Безцінна суть, або у ритмі коломийки | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
Безцінна суть, або у ритмі коломийки
Скорик Мирослав Михайлович
Пірієв Олександр Валерійович
Стародуб Ірина
Півненко Богдана
Копиця-Карабиць Маріанна
Скорик Мирослав Михайлович
Безцінна суть, або у ритмі коломийки
16 січня в рамках циклу «Music-Review WEEKEND» відбувся авторський концерт композитора Мирослава Скорика.
16 січня 2011, неділя
Поширити у Facebook

Мирослав СкорикУ мистецькому вечорі який відбувався у галереї Фонду сприяння розвитку мистецтв прозвучали ранні твори композитора для скрипки та фортепіано у виконанні скрипальки Богдани Півненко та піаністки Ірини Стародуб, які свого часу були записані на компакт диск; а також – створена в 90-ті – «А-RI-A» для віолончелі та фортепіано, яку автор зіграв разом з Олександром Пірієвим.


Своєрідною кодою концерту стала, виконана Мирославом Михайловичем, низка його джазових п’єс для фортепіано.

Реакція публіки виявилася непередбачуваною: вже по закінченню першого відділення було розкуплено всі згадувані диски, і Маестро опинився в полоні шанувальників, що бажали взяти автограф та сфотографуватися з ним. А після концерту, із не меншим натхненням, спілкування з композитором прагнули численні журналісти.

Хоча, що в цьому дивного? Щира, сповнена внутрішнього світла музика Скорика спонукає слухачів мимоволі озиватися взаємністю, тим паче, коли ці якості помножені на професійність та чутливе ставлення виконавців до граної музики: переповідаючи Богдану Півненко, вони її плекали, як дитину.

Тож, сповнені емоцій, музиканти зіграли «на біс», окрім передбачуваної «Бурлески», ще й любиму скрипалькою «Арію» з Сонати № 2. І в результаті отримали вдячливі оплески слухачів й привітання автора.

Заслужена артистка України Богдана Півненко Мирослав Скорик вітає Ірину Стародуб
Коли ж Мирослав Скорик заграв сам, стало зрозуміло напевне, що, він – головний постачальник творчого струму, яким того вечора пройнялися і виконавці, і слухачі. Його гра і, власне, він, попри вік, а, може – завдяки йому, сповнений неабиякої жвавості та життєдайності: композитор й тепер живе, неначе «в такт» ритмам й настроям дитячої коломийки з його «Гуцульського триптиху».

Ця енергетика натури й творчої думки Скорика, здобрена гумором й підпорядкована досвіду, влучно втілилася в його джазових замальовках (зокрема, «Приємна прогулянка», «Візерунки», «Каприз»).

Грає Мирослав Скорик Грає Мирослав Скорик
Авторське ж їх виконання стало наочним свідченням справжності композитора та, передусім, збагатило виконані твори безцінною суттю живої авторської причетності, що значно наблизило їх до слухацького розуміння.

До речі, саме з ініціативи Мирослава Михайловича в дуеті з Олександром Пірієвим він став співвиконавцем своєї «А-RI-A», знаменитої присвятою друзям-колегам та її першим виконавцям – Ваграму Сараджяну і Володимиру Вінницькому: відтак, нам пощастило почути композитора ще як чуйного камерного виконавця - випадок в музичному світі, безумовно, винятковий.
Олександр Пірієв та Мирослав Скорик

В цілому ж, авторсько-виконавська участь Скорика в концерті вкотре вказала не тільки на творчій універсалізм, як унікальну ознаку його генія, а й на істинну демократичність, цебто – максимальну відкритість творчості Мирослава Михайловича для слухача.

Овації Маестро  - Мирослав Скорик

Неначе, підтвердивши це ще й словесно, перед виступом Мирослав Михайлович наголосив, що не любить, коли його оголошують за офіційними званнями. «Скажіть просто – композитор» – завершує Скорик і цим дає додатковий привід приймати та любити його музику якомога щиро й природно.

Подібно до того, як він відповів на запитання «Що Вас надихає?»: «Все, щ завгодно, “воно” саме приходить або не приходить»

Маестро Мірослав Скорик



Автор: Ганна Волчок
Фото: Сергій Пірієв
Виконавці: Мирослав Скорик, Олександр Пірієв, Ірина Стародуб, Богдана Півненко
Композитори:Мирослав Скорик
Музикознавці: Маріанна Копиця-Карабиць
Концертна організація: Національний портал академічної музики “Music-review Ukraine”
Концертний зал: Галерея Фонду сприяння розвитку мистецтв


Фотоальбом:Фотоальбом



Інші:

Нова адаптована версія «Паяців» Р.Леонкавалло у Харкові
БАХ / БЕРЕЗОВСЬКИЙ - Українські відкриття з архіву Берлінської співочої академії
Як диригентка Наталія Пономарчук ламає стереотипи через музику та культурну дипломатію
Магія кохання на сцені: у столиці презентували одноактний балет на музику Джорджа Гершвіна
У Дніпрі філармонія реалізувала масштабний проєкт
Три великих «Ш»: миколаївцям зіграли найкращі твори композиторів-романтиків
В Одеській філармонії відбувся перший концерт після ракетного обстрілу
«Open space»: екскурсія для дітей та молоді Полтавщини
ДО ДНЯ ПАМ’ЯТІ ГЕРОЇВ КРУТ
Враження про концерт Богдани Півненко у Лондоні
Бо це танець твого життя
Лагідна посмішка старенького генія. Як україномовний "Фальстаф" Джузеппе Верді запрем'єрився у Київській опері на Подолі
У Києві відбулася прем’єра балету-біографії «Леся» від Art Ballet Company
"Кабаре" і "Чикаго": як київські театри адаптовують бродвейські мюзикли
Леся Олійник: Яскрава панорама сучасної української музики в Лондоні
У Києві відзначили 100-річний ювілей однієї з найстаріших в Україні музичних шкіл
Повернути композитора Лятошинського на українську сцену. Чи вдалась місія фестивалю Liatoshynsky space
Орган з німецької церкви вперше зазвучав на концерті у Харкові 
«Сірано де Бержерак» у Львові
«Діалоги кармеліток» Пуленка: про віру, жертовність і відданість переконанням
“Діалоги кармеліток” Львівської національної опери: між кров’ю, вогнем і Богом
Чи можна ставити «Дочку полку» у воєнний час?
Львівська національна опера: прем’єри, події та досягнення 2024 року
В Схід Опера відбулася прем’єра україномовної версії оперети Йоганна Штрауса «Летюча миша»
Нова версія «Лускунчика Гофмана» у Київській опері
Вечори позитиву та класичних шлягерів
Львівський хор “Гомін” презентував українське Різдво у Швеції
Думки, навіяні після перегляду вистави “Поромник” (The Ferryman)
У США відкрили виставку «Чотири ноти з України», присвячену історії «Щедрика»
У Національній опереті України відбулася премʼєра іспансько-українського проєкту (сарсуела на дві дії) за мотивами знаменитої п’єси Лопе де Веги «Собака на сіні»
Казковий сон у... техніці модерну
Національний симфонічний оркестр України виступив у столиці Польщі
Вперше в історії «Щедрик» прозвучав у франкфуртській Alte Oper
Музика як зброя: у Празі відбувся показ фільму «Озброєні піснею»
Україна пам'ятає: у Національній філармонії України вшанували жертв голодоморів
Вперше в Одесі: філармонія представила Суму часу та Пісню без слів
«Пригоди Орфея» - французько-українська постановка в Національній опереті України
Дві українські організації в Чехії відзначили ювілеї своєї діяльності
В театрі Франка резентували виставу "Шевченко 2.0"  Харківського академічного театру імені Тараса Шевченка "Березіль".
Відбувся перший концерт нового проєкту від INSO-Львів на сцені Barvy Hall
      © 2008-2024 Music-review Ukraine



File Attachment Icon
'110116_015.jpg