"На скрипці можна зіграти не тільки класику". Скрипаль Антон Вараниця розповів про можливості інструмента | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
"На скрипці можна зіграти не тільки класику". Скрипаль Антон Вараниця розповів про можливості інструмента
24 квітня, середа

32-річний Антон Вараниця - скрипаль. Чоловік інтерпретує сучасну музику на скрипці по-своєму. Він хоче показувати людям, що на цьому музичному інструменті можна грати не лише класичну музику, а будь-яку. - З чого почалася ваша історія? Як ви стали скрипалем?



- Цей інструмент зі мною з дитинства. Я виріс у музичній родині. Мій батько був музикантом-самоучкою, грав на скрипці та гітарі. І він, мабуть, генетично передав мені любов до музики. У вісім років мене привели батьки у дитячу музичну школу. Але віддавати на скрипку спершу дуже не хотіли. Батько мав сколіоз, певне, через часту гру на цьому інструменті. І коли ми прийшли в музичну школу, то сказали директорові: “Записуйте на будь-який інструмент, окрім скрипки”. Але цю розмову почула моя майбутня викладачка, і допомогла переконати батьків. Так я й донині зі скрипкою нерозлучний. Зараз я граю на двох видах скрипки: акустичній та електро. Я виконую кавери на сучасну українську музику. А на електроскрипці люблю грати диско, фанк та електронну музику. Своєю грою різноманітних творів на скрипці я показую людям, що на цьому музичному інструменті можна грати не лише класичну музику, а будь-яку.

- Музика для вас це хобі чи робота?

- Я ніколи в житті не працював, хоча заробляю гроші скрипкою. Просто моє хобі стало роботою. Хоч музикою я займаюсь з дитинства, але захоплення моє почалось, коли я почав створювати власні інтерпретації творів. Поки що власні композиції я не пишу, але маю у планах. Я набираюсь досвіду на створенні каверів. Взагалі, скрипка - універсальний інструмент. І плюсом є те, що вона невелика за розміром, я можу взяти її в літак і полетіти будь-куди.

- Чи багато гастролюєте? Яке місто вразило найбільше?

- Я учасник інтернаціональних фольклорних фестивалів 5 років поспіль. Їздив багато по Європі із музичними колективами. Також у мене є практика вуличного музиканта, об’їздив майже всю Західну Україну. Бував декілька разів у Китаї, доречі, тільки звідки повернувся. Брав участь у шоу на великих автомобільних виставках у Пекіні. Також грав на вулиця Гонконгу. Це було дуже круто, бо Гонконг - інтернаціональне місто. І мені було цікаво дивитись за реакціями різних людей на мою музику. Ще з таких концертів, які справді вразили мене, можу пригадати мій перший сольний у Хмельницькому. Ті емоції, що я тоді відчував, не передати словами.

- Часто бували у Тернополі та чи подобається вам публіка у нашому місті?

- В Тернополі я був декілька разів. Виступав як вуличний музикант, також мене запрошували із виступами у заклади та на День міста. І хочу щиро сказати, що у Тернополі дуже тепла публіка. На вулицях вашого міста мене завжди сприймали дуже гостинно.


Джерело: 20 хвилин



Додати: Share on Facebook

Інші:

«Плануємо спеціальний вагнерівський блок за участі кількох європейських театрів»
"На скрипці можна зіграти не тільки класику". Скрипаль Антон Вараниця розповів про можливості інструмента
Ольга Нагорна: «Мрію, щоб у кожному місті країни був оперний театр»
Наталія Пономарчук, шеф-диригент Київського камерного оркестру Національної філармонії України
Антоній Баришевський: "В Україні збільшується аудиторія, яка готова сприймати "складну" музику"
Головний учитель – це сцена! I ми вчимося все життя
«Керувати країною легше, ніж керувати оркестром»
Нове звучання забутої спадщини
Оркестр Національної філармонії України повернувся з гастролей по Китаю
Коли Нацрада з питань телебачення і радіомовлення оголосить форматний конкурс на 14 ФМ-частот в обласних центрах для розбудови мережі суспільного радіо «Промінь»?
Галина Бабій: концерти — це ті вітамінні ін'єкції, які підживлюють твій світогляд музиканта
Новатор Луїджі Гаджеро
Керівниця Академічної капели Українського радіо Юлія Ткач: «Не знаю досконалішого явища, ніж хоровий спів»
Німецький режисер Штурм: "Україна може більше ставити Вагнера"
Тарас Демко з Органного залу: Найскладніше – дивувати далі
Пласідо Домінго у Києві
''Щось в країні відбувається'' – прима-балерина Національної опери анонсувала '' Лебедине озеро ''
Іван Остапович: "Диригент не повинен бути ідіотом"
Взяли і зробили: Органний зал
Вікторія Польова: «Коли в тебе потрапляє музика, більше не відчуваєш болю»
«Бути сильною вимагає життя...»
«Наш основний конкурент – це бажання залишитися вдома». Молоді керівники Органного залу про перший рік роботи
У Києві напередодні дня народження Моцарта зіграють оперу "Дон Жуан"
Наталія Пономарчук: «Із музикою я проживаю іноді більш справжнє життя, ніж у дійсності»
«Українська музика – це моя ідея фікс»
Володимир Шейко розповів, як обирають дітей на проект “Я — віртуоз!”
Піаністка- вундеркінд Христина Михайличенко розповіла про конкурсну діяльність та новий сольний альбом
Інколи люди не розуміють класичну музику через невдале її виконання — Стелла Красовська
Диригент Володимир Сіренко
Українка з Перемишля здобула місце на сцені Цюрихської Опери
Кшиштоф Пендерецький: «Найдосконаліша, найчистіша музика для мене та, де звучить людський голос»
Сам собі оркестр: вінничанин виготовляє інструменти з усього світу за описом з інтернету
Співати може кожен. Чому франківці плачуть у вокальній школі «Lika Music»
25 років на Волині: організатор міжнародного фестивалю про повернення «райського куточка» світового класика
От хора к театру
Вікторія Лук'янець: "Про мене кажуть: "Трудоголік, залізна конячка". Усе здобувала своїм талантом і важкою працею"
"Ти щаслива людина, якщо можеш займатися улюбленою справою" - скрипаль-віртуоз Олександр Божик про концерт в Івано-Франківську та свою творчість
Скрипаль-віртуоз Олександр Божик: "Покажу тернополянам, як за допомогою телевізійного пульта керувати оркестром"
«Мені казали, що потрібно народитися в штанях, аби стати диригентом»
Вікторія ЛУК'ЯНЕЦЬ: "Про мене кажуть: "Трудоголік, залізна конячка". Усе здобувала своїм талантом і важкою працею"
      © 2008-2018 Music-review Ukraine