«Ми маємо унікальний контент!» | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
«Ми маємо унікальний контент!»
Пірієв Олександр Валерійович
«Ми маємо унікальний контент!»
Відомий музикант Олександр ПІРІЄВ став продюсером музичних програм «Українського радіо» і розповів «Дню» про свої плани
20 серпня 2017, неділя

Віолончеліст, засновник Національного порталу академічної музики Music Review, артистичний директор «Чайковський Fest», ініціатор проекту «Три С: Мирослав Скорик, Євген Станкович, Валентин Сильвестров» Олександр Пірієв став продюсером музичних програм «Українського радіо» — про це повідомив на своїй сторінці у Facebook генеральний продюсер «Українського радіо» Дмитро ХОРКІН. «Олександр Пірієв передусім займатиметься радіотрансляціями концертів і збільшить кількість передач класичної музики у співпраці з Європейською мовною спілкою, — зазначив Д. Хоркін. — Відкриємо оновлений канал записами найкращих опер ювілейного 50-го театрального сезону Metropolitan Opera (Нью-Йорк)».

Новий сезон стартуватиме на каналі «Культура» у День музики — 1 жовтня.




— Для мене велика честь приєднатися до команди «Українське радіо — ua:суспільне», — сказав «Дню» О. Пірієв.

— Попереду у нас всіх велика робота. Старт відбудеться у Міжнародний день музики, а оскільки цьогоріч Metropolitan Opera відзначатиме ювілей, то ми вирішили представити до уваги наших слухачів кращі з кращих записів вистав цього прославленого театру, у яких виступали легендарні співаки, зокрема Паваротті, Каррерас, Домінго та інші зірки вокалу. Ці трансляції відбуватимуться упродовж сезону. Ми починаємо 1 жовтня, бо саме тоді стартує нова «сітка». Нагадаю, зараз «Українське радіо» мовить на трьох каналах: «першому» — розмовному новинному суспільно-політичному, «другому» — молодіжному музично-розмовному радіо «Промінь», «третьому» — мистецько-просвітницькому радіо «Культура» та має редакції програм англійською, німецькою, румунською й російською мовами. Радіостанції філій НСТУ з нового сезону матимуть уніфіковані відрізки на першому каналі «Українського радіо»: 7.10—8.00, 12.00—13.00, 17.10—18.00, 20.10—21.00... Тепер наше радіо стає суспільним. Ми представимо зовсім нову концепцію мовлення — програми, формати, нові голоси. Одне з наших завдань — перетворити радіо «Культура» на загальнонаціональне радіо. Будемо багато уваги приділяти мистецьким акціям з регіонів, інформувати про вісі значні події, які зараз відбуваються у різних містах нашої країни. Нині команда наших звукорежисерів виїхала до Львова, де з 18 по 25 серпня відбудеться II фестиваль LvivMozArt, присвячений творчості Франца Ксавера Моцарта (про цей унікальний форум, засновником якого є відомий диригент Оксана Линів, — читай у «Дні» №143). Плануємо про всі цікаві фестивалі й концерти повідомляти своїм слухачам. Причому, про арт-події і прем’єри не тільки в Україні, а й за кодоном, де з успіхом виступають наші майстри.+

— Розкажіть про свою команду?

— Зараз наша команда однодумців складається з 20 осіб. Я багато років знайомий зі спеціалістами, які працюють на «Українському радіо». Стара команда повинна запрацювати по-новому. Спільну мову ми швидко знайшли. Ми — команда, на яку покладено велику відповідальність перед нашим суспільством, адже саме тут, на «Українському радіо», формується інформаційна культурна політика України із живим звучанням!

— Пріоритетними будуть академічні жанри чи транслюватимете й популярну, рок і фольк-музику?

— «Сітка» мовлення зміниться не лише на каналі «Культура», «Промені» й «Першому каналі», але наш пріоритет
— класика, джаз, етномузика і вкраплення естради, та у стилі «ретро» (це на каналі «Культура»). А «Промінь» — це більше популярної і рок-музики (там велика молодіжна аудиторія). Ми передусім підтримуватимемо українських виконавців і транслюватимемо світові шедеври, які є в фондах «Українського радіо», лунатимуть нові записи, які представить наш партнер — Європейська мовна спілка. Ми будемо обмінюватися записами, бо наше завдання — пропагувати у світі українській творчий контент, щоб наша музика більше звучала за кордоном.

— Ви музикант, тож чи залишиться час на творчість: концерти, гастролі?

— Це складне питання... Багато творчих проектів були сплановані ще до того, як мені запропонували працювати на радіо. Від чогось буду відмовлятися і розумію, що концертів та гастролей стане менше... Зараз стоїть переді мною інше завдання. Продюсер музичних програм «Українського радіо» — це, з одного боку, виклик, а з іншого — можливість показати, що наше радіо може запропонувати слухачам цікаві програми, ширше представити майстрів і їхню творчість. Мені здається, що через культуру, й зокрема, класичну музику, ми зможемо об’єднати наше суспільство.

— Чи є у ваших планах робити записи чи транслювати на живо прем’єрні постановки з різних оперних театрів і філармоній нашої країни?

— Ідея хороша, але її реалізація потребує певних технічних і фінансових ресурсів. Раніше це зробити було дуже складно, але в майбутньому, гадаю, стане можливим. Я вивчаю зараз потужності «Українського радіо», можливість виїзду технічних служб, а також — який потенціал зараз є в обласних центрах. Це питання нове керівництво «Суспільного» має вирішувати й чітко знати, який ми маємо потенціал у Києві та інших містах. Тому плануємо тісну співпрацю з керівниками регіонів, фестивалів, концертних залів, щоб відродити живі трансляції, але це можна зробити тільки разом. Ініціатива має бути не лише від керівництва «Українського радіо», а й іти з місцевих радіостанцій. Ми хочемо, щоб державне радіо пропонувало слухачам найкраще. Маємо унікальний контент, особливо у радійному форматі! Сподіваюся, що всі наші амбітні плани будуть здійснені.

— А що буде з амбітними вашими проектами, такими, як «Нова філармонія» і «Три С»?

— Вони будуть продовжені й набудуть нового звучання. Цьогоріч відзначатимемо ювілеї видатних композиторів сучасності Євгена Станковича та Валентина Сильвестрова. Плануються гранд-концерти. Сподіваюся, що час від часу сам братиму участь як віолончеліст у програмах проекту «Три С».
Так, у листопаді відбудеться серія концертів по Україні, присвячена творчості трьох маестро.


Автор: Тетяна Поліщук
Діячі мистецтв: Олександр Пірієв
Концертна організація: Портал академічної музики “Music-review Ukraine”
Джерело: Газета «День»



Додати: Share on Facebook

Інші:

25 років на Волині: організатор міжнародного фестивалю про повернення «райського куточка» світового класика
От хора к театру
Вікторія Лук'янець: "Про мене кажуть: "Трудоголік, залізна конячка". Усе здобувала своїм талантом і важкою працею"
"Ти щаслива людина, якщо можеш займатися улюбленою справою" - скрипаль-віртуоз Олександр Божик про концерт в Івано-Франківську та свою творчість
Скрипаль-віртуоз Олександр Божик: "Покажу тернополянам, як за допомогою телевізійного пульта керувати оркестром"
«Мені казали, що потрібно народитися в штанях, аби стати диригентом»
Вікторія ЛУК'ЯНЕЦЬ: "Про мене кажуть: "Трудоголік, залізна конячка". Усе здобувала своїм талантом і важкою працею"
Дмитро КАЦАЛ:"Іноді з "глухарів" виростають солісти"
Анжеліна ШВАЧКА. Вдача дикої птицi
Диригент Ревакович: "Музика незалежності" відбулася завдяки синергії українських і польських установ
Володимир Сіренко про 100-річчя оркестру, класичну музику та українських композиторів
Ми плануємо довгострокові проекти з Українським культурним фондом - Моніка Гроховська
Ми є третім за віком радіо-оркестром Європи — диригент Володимир Шейко
Більшість композицій виконані творчими колективами Українського радіо — редакторка UA: Класична музика
«Виступати перед сьогоднішніми захисниками України для нас велика честь…»
Остап Шутко: «Музика – це мова, яку не треба перекладати»
«Моя «зброя» – голос!»
Директор Ужгородської музичної школи знає, чому коли людина щаслива, її душа співає
Андрій Кошман, баритон, соліст формації «NOVA OPERA»
«Життя моє - опера!»
Класична музика є пропуском у «клуб цивілізованих» – Василь Василенко
Галина Стеценко: «Відчуваю дідову присутність у своєму житті»
День відкритих дверей у музеї Кошиця
Дві сотні мелодій однієї садиби
Від Баха до Гласса: як навчитися розуміти класику
Людина і... гаджети
Надія Величко: “Коли заграв орган, я наче почула голос Бога”
«Любовний напій» Ольги Кульчинської та Андрій Бондаренка
«Хто ж не мріє злетіти на Олімп! Але не ціною втрати голосу»
Український фестивальний оркестр зі Львова записав цикл для міжнародного проекту "Пісні для Юдіт"
Оксана Линів: "Розвиток культурного життя в Україні буде тоді, коли житиме позитивна творча конкуренція"
Володимир Шейко: "Диригент – це покликання"
Джазовий бандурист, одесит Георгій Матвіїв: Батькам сказали, що у мене нема ні слуху, ні голосу
«Дуже ціную нашу систему музичної освіти»
«Коли я сказав Крушельницькій, що у неї „фальшивий фортеп’ян“, вона зрозуміла, що у мене абсолютний музичний слух»
У Голівуді ніхто не хоче говорити про Україну – Джон Малкович
«Я не народився рабом, тож не можу стати тираном»
Як це – бути солісткою однієї з найкращих опер у світі
Олексій Коган: «Це дуже символічно і красиво, коли академічна музика поєднується з джазом»
Антоній Баришевський: «В сучасній музиці сьогодні є все і може бути будь-що»
      © 2008-2018 Music-review Ukraine