120-річчя Львівської опери: Василь Вовкун розповів про сюрприз для глядачів | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
120-річчя Львівської опери: Василь Вовкун розповів про сюрприз для глядачів
Пірієв Олександр Валерійович
Вовкун Василь
120-річчя Львівської опери: Василь Вовкун розповів про сюрприз для глядачів
26 липня 2019, п'ятниця
Поширити у Facebook

Про те, як нині розвивається Львівська національна опера та що незвичного готується до 120-річчя театру, в ефірі Радіо Культура в програмі "Імператив" розповів генеральний директор Львівської опери Василь Вовкун.

Ведучий:
Олександр Пірієв

Василь Вовкун очолив Львівський національний театр опери та балету на початку 2017-го року.



"Якщо до театру підходити як до інституції не стихійної, якщо її можна наділити якоюсь концептуаліністю, в даному разі програмою, і ти розумієш, що ти маєш зробити протягом року програму за п'ять років, то, очевидно, тоді час дуже активно працює на творчий процес. Але не тільки на творчий, а й на адміністративний. Тому що дуже багато змін в Львівській опері сталося і в адміністративному плані. Мається на увазі в менеджменті, в господарстві. І це продовжується", — наголосив Вовкун.

Він зазначив, що й у творчому плані намагається робити щось нове й цікаве. Зокрема Вовкун розповів, що до 120-річчя Львівської опери на глядачів чекає сюрприз:
"Наступного року до 120-річчя театру німці будуть ставити наше українське бароко "Сокіл”. Я хотів, щоб цей матеріал був переданий через іноземця. В даному разі німця, тому що мені видається, що німецький театр, оперний театр, цей жанр на найвищому рівні є саме в Німеччині".

Весь ефір слухайте тут


Музикознавці: Олександр Пірієв
Діячі мистецтв: Василь Вовкун
Концертна організація: Національна суспільна телерадіокомпанія України, Львівський Національний академічний театр опери та балету ім.С. Крушельницької
Джерело: UA:Українське радіо



Інші:

Віталій Пальчиков: "Одержимість ідеєю я взяв за основу..."
Анжеліна Швачка: «Оперний співак повинен мати залізну волю і залізні нерви»
Концерт заради миру: як Омар Арфуш змінює світ через музику
Диригентка Оксана Линів — про дебют в Метрополітен-опера і просування української музики в світі
"У нас іншого шляху немає, ми мусимо інтегруватися в світову культуру" – Струтинський
Йорг Цвікер: «Якщо тримати очі відкритими, життя пропонує стільки чудових речей!»
Незрівнянний світ краси: що розповідає і що приховує фільм про Назарія Яремчука
Музична керівниця Національної філармонії Наталія Стець: «Представили за сезон понад 1 тис. 120 концертів»
Як готують шоу Within Temptation на ATLAS UNITED 2024 — інтерв'ю з композиторкою Марією Яремак
Наталія Пасічник, директорка Українського інституту у Швеції
Петро Качанов: «Без глядачів театр – це просто приміщення»
Я не заспівала жодної російської опери, — Софія Соловій
«Елегія військового часу»
Головний диригент Полтавського театру імені Гоголя Олександр Сурженко відзначає 65-річний ювілей
Ярослав Ткачук: життя у… балеті
Андрейс Осокінс, латвійський піаніст
КОМПОЗИТОРКА БОГДАНА ФРОЛЯК: «ТРАГІЗМ, СВІТЛО, ДРАМАТИЗМ І НАДІЮ ПЕРЕЖИВАЄМО МИ, УКРАЇНЦІ, В ЦЕЙ ТЯЖКИЙ ЧАС ВІЙНИ»
Світова зірка Людмила Монастирська
Роман Григорів, Ілля Разумейко: «Сучасне мистецтво, сучасна опера — це те, що відрізняє нас від росії»
«В Європі почали слухати українську музику»
Диригентка Оксана Линів: Чайковського треба українізувати
Творчий шлях композитора і диригента з Луцька Володимира Рунчака
"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
«Забудьте про російську культуру, яка пригнічує вашу власну»
      © 2008-2024 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
4.jpg