Малер, кава та мода | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Малер, кава та мода
Бахрітдінова Ксенія
Симфонічний оркестр Національної опери України ім. Т.Г. Шевченка
Дядюра Микола
Малер, кава та мода
15 вересня 2017, п'ятниця

10 вересня у Національній опері України відбулася концертна прем’єра – Густав Малер, Симфонія № 2 «Воскресіння» – у виконанні симфонічного оркестру та хору Національної опери України. Диригент - Микола Дядюра. Солісти: Ксенія Бахрітдінова та Зоряна Кушплер. Саме із Зоряною, наразі солісткою Віденської опери, Наталія Писанка поговорила, зокрема, про прем’єру, професійні мрії та моду.
 
Після концерту ми зустрілися у затишній кав’ярні в центрі Києва.

- Багато хто каже, що не встигаєш видихнути, а симфонія вже завершилася. Музика Малера взагалі дивовижна: грандіозна за задумом і водночас проста. Але ж стільки копіткої праці – і лише півтори години на сцені. Це ж не репертуарна вистава, яку можна повторити багато разів під час сезону, – каже Зоряна.

У автора виникли асоціації зі спортивними змаганнями. Схоже у фігуристів: відкатали коротку і довгу програми тривалістю приблизно сім хвилин, а скільки за тим тренувань!

– Упродовж багатьох років, – підхоплює Зоряна. – Але один мій викладач казав: краще рік праці і п’ятнадцять хвилин тріумфу, аніж рік провештатися та отримати п’ятнадцять хвилин сорому. Щодо прем’єри, то це дійсно велика подія. Мушу віддати належне Миколі Дядюрі, це людина титанічної праці. Всі репетиції він проводив надзвичайно цікаво, точно.

Голос співачки теплішає, коли вона розповідає про Романа Кофмана, якого бачила в залі під час концерту.

- Ми працювали разом в Бонні, у 2001-му. З того часу я мріяла знову виступити під батутою цього диригента. Сподіваюся, це вдасться. Власне, березні 2018-го року у Національній філармонії України заплановано концерт за участі Зоряни.





Якось непомітно наша розмова торкнулася модних тенденцій. Зоряна у захваті від стильних, вишуканих жінок: «Я сама дуже люблю моду, стежу за подіями, але не женуся за відомими марками. Можу собі дозволити дорогу фірмову сумку, але не бачу сенсу. Стиль – не в цьому»

Наша розмова тривала не більше двадцяти хвилин – Зоряна зізналася, що любить лаконічність і змістовність. На прощання ми побажали одна одній успіхів. Чекатимемо березня наступного року, аби знову почути та побачити Зоряну на київській сцені.




Автор: Наталія Писанка
Фото: Олена Чернінька
Колективи: Симфонічний оркестр Національної опери України ім. Т.Г. Шевченка
Виконавці: Ксенія Бахрітдінова
Диригенти: Микола Дядюра
Концертна організація: Національний академічний театр опери та балету України імені Т.Г. Шевченка
Концертний зал: Глядачевий зал Національної Опери України
Джерело: За матеріалами прес-релізу



Додати: Share on Facebook

Інші:

25 років на Волині: організатор міжнародного фестивалю про повернення «райського куточка» світового класика
От хора к театру
Вікторія Лук'янець: "Про мене кажуть: "Трудоголік, залізна конячка". Усе здобувала своїм талантом і важкою працею"
"Ти щаслива людина, якщо можеш займатися улюбленою справою" - скрипаль-віртуоз Олександр Божик про концерт в Івано-Франківську та свою творчість
Скрипаль-віртуоз Олександр Божик: "Покажу тернополянам, як за допомогою телевізійного пульта керувати оркестром"
«Мені казали, що потрібно народитися в штанях, аби стати диригентом»
Вікторія ЛУК'ЯНЕЦЬ: "Про мене кажуть: "Трудоголік, залізна конячка". Усе здобувала своїм талантом і важкою працею"
Дмитро КАЦАЛ:"Іноді з "глухарів" виростають солісти"
Анжеліна ШВАЧКА. Вдача дикої птицi
Диригент Ревакович: "Музика незалежності" відбулася завдяки синергії українських і польських установ
Володимир Сіренко про 100-річчя оркестру, класичну музику та українських композиторів
Ми плануємо довгострокові проекти з Українським культурним фондом - Моніка Гроховська
Ми є третім за віком радіо-оркестром Європи — диригент Володимир Шейко
Більшість композицій виконані творчими колективами Українського радіо — редакторка UA: Класична музика
«Виступати перед сьогоднішніми захисниками України для нас велика честь…»
Остап Шутко: «Музика – це мова, яку не треба перекладати»
«Моя «зброя» – голос!»
Директор Ужгородської музичної школи знає, чому коли людина щаслива, її душа співає
Андрій Кошман, баритон, соліст формації «NOVA OPERA»
«Життя моє - опера!»
Класична музика є пропуском у «клуб цивілізованих» – Василь Василенко
Галина Стеценко: «Відчуваю дідову присутність у своєму житті»
День відкритих дверей у музеї Кошиця
Дві сотні мелодій однієї садиби
Від Баха до Гласса: як навчитися розуміти класику
Людина і... гаджети
Надія Величко: “Коли заграв орган, я наче почула голос Бога”
«Любовний напій» Ольги Кульчинської та Андрій Бондаренка
«Хто ж не мріє злетіти на Олімп! Але не ціною втрати голосу»
Український фестивальний оркестр зі Львова записав цикл для міжнародного проекту "Пісні для Юдіт"
Оксана Линів: "Розвиток культурного життя в Україні буде тоді, коли житиме позитивна творча конкуренція"
Володимир Шейко: "Диригент – це покликання"
Джазовий бандурист, одесит Георгій Матвіїв: Батькам сказали, що у мене нема ні слуху, ні голосу
«Дуже ціную нашу систему музичної освіти»
«Коли я сказав Крушельницькій, що у неї „фальшивий фортеп’ян“, вона зрозуміла, що у мене абсолютний музичний слух»
У Голівуді ніхто не хоче говорити про Україну – Джон Малкович
«Я не народився рабом, тож не можу стати тираном»
Як це – бути солісткою однієї з найкращих опер у світі
Олексій Коган: «Це дуже символічно і красиво, коли академічна музика поєднується з джазом»
Антоній Баришевський: «В сучасній музиці сьогодні є все і може бути будь-що»
      © 2008-2018 Music-review Ukraine