Малер, кава та мода | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Малер, кава та мода
Бахрітдінова Ксенія
Симфонічний оркестр Національної опери України ім. Т.Г. Шевченка
Дядюра Микола
Малер, кава та мода
15 вересня 2017, п'ятниця

10 вересня у Національній опері України відбулася концертна прем’єра – Густав Малер, Симфонія № 2 «Воскресіння» – у виконанні симфонічного оркестру та хору Національної опери України. Диригент - Микола Дядюра. Солісти: Ксенія Бахрітдінова та Зоряна Кушплер. Саме із Зоряною, наразі солісткою Віденської опери, Наталія Писанка поговорила, зокрема, про прем’єру, професійні мрії та моду.
 
Після концерту ми зустрілися у затишній кав’ярні в центрі Києва.

- Багато хто каже, що не встигаєш видихнути, а симфонія вже завершилася. Музика Малера взагалі дивовижна: грандіозна за задумом і водночас проста. Але ж стільки копіткої праці – і лише півтори години на сцені. Це ж не репертуарна вистава, яку можна повторити багато разів під час сезону, – каже Зоряна.

У автора виникли асоціації зі спортивними змаганнями. Схоже у фігуристів: відкатали коротку і довгу програми тривалістю приблизно сім хвилин, а скільки за тим тренувань!

– Упродовж багатьох років, – підхоплює Зоряна. – Але один мій викладач казав: краще рік праці і п’ятнадцять хвилин тріумфу, аніж рік провештатися та отримати п’ятнадцять хвилин сорому. Щодо прем’єри, то це дійсно велика подія. Мушу віддати належне Миколі Дядюрі, це людина титанічної праці. Всі репетиції він проводив надзвичайно цікаво, точно.

Голос співачки теплішає, коли вона розповідає про Романа Кофмана, якого бачила в залі під час концерту.

- Ми працювали разом в Бонні, у 2001-му. З того часу я мріяла знову виступити під батутою цього диригента. Сподіваюся, це вдасться. Власне, березні 2018-го року у Національній філармонії України заплановано концерт за участі Зоряни.





Якось непомітно наша розмова торкнулася модних тенденцій. Зоряна у захваті від стильних, вишуканих жінок: «Я сама дуже люблю моду, стежу за подіями, але не женуся за відомими марками. Можу собі дозволити дорогу фірмову сумку, але не бачу сенсу. Стиль – не в цьому»

Наша розмова тривала не більше двадцяти хвилин – Зоряна зізналася, що любить лаконічність і змістовність. На прощання ми побажали одна одній успіхів. Чекатимемо березня наступного року, аби знову почути та побачити Зоряну на київській сцені.




Автор: Наталія Писанка
Фото: Олена Чернінька
Колективи: Симфонічний оркестр Національної опери України ім. Т.Г. Шевченка
Виконавці: Ксенія Бахрітдінова
Диригенти: Микола Дядюра
Концертна організація: Національний академічний театр опери та балету України імені Т.Г. Шевченка
Концертний зал: Глядачевий зал Національної Опери України
Джерело: За матеріалами прес-релізу



Додати: Share on Facebook

Інші:

Валентин Сільвестров: «Сенс авангарду — ризик»
Еміл Сокач: Ніщо і ніколи мене так не вражало, як музика
Класика – це завжди модно
Львівський скрипаль-віртуоз підкорює Європу
Лінні Хостетлер: «З приїздом в Україну я вперше виконала українські музичні твори Скорика, Колесси, Людкевича»
Диригентка Вікторія Свалявчик-Цанько: «Музика — це любов. А любов’ю треба ділитися»
«Оперні співаки схожі... на атлетів»
Тiльки голос і світові шедеври!
Січень Iвана Карабиця
Володимир Шейко: "Сонячна Італія – країна високого мистецтва"
Олександр ГОРНОСТАЙ: «Українська публіка — найвдячніша»
Якісно і чесно з музикою
«Оперним театрам треба розширювати коло традиційного репертуару»
Що в "скрині" у Оксани Линів?
Василь ТИМКІВ: У Івано-Франківській філармонії кожен концерт - прем'єра
Скрипач одесской национальности. Павел Верников об учителях, смехе и грусти
Михайло М’якуш: «У 16 років я поїхав з Підгайців на Донбас, щоб купити гармошку…»
Зоряна Кушплер: "З Пласідо Домінго ми на "ти"
Магія та харизма диригента
Сліпий кобзар, що бачив сонце
Український скрипаль-віртуоз Ілля Бондаренко: "Було б символічно, якби в будинку Леонтовича відкрили музичну школу"
Наталя Пасічник: «Україна — це не лише фолк»
Ірина Френкель: «Радію тому, чого я… не досягла»
«Виступити на сцені зі симфонічним оркестром для школяра велика честь»
Зоряна Кушплер: "Даліла написана просто для мене"
Яна Кухарук: «Цікаво вчитися у приїжджих диригентів»
Михайло Сосновський: «Львівська філармонія живе у швидкому музичному темпі»
Валерій Соколов: "У Львові шалене музичне життя"
Українська класична музика має високий рівень якості, — Мирослав Скорик
Як звучав Тернопіль минулого століття
"Мовчазний голос" українського композитора Василя Барвінського зазвучав у Німеччині
"Я завжди буду чернівчанином", - диригент з Ізраїлю Марк Волох
Мирослав Скорик та Олександр Пірієв про гала-концерт «Три с»
Вопреки опасениям, концерты «живых классиков» собирают аншлаги, — инициатор проекта «Три «С»
Японська мрія, втілена у Дніпрі: як дівчина із Країни Сонця стала солісткою театру опери та балету
Фортепіано як... перекладач
Зірка фільму "Танцівник" розповів, у чому знаходить натхнення
Шевченківський комітет – перенавантаження
Киянка Яна Саленко розповіла про шлях до успіху в Берлінській опері
Нам потрібне нове законодавство про авторське право в сфері культури, — група РПР «Культура»
      © 2008-2018 Music-review Ukraine