"Класичний танець практично помер". Український танцюрист Сергій Полунін розповів про сучасний балет | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
"Класичний танець практично помер". Український танцюрист Сергій Полунін розповів про сучасний балет
4 серпня, п'ятниця

Українець Сергій Полунін, один з кращих артистів балету у світі, розповів The Guardian про сучасний балет, кар'єру танцюриста і власний колектив.



Як розповідає Полунін, на сьогоднішній день балет повинен подолати елітарність, орієнтуватися на широку аудиторію і залучати до роботи найкращих режисерів фільмів і мюзиклів. Тільки так у нього буде майбутнє. «Класичний танець практично помер. Аудиторія зацікавлена в чомусь новому, але нічого не відбувається... у нас немає режисерів і немає нової музики », - зазначає танцюрист.

У 2012 році, у віці 21 року, Полунін пішов з Королівський балету Великобританії через їх небажання виходити на новий рівень. «У Королівського театру є великий потенціал стати кращим в світі, але вони вирішили працювати тільки для певної аудиторії, до якої звикли». Танцюрист також розповів, що танець - мова, яку розуміє кожен. Він відкриває людські думки, але в нинішньому суспільстві не хочуть, щоб люди думали. «По телевізору щодня показують футбол, але не балет. Тому він такий елітарний. Я хочу відкрити балет для всіх », - каже Полунін. Зараз танцюристу 27 і він керує власним колективом Project Polunin.

Серед його планів - відкрити агентство з пошуку нових талановитих танцюристів, велика частина яких позбавлена грошей або визнання. «Зараз немає агентів або менеджерів, які представляли б молоді таланти. Їх ніхто не чує », - зазначив Полунін. Також, він розповів, що, незважаючи на престижність театру, танцюристи балету отримують маленьку зарплату. «Ніхто не може дозволити собі квартиру. Щоб виживати доводиться знімати житло з декількома людьми», - розповів Полунін. Більше того, він стверджує, що кар'єра танцюристів триває не більше 10 років. Вони щодня працюють не менше одинадцяти годин, щоб публіка могла насолодитися гарним виступом. Але після 35 років вони залишаються поза професією. «Вони нікому не потрібні і це проблема», - розповідає Полунін.

Артист балету впевнений, що в 35 їх кар'єра може продовжиться, але в якості агентів для молодих талантів. Полунін стверджує, що така система необхідна для забезпечення гідного життя танцюристам під час і після кар'єри в театрі. Разом зі своїм колективом Полунін хоче подарувати танцюристам більше часу на сцені і дати їм право голосу в театрі.


Джерело: Nv.ua



Додати: Share on Facebook

Інші:

«Мінкульт відмовив у допомозі нашому оркестру, мовляв, це не стосується європейської інтеграції»
Lviv MozArt: 8 днів класики
Сім нот людини-оркестра: як Іван Пустовий навчився грати на 30 музичних інструментах
Кожна скрипка має свій характер, – всесвітньо відома музикантка з Франківська
Сталін посадив на коліна, подарував наручний годинник
Подорожувати Європою без знання класичного мистецтва — це як ходити музеєм із закритими очима, — Григоренко
"Класичний танець практично помер". Український танцюрист Сергій Полунін розповів про сучасний балет
Джаз — це класична музика ХХІ століття — Олексій Коган
Господар із диригентською паличкою
Людмила Монастирська: "Намагаюся виконувати партії, що вражають і розвивають характер"
Легше повернутись в Україну з іменем, аніж тут починати - Ю.Миненко, контртенор
«Якби я міг, то ще більше запрошував би українців!»
Наталія ПОЛОВИНКА: «Ідеальний актор – Ісус Христос»
Юрій Шевченко націлився на «Греммі»
«Я вдячна Богові та Україні за те, що мене тут люблять», — Вікторія Лук’янець
Вікторія Свалявчик-Цанько: «Закарпатська філармонія – великий механізм, який працює на результат»
Всесвітньовідомий контртенор Юрій Миненко про музику бароко
Мирослава КОПИНЕЦЬ про музику, маму, Йолку та паленята з горіхами
«Ми — поза політикою», — як у Рівному об’єднували Схід і Захід
«Україна - друга держава, після Німеччини, за кількістю класичних пісень
КОМПОЗИТОР ОЛЕКСІЙ ШМУРАК: ФЕСТИВАЛЬ PORTO FRANKO – ЦЕ СВОЄРІДНИЙ ПРОТЕСТ ПРОТИ ІНЕРЦІЇ
Через терня до успіху
У філармонію з... дитсадка
«Саме Острог і дав мені музику», – Олена Мальчик про музику, Острог та вчителів
Львівська опера: в репертуарі - реформа
Солісти опери Хліб. Сіль. Пісок – про те, чому український глядач особливй і навіщо нам слухати цей твір
Директор Асоціації Opera Europa Ніколас Пейн: Культура є політикою. Інколи вона використовується для війни
Через 30 років до полтавця разом із втраченим голосом прийшло й натхнення створювати унікальні інструменти
Музика, скрипка і... бренд
Авішай Коен: «Я вихований на джазових традиціях, а це означає, що я – вільний духом»
Премьера оперы «Тоска» с участием оперной дивы на сцене Национальной оперы Украины стала главным событием уходящего сезона
Анна Копровіч: «Музика єднає людей»
Метрополітен-опера очима Пітера Ґелба
Композитор Виталий Годзяцкий: В 1960-х мы искали физиков – только они нас и понимали
Сам собі оркестр
Українка розповіла, як стала сенсанцією в світі класичної музики
Бетховен досі допомагає мільйонам людей у всьому світі»
Марія Горкун, яка виготовляє смички
Як у Мукачеві вперше виконали «Месу» Мартона та як композитор їхав у Будапешт в консерваторію вступати
"Альціона": секрети відтворення шедевру
      © 2008-2017 Music-review Ukraine. Усі права застережено. При цитуванні інформації посилання на Music-review Ukraine обов'язкове