Національний камерний ансамбль «Київські солісти» завершив 19-ий сезон виступом у Національній філармонії з новим диригентом Дмитром Яблонським | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
Національний камерний ансамбль «Київські солісти» завершив 19-ий сезон виступом у Національній філармонії з новим диригентом Дмитром Яблонським
Національний камерний ансамбль
Яблонський Дмитро
Національний камерний ансамбль «Київські солісти» завершив 19-ий сезон виступом у Національній філармонії з новим диригентом Дмитром Яблонським
16 червня 2014, понеділок
Поширити у Facebook

У програмі, яку представив публіці Національний камерний ансамбль «Київські солісти», звучали симфонії № 9 до-мажор і № 10 сі-мінор Мендельсона-Бартольді, написані в 1823 році, п'ять п'єс для скрипки з оркестром Чайковського та Брандебургський концерт Баха. Партер був заповнений, незважаючи на те, що літо вважається «несезонними» для відвідування Філармонії. Публіка прийшла з квітами.

"Для мене було найважливішим знайти характер для кожної з п'яти п'єс Чайковського. На перший погляд, його інтонації повторюються з твору в твір, можна дізнатися його стиль. Я всією душею віддалася змісту, глибині цієї музики. «Мелодія» в цьому контексті найсвітліша п'єса, дуже хотіла нею почати, щоб вона була натхненною прелюдією. «Меланхолійна серенада» для мене найтрагічніший твір, можу присвятити його стражданням, які переживає людина. Третя п'єса «Скерцо» досить оптимістична: середина - маршеобразна, а заключна частина - запальна. «Роздум» - центральний твір у п'яти п'єсах, тут багато філософського. Укладає «Вальс-скерцо» - свято для будь-якого скрипаля, вишукане, світле, яке кружляє у ритмі», - зазначила солістка «Київських солістів», скрипалька Мирослава Которович.

Вона також додала, що Бах - це одна з вершин музичної мови, а музика Мендельсона і Чайковського знаходиться на одній емоційній хвилі.

Підготувати програму Мирославі Которович допоміг її вчитель, скрипаль Борис Громов, а грала вона її вперше з новим диригентом "Київських солістів" Дмитром Яблонським, які мають світову популярність.

«Це перший мій досвід виконання з Дмитром Яблонським. Це той випадок, коли добре працюється під час концерту», - сказала скрипалька.

В свою чергу художній керівник національного камерного ансамблю Наталія Дущенко розповіла, як пройшов 19-тий сезон «Київських солістів».

«Більш, ніж вдало, відбулися всі концерти. Скасували тільки кілька у березні в Москві у зв'язку з ситуацією, що склалася. Почали працювати з Дмитром Яблонським, це нам професійно і творчо цікаво, тому що він сам струнники і говорить однією мовою з музикантами. Це не просто дає професійний ріст, а й розширює творчий діапазон. У проекті в квітні 2015 року хочемо здійснити постановку в концертному виконанні Генделя «Орфей», - зазначила вона.

Н.Дущенко також додала, що на концертах за останній час дуже змінився глядач. За її словами, приходить дуже багато молоді, технічної інтелігенції, викладачів.

Дмитро ж Яблонський в свою чергу розповів ГолосUA, що приїхав до Києва за порадою своєї мами, відомої піаністки Оксани Яблонської, а диригує українським оркестром з посмішкою і радістю від роботи.


Автор: Олена Грудзинська
Колективи: Національний камерний ансамбль "Київські солісти"
Диригенти: Дмитро Яблонський
Концертний зал: Колонний зал ім. М.В. Лисенка Національної філармонії України
Джерело: ua.golos.ua



Інші:

В Одеській філармонії відбувся перший концерт після ракетного обстрілу
«Open space»: екскурсія для дітей та молоді Полтавщини
ДО ДНЯ ПАМ’ЯТІ ГЕРОЇВ КРУТ
Враження про концерт Богдани Півненко у Лондоні
Бо це танець твого життя
Лагідна посмішка старенького генія. Як україномовний "Фальстаф" Джузеппе Верді запрем'єрився у Київській опері на Подолі
У Києві відбулася прем’єра балету-біографії «Леся» від Art Ballet Company
"Кабаре" і "Чикаго": як київські театри адаптовують бродвейські мюзикли
Леся Олійник: Яскрава панорама сучасної української музики в Лондоні
У Києві відзначили 100-річний ювілей однієї з найстаріших в Україні музичних шкіл
Повернути композитора Лятошинського на українську сцену. Чи вдалась місія фестивалю Liatoshynsky space
Орган з німецької церкви вперше зазвучав на концерті у Харкові 
«Сірано де Бержерак» у Львові
«Діалоги кармеліток» Пуленка: про віру, жертовність і відданість переконанням
“Діалоги кармеліток” Львівської національної опери: між кров’ю, вогнем і Богом
Чи можна ставити «Дочку полку» у воєнний час?
Львівська національна опера: прем’єри, події та досягнення 2024 року
В Схід Опера відбулася прем’єра україномовної версії оперети Йоганна Штрауса «Летюча миша»
Нова версія «Лускунчика Гофмана» у Київській опері
Вечори позитиву та класичних шлягерів
Львівський хор “Гомін” презентував українське Різдво у Швеції
Думки, навіяні після перегляду вистави “Поромник” (The Ferryman)
У США відкрили виставку «Чотири ноти з України», присвячену історії «Щедрика»
У Національній опереті України відбулася премʼєра іспансько-українського проєкту (сарсуела на дві дії) за мотивами знаменитої п’єси Лопе де Веги «Собака на сіні»
Казковий сон у... техніці модерну
Національний симфонічний оркестр України виступив у столиці Польщі
Вперше в історії «Щедрик» прозвучав у франкфуртській Alte Oper
Музика як зброя: у Празі відбувся показ фільму «Озброєні піснею»
Україна пам'ятає: у Національній філармонії України вшанували жертв голодоморів
Вперше в Одесі: філармонія представила Суму часу та Пісню без слів
«Пригоди Орфея» - французько-українська постановка в Національній опереті України
Дві українські організації в Чехії відзначили ювілеї своєї діяльності
В театрі Франка резентували виставу "Шевченко 2.0"  Харківського академічного театру імені Тараса Шевченка "Березіль".
Відбувся перший концерт нового проєкту від INSO-Львів на сцені Barvy Hall
Концерт «Польська музика в Україні» ансамблю солістів «Київська камерата» під батутою польсько-українського маестро Романа Реваковича
Обговорення дезінформації: показ фільму «Zinema» та дискусія з міжнародними експертами в Торонто
Камерна опера “Русалонька” у “Малярці”
Завершився проєкт з оцифрування кіноархіву «Національної кінематеки України»
У херсонському укритті відбулась прем’єра моновистави
У Венеції оперою GAIA-24 закрили публічну програму Українського павільйону
      © 2008-2024 Music-review Ukraine



File Attachment Icon
080910_300.jpg