна КУШПЛЕР: «Моє серце – в Опері»
Чим зараз живе і що робить Міністерство культури. Інтерв'ю зі Світланою Фоменко
«Тато дав мені п’ять злотих, і я поїхав до Кракова вчитися музики»
Рішар Ґальяно: «Метелики не дивляться на себе в дзеркало, коли літають. Так має бути і в музиці»
Композитор Олексій Шмурак: Те, чого вчать у консерваторії, не існує
«Ми маємо унікальний контент!»
«Мінкульт відмовив у допомозі нашому оркестру, мовляв, це не стосується європейської інтеграції»
Lviv MozArt: 8 днів класики
Сім нот людини-оркестра: як Іван Пустовий навчився грати на 30 музичних інструментах
Кожна скрипка має свій характер, – всесвітньо відома музикантка з Франківська
      © 2008-2017 Music-review Ukraine. Усі права застережено. При цитуванні інформації посилання на Music-review Ukraine обов'язкове