У Стокгольмі відкрився другий "Європейський фестиваль: Українська весна" | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
У Стокгольмі відкрився другий
Пасічник Наталя
У Стокгольмі відкрився другий "Європейський фестиваль: Українська весна"
26 квітня 2024, п'ятниця
Поширити у Facebook

24 квітня на головній концертній сцені Швеції, у Королівському концертному холлі, відкрився вже другий поспіль "Європейський фестиваль: Українська весна".

Першій концертній події фестивалю передував урочистий прийом від посольства Німеччини у Швеції. У відкритті взяли участь представники уряду і парламенту Швеції, посли іноземних держав, а також культурні і громадські діячі.

"Це справжня честь організовувати цей прийом сьогодні, і підтримка України дуже близька нашим серцям. Щодня ми думаємо про жахливі випробування, коли ночі сповнені повітряними нальотами та атаками та багатьма бідами і труднощами. Про те, як найкраще підтримати Україну у її боротьбі за визначення власної історії та відстоювання суверенної держави в мирі та свободі, ми говоримо на Українському фестивалі", - підкреслив на відкритті надзвичайний та повноважний посол ФРН у Швеції Йоакім Бертеле.

Фестиваль організований за координації Українського інституту в Швеції низкою дипломатичних і культурних установ різних країн, що працюють у Стокгольмі, а також за підтримки Європейської комісії і Об'єднання інститутів культури країн Європейського союзу EUNIC.
Концепція фестивалю полягає в тому, щоб представити Україну як невід'ємну частину спільної європейської культурної спадщини.

"Всі наші зусилля мають бути спрямовані на підтримку України. Кожна культурна подія має привертати увагу до жахливого злочину, який Росія продовжує чинити на українській землі. Музика не може зупинити агресора, але це може зробити зброя, для отримання якої треба кожного дня нагадувати: Україна не просто існує і має голос, Україна - невід'ємна натуральна частина Європи", - зазначила директорка Українського інституту в Швеції, піаністка Наталія Пасічник.

На концерті-відкритті вона разом із вокальним ансамблем Calmus із Лейпцигу представила нове бачення всесвітньо відомого твору Йоганна Себастьяна Баха "Добре темперований клавір" - з релігійними текстами та вокальним аранжуванням.

"Наталія Пасічник виступила співавторкою Баха у новому музичному творі разом із ансамблем Calmus із Лейпцига. Це світова прем'єра на сцені, і для Calmus це також перший виступ у Стокгольмі. Тож нас чекає дуже видатний вечір", - сказав Йоакім Бертеле перед концертом.

Вокалісти Calmus підкреслили, що вважають підтримку уваги до України через культурні події важливою і дієвою.

"Це точно працює, коли ми продовжуємо нагадувати про Україну на своїх концертах. З самого початку повномасштабного вторгнення ми на своїх концертах обов'язково співали "Молитву за Україну" Миколи Лисенка - "Боже, великий, єдиний". Ми співали це, щоб сказати людям: "У Європі йде війна!". Ми робили це і в США, і скрізь, де виступали. Я переконаний, що це, безумовно, допомагає, коли ми поєднуємо мистецтво та обізнаність людей про те, що відбувається", - сказав один з учасників Calmus Ensemble Фрідріх Бракс.

Перший концертний день організатори присвятили пам'яті оперного співака Василя Сліпака. Він був солістом Національної опери в Парижі, пішов захищати Україну і був убитий російським снайпером під Бахмутом 29 червня 2016 року. Кожен день фестивалю присвячений митцю-воїну, який загинув на фронті.

Фестиваль триватиме до 7 травня, у гранд-фіналі виступить всесвітньо відомий латвійський скрипаль і диригент Ґідон Кремер разом зі своїм оркестром Kremerata Baltica.

З повною програмою можна ознайомитися на сайті фестивалю: https://www.europeanspring.eu/program








Виконавці: Наталя Пасічник
Джерело: Fixygen 



Інші:

В Одеській філармонії відбувся перший концерт після ракетного обстрілу
«Open space»: екскурсія для дітей та молоді Полтавщини
ДО ДНЯ ПАМ’ЯТІ ГЕРОЇВ КРУТ
Враження про концерт Богдани Півненко у Лондоні
Бо це танець твого життя
Лагідна посмішка старенького генія. Як україномовний "Фальстаф" Джузеппе Верді запрем'єрився у Київській опері на Подолі
У Києві відбулася прем’єра балету-біографії «Леся» від Art Ballet Company
"Кабаре" і "Чикаго": як київські театри адаптовують бродвейські мюзикли
Леся Олійник: Яскрава панорама сучасної української музики в Лондоні
У Києві відзначили 100-річний ювілей однієї з найстаріших в Україні музичних шкіл
Повернути композитора Лятошинського на українську сцену. Чи вдалась місія фестивалю Liatoshynsky space
Орган з німецької церкви вперше зазвучав на концерті у Харкові 
«Сірано де Бержерак» у Львові
«Діалоги кармеліток» Пуленка: про віру, жертовність і відданість переконанням
“Діалоги кармеліток” Львівської національної опери: між кров’ю, вогнем і Богом
Чи можна ставити «Дочку полку» у воєнний час?
Львівська національна опера: прем’єри, події та досягнення 2024 року
В Схід Опера відбулася прем’єра україномовної версії оперети Йоганна Штрауса «Летюча миша»
Нова версія «Лускунчика Гофмана» у Київській опері
Вечори позитиву та класичних шлягерів
Львівський хор “Гомін” презентував українське Різдво у Швеції
Думки, навіяні після перегляду вистави “Поромник” (The Ferryman)
У США відкрили виставку «Чотири ноти з України», присвячену історії «Щедрика»
У Національній опереті України відбулася премʼєра іспансько-українського проєкту (сарсуела на дві дії) за мотивами знаменитої п’єси Лопе де Веги «Собака на сіні»
Казковий сон у... техніці модерну
Національний симфонічний оркестр України виступив у столиці Польщі
Вперше в історії «Щедрик» прозвучав у франкфуртській Alte Oper
Музика як зброя: у Празі відбувся показ фільму «Озброєні піснею»
Україна пам'ятає: у Національній філармонії України вшанували жертв голодоморів
Вперше в Одесі: філармонія представила Суму часу та Пісню без слів
«Пригоди Орфея» - французько-українська постановка в Національній опереті України
Дві українські організації в Чехії відзначили ювілеї своєї діяльності
В театрі Франка резентували виставу "Шевченко 2.0"  Харківського академічного театру імені Тараса Шевченка "Березіль".
Відбувся перший концерт нового проєкту від INSO-Львів на сцені Barvy Hall
Концерт «Польська музика в Україні» ансамблю солістів «Київська камерата» під батутою польсько-українського маестро Романа Реваковича
Обговорення дезінформації: показ фільму «Zinema» та дискусія з міжнародними експертами в Торонто
Камерна опера “Русалонька” у “Малярці”
Завершився проєкт з оцифрування кіноархіву «Національної кінематеки України»
У херсонському укритті відбулась прем’єра моновистави
У Венеції оперою GAIA-24 закрили публічну програму Українського павільйону
      © 2008-2024 Music-review Ukraine



File Attachment Icon
11.JPG