Малер, кава та мода | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Малер, кава та мода
Бахрітдінова Ксенія
Симфонічний оркестр Національної опери України ім. Т.Г. Шевченка
Дядюра Микола
Малер, кава та мода
15 вересня 2017, п'ятниця

10 вересня у Національній опері України відбулася концертна прем’єра – Густав Малер, Симфонія № 2 «Воскресіння» – у виконанні симфонічного оркестру та хору Національної опери України. Диригент - Микола Дядюра. Солісти: Ксенія Бахрітдінова та Зоряна Кушплер. Саме із Зоряною, наразі солісткою Віденської опери, Наталія Писанка поговорила, зокрема, про прем’єру, професійні мрії та моду.
 
Після концерту ми зустрілися у затишній кав’ярні в центрі Києва.

- Багато хто каже, що не встигаєш видихнути, а симфонія вже завершилася. Музика Малера взагалі дивовижна: грандіозна за задумом і водночас проста. Але ж стільки копіткої праці – і лише півтори години на сцені. Це ж не репертуарна вистава, яку можна повторити багато разів під час сезону, – каже Зоряна.

У автора виникли асоціації зі спортивними змаганнями. Схоже у фігуристів: відкатали коротку і довгу програми тривалістю приблизно сім хвилин, а скільки за тим тренувань!

– Упродовж багатьох років, – підхоплює Зоряна. – Але один мій викладач казав: краще рік праці і п’ятнадцять хвилин тріумфу, аніж рік провештатися та отримати п’ятнадцять хвилин сорому. Щодо прем’єри, то це дійсно велика подія. Мушу віддати належне Миколі Дядюрі, це людина титанічної праці. Всі репетиції він проводив надзвичайно цікаво, точно.

Голос співачки теплішає, коли вона розповідає про Романа Кофмана, якого бачила в залі під час концерту.

- Ми працювали разом в Бонні, у 2001-му. З того часу я мріяла знову виступити під батутою цього диригента. Сподіваюся, це вдасться. Власне, березні 2018-го року у Національній філармонії України заплановано концерт за участі Зоряни.





Якось непомітно наша розмова торкнулася модних тенденцій. Зоряна у захваті від стильних, вишуканих жінок: «Я сама дуже люблю моду, стежу за подіями, але не женуся за відомими марками. Можу собі дозволити дорогу фірмову сумку, але не бачу сенсу. Стиль – не в цьому»

Наша розмова тривала не більше двадцяти хвилин – Зоряна зізналася, що любить лаконічність і змістовність. На прощання ми побажали одна одній успіхів. Чекатимемо березня наступного року, аби знову почути та побачити Зоряну на київській сцені.




Автор: Наталія Писанка
Фото: Олена Чернінька
Колективи: Симфонічний оркестр Національної опери України ім. Т.Г. Шевченка
Виконавці: Ксенія Бахрітдінова
Диригенти: Микола Дядюра
Концертна організація: Національний академічний театр опери та балету України імені Т.Г. Шевченка
Концертний зал: Глядачевий зал Національної Опери України
Джерело: За матеріалами прес-релізу



Додати: Share on Facebook

Інші:

Галина Стеценко: «Відчуваю дідову присутність у своєму житті»
День відкритих дверей у музеї Кошиця
Дві сотні мелодій однієї садиби
Від Баха до Гласса: як навчитися розуміти класику
Людина і... гаджети
Надія Величко: “Коли заграв орган, я наче почула голос Бога”
«Любовний напій» Ольги Кульчинської та Андрій Бондаренка
«Хто ж не мріє злетіти на Олімп! Але не ціною втрати голосу»
Український фестивальний оркестр зі Львова записав цикл для міжнародного проекту "Пісні для Юдіт"
Оксана Линів: "Розвиток культурного життя в Україні буде тоді, коли житиме позитивна творча конкуренція"
Володимир Шейко: "Диригент – це покликання"
Джазовий бандурист, одесит Георгій Матвіїв: Батькам сказали, що у мене нема ні слуху, ні голосу
«Дуже ціную нашу систему музичної освіти»
«Коли я сказав Крушельницькій, що у неї „фальшивий фортеп’ян“, вона зрозуміла, що у мене абсолютний музичний слух»
У Голівуді ніхто не хоче говорити про Україну – Джон Малкович
«Я не народився рабом, тож не можу стати тираном»
Як це – бути солісткою однієї з найкращих опер у світі
Олексій Коган: «Це дуже символічно і красиво, коли академічна музика поєднується з джазом»
Антоній Баришевський: «В сучасній музиці сьогодні є все і може бути будь-що»
Мирослав Скорик: Для композитора важливо бачити, що його музика подобається
Музичні шістдесяті: велич і трагедія
Ігор Закус: "Джаз є міжнародною мовою музичного спілкування"
Я живу у двох культурах, тому не маю потреби називати себе виключно поляком чи виключно українцем, - диригент Роман Ревакович
Діаманти музичної корони
Юлія ТКАЧ: "Музика для мене завжди була особливим Всесвітом"
Композитор Мирослав Скорик у Франківську: «Я завжди цікавився джазом»
«Цей рік буде експериментальним»
Повернутися до України створювати скрипки
У студії Громадського радіо поговорили з солісткою Національної опери, засновницею проекту «Балеруша» Ольгою Морозенко.
Головний диригент Київського муніципального академічного театру оперети Володимир Врублевський
Де програє школа і церква, там з'являється війна - Струтинський
Театральна децентралізація в Україні давно відбулася, в управлінні держави залишилося лише 7 театрів, - Нищук
Зростає престиж духових інструментів
«Для Чернігівщини я живу і творю»
Швейцарська арт-менеджер: "Податкову систему України слід змінити на користь культури"
Богдана Півненко: "Пріоритети конкурсу Которовича — молоді українські виконавці"
Назарій Пилатюк:«Оленочко, він знає що таке любов?»
Класична музика і закони... ринку
«У нашому оркестрі вся Україна вчиться»
Марина Бондас, німецька скрипалька і волонтерка українського походження
      © 2008-2018 Music-review Ukraine