|
Концерт Монсеррат Кабальє у Києві відбувся під знаком форс-мажору
У п'ятницю, 11 листопада у Києві відбувся сьомий концерт іспанської оперної співачки Монсеррат Кабальє
13 листопада 2011, неділя
Поширити у Facebook
У концерті брали участь Державний Академічний Симфонічний оркестр Україна і спеціальні гості - Володимир Гришко та Світлана Катерноза.
При всій моїй повазі до геніальної оперній співачці, такий провальної програми я просто не очікувала.
Багато людей перебували у шоковому стані після закінчення концерту.
Такого кричущого неповаги і такої поганої організації київська публіка не бачила вже давно.
Концерт, повинен був початися о 19.00, але, за усталеною вже традицією, він почався на півгодини пізніше. На сцену вийшов Державний Академічний Симфонічний оркестр України під орудою диригента Хосе Колладо. Цей диригент співпрацював з такими визнаними виконавцями сучасності, як Міша Майський, Борис Бєлкін, Хоакін Ачукарро, Дмитро Башкіров, Юхим Бронфман, Генріх Шифф.
Прозвучали дві композиції у виконанні оркестру. Потім на сцену провели (оперна діва погано пересувається) Монсеррат Кабальє. Вона виконала дві композиції спільно з українським симфонічним колективом. Далі несподівано для всіх у залі ввімкнули світло і оголосили антракт на 20 хвилин.
Це було неприємно, тому що публіка, можна сказати, тільки "розігрілася", відчула атмосферу і почала вникати в те, що відбувається на сцені. Шанувальники дійсно готові прощати великій Монсеррат багато, оскільки вік у неї і справді поважний (Монсеррат Кабальє 78 років).
Але тут виникає нюанс: я вважаю, що якщо артистка не може гідно себе презентувати, працювати на сцені, дарувати публіці емоції і задоволення, так як здоров'я і вік уже не дозволяють, навіщо виходити на сцену і їздити з гастрольним туром по світу? Дивитися на те, як оперній легенді важко вистояти навіть одну композицію, було просто боляче.
Далі більше, як кажуть. У той момент, коли на сцену мав вийти український тенор Володимир Гришко, його за лаштунками не виявилося. Вийшла заминка - Монсеррат Кабальє стояла на сцені, намагаючись якось відбутися жартами, при цьому вигукуючи "Тенор, тенор ...".
Зрештою, звідки не візьмись, на сцені з'явився Володимир Гришко. Поруч зі мною сиділа жінка, обурено помітила, що після такої ганьби Гришко мав повзти до діві на колінах. А він життєрадісно поцілував Монсеррат Кабальє руку, сказав, як він її любить і як радий бути з нею на сцені. Потім вони виконали арію. На цьому, можна сказати, все й закінчилося.
Але цього відразу ніхто не зрозумів. Володимир Гришко відвів під руку Монсеррат. На сцену вийшла Світлана Катерноза, чудово виконавши ще один твір. Потім і вона залишила сцену. Оркестр залишався на своїх місцях, але диригента не було. За лаштунками почали давати відмашку - вставайте, концерт закінчено. Але оркестранти вперто сиділи. А от люди в залі для глядачів нічого не могли зрозуміти!
У багатьох в руках квіти, які вони так і не встигли піднести співачці. Ніхто і уявити собі не міг, що концерт закінчиться так швидко. На сцену знову вийшла Катерноза і вклонилася глядачам. Світло згасло, а музиканти поступово почали вставати і йти зі сцени. Монсеррат Кабальє перед глядачами більше так і не з'явилася. Люди йшли з квітами додому.
У підсумку, Монсеррат Кабальє провела на сцені всього хвилин 30-40. Люди, які придбали квитки вартістю від 250 до 1950 гривень, були розчаровані. Зал, між іншим, був повний. Це навіть концертом назвати складно, така собі пародія ... або тривалий саундчек.
Довідка
Репертуар Монсеррат Кабальє величезний - вона заспівала близько 90 арій.
Таких досягнень не має жодна друга співачка у ХХ столітті.
Найбільш відома і шанована Монсеррат за її бельканто: великі королеви трагедій Доніцетті знайшли в ній ідеальне втілення.
Монсеррат вміло поєднує музику з емоційною і драматичної енергією, що виходить далеко за межі колоратури.
Не дивно, що саме вона стала єдиною значущою наступницею Марії Каллас у ролі Норми - у опері, в якій вона домінувала на світових сценах 70-х років минулого століття.
За останні десять років, на етапі кар'єри, коли більшість сопрано поступово скорочують свій репертуар, зберігаючи лише декілька провідних ролей, Монсеррат приступила до освоєння незнайомого репертуару! Він включає в себе твори Глюка, Сальєрі, Массне, Керубіні Россіні, Доніцетті і Респіги.
Крім того, вона стала відома у вьому світі, завдяки співпраці з таким ведатним співаком Фредді Меркюрі (Freddie Mercury), з яким вона записала знаменитий альбом «Барселона».
Автор: Катерина Жессе
Фото: show.oboz.ua
Колективи: Національний заслужений академічний симфонічний оркестр України
Концертна організація: Національний палац мистецтв "Україна"
Концертний зал: Концертний зал Національного палацу мистецтв "Україна"
Джерело: show.oboz.ua
|