Головний академічний концертний зал Києва намагається стати ближчим до слухача | Music-Review Ukraine
Головна
Стаття
Головний академічний концертний зал Києва намагається стати ближчим до слухача
Остапенко Дмитро Іванович
Головний академічний концертний зал Києва намагається стати ближчим до слухача
8 листопада, середа

Національна філармонія останнім часом переживає щось на зразок зміни комунікативного формату.

Іншого вигляду із новим сучасним дизайном набули афіші й офіційний web-сайту, де тепер он-лайн можна купувати квитки на всі концерти. Крім того, філармонія прагне комунікувати зі слухачем через посередництво соціальних мереж.

Боротьба за слухача, а тим паче концертів класичної музики, зараз посилилася. В цьому сезоні чимало програм відбуваються під егідою Національної філармонії поза її традиційним Колонним залом ім. М. Лисенка. Так, у жовтні такі заходи відбувалися в галереях «Дукат» і Tauvers Gallery, лютеранській кірсі св. Катерини, «Білій залі» Будинку вчених, Музеї Марії Заньковецької тощо.

— У найбільших філармоніях Європи зазвичай є декілька залів — для виконання симфонічної, камерної музики тощо. Ми ж маємо тільки один Колонний зал ім. М. Лисенка, — каже Генеральний директор Національної філармонії України Дмитро ОСТАПЕНКО. — Творчий потенціал є. У філармонії працює два оркестри (симфонічний і камерний), десять ансамблів, двадцять чотири солісти-вокалісти і двадцять два солісти-інструменталісти, десять артистів розмовного жанру, чотири концертмейстери. Ми вирішили піти шляхом культурної експансії через співпрацю з різноманітними концертними майданчиками Києва. Зараз із нами працюють п’ять залів. Серед них є мистецькі галереї, в яких філармонія проводить концерти у форматі салонних концертів. Наприклад, із великим успіхом нещодавно відбулися концерти піаніста Антонія Баришевського в Tauvers Gallery і «Різоль-квартету баяністів» у галереї «Дукат».

Для філармонії це, насамперед, спроба розширити цільову аудиторію. Цікавий досвід співпраці з кірхою св. Катерини. Наприкінці жовтня тут відбувся концерт Київського камерного оркестру Національної філармонії України із програмою «Вечір серенад». Був повний зал. Не виключаю, що дехто раніше не був у філармонії, а тепер він про неї дізнався.

— Для нас це дуже цікавий досвід і велика честь, підкреслює Оксана ДОВГАН, управляюча Tauvers Gallery. — Дуже приємно, що філармонія довіряє нам своїх найкращих артистів. Крім того, це нагода заявити про нашу галерею. Зараз такий час, що всім ніколи, всі кудись поспішають. А тут відразу «два в одному» — сходив на концерт і разом подивився виставку.

— Ми функціонуємо не лише як церква, а й як культурний центр, — пояснює Олександр ПРОКОПЧУК, представник громади лютеранської кірхи св. Катерини. — Постійно у нас відбуваються концерти, творчі вечори, зустрічі. У виступі філармонічного колективу мене вразив надзвичайно високий професійний рівень музикантів. Це було щось надзвичайне! Наша постійна, сказати б, традиційна публіка — люди, які живуть неподалік і для них це прекрасна можливість культурного дозвілля. До речі, в листопаді та грудні вже заплановано наступні виступи філармонічного камерного оркестру.


Діячі мистецтв: Дмитро Остапенко
Концертна організація: Національна філармонія України
Джерело: НАЙДЮК Олеся



Додати: Share on Facebook

Інші:

Тетяна Сергеєва: "Музичне мистецтво необхідно вивчати і в загальноосвітній школі"
Зірка світової опери зійшла в Ірклієві
Нове дослідження з музичної історії Львова
Діамант буковинської музики
Названо найкращу музику для смерті
Київську оперу перейменовували сім разів
Головний академічний концертний зал Києва намагається стати ближчим до слухача
Сергій Борткевич: il memoria
Священик, композитор, патріот: як Остап Нижанківський боровся з нафтовими спекулянтами
Ігор Стравінський і Коко Шанель
Флейта чистого золота
Марко Р. Стех: Світові потрібний Борис Лятошинський
Сіднейську оперу будували 14 років
Молодість, енергія і віртуозність
Не закохатися після цього в Бартолі, Генделя, оперу , Зальцбург неможливо.
Пам'яті берегівчанки Євгенії Ніткулинець - відомої композиторки Закарпаття
Чар-голос українського Орфея
Марко Р. Стех: Світової слави композитор-модерніст Ігор Стравінський – українського роду
Композитор Віктор Теличко збагачує дитячу музику закарпатським інтонаційним колоритом
"Найталановитіший танцюрист покоління". Як українець підкорив Велику Британію
Відлуння столітніх оплесків
Закарпатський камерний хор «Кантус»: становлення, перемоги, плани
Психологи розповіли, в якому віці краще починати навчання музиці
Вчені з'ясували, яка музика покращує креативність
Ян Сибелиус (1865-1957) композитор
Артем Ведель – українська традиція хорового співу
А на Вкраїні – там сонечко сяє
Лікарі радять хропунам регулярно... співати
Про стан здоров'я людини можна дізнатись за її голосом
Алла Шейко і голоси від Бога
Традиційні музичні інструменти. Ерху
Територія музики: Вінницькій філармонії - 80!
Свято Людкевича
Сучасна опера: соціальна утопія + психоаналіз
Як у Львові директора Органного залу обирали
До 150-річчя від дня народження Євгена Купчинського
"Стрес я залишаю в театрі". Прима нью-йоркського балету поділилася правилами здорового способу життя
Згадаємо Андрія Іщенка
Духові інструменти: загадки саксофона
Польські пісні Шопена – українською
      © 2008-2017 Music-review Ukraine. Усі права застережено. При цитуванні інформації посилання на Music-review Ukraine обов'язкове






File Attachment Icon
290510_011.jpg