Галина Бабій: концерти — це ті вітамінні ін'єкції, які підживлюють твій світогляд музиканта | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Галина Бабій: концерти — це ті вітамінні ін'єкції, які підживлюють твій світогляд музиканта
Бабій Галина
Галина Бабій: концерти — це ті вітамінні ін'єкції, які підживлюють твій світогляд музиканта
12 березня 2019, вівторок
Поширити у Facebook

Про поєднання любові до музики та радійної журналістики говорили в ефірі Радіо Культура в програмі Музична сієста з продюсеркою та ведучою Українського радіо Галиною Бабій 
 
Ведучий 
 
Олександр Пірієв
 
 
Як у Вашому житті поєдналося закінчення Львівської консерваторії і життя журналіста?
 
 — Я приїхала за чоловіком в Київ. Він киянин, закінчив на три курси раніше від мене навчання. Він був уже тут, і мені нічого не залишалось, як взяти вільний диплом і приїхати до Києва. У мене було декілька варіантів: чверть ставки сольфеджіо у Вишгороді та цікава дослідницька робота в музеї Лисенка. Це не дуже тоді сподобалося моєму чоловікові. Він запропонував спробувати знайти щось більш видовищне, ніж робота в архіві. Я пішла у Відділ культури, і мені запропонували піти на радіо, оскільки я гарно володіла українською мовою, мала вищу музичну освіту. А тоді на музичне радіо брали людей лише з вищою музичною освітою. Так і потрапила на радіо.
 
 
Наскільки змінилося радіо з того часу, коли Ви почали на ньому працювати?
 
 — Для мене абсолютно змінилося, оскільки я працювала винятково у художньому мовленні, а зараз я веду грормадсько-політичні програми. Це для мене ніби друга вища освіта. Я дуже серйозно готуюся до цих програм, читаю багато матеріалів. Для мене це було випробування, але я вдячна часові, що він мені підкидає отакі планки.
 
 
Повертаючись до музики. У Європі відвідування концертів класичної музики - це невід'ємна складова освіченої людини. Яка ситуація з відвідуванням таких концертів у нас в Україні, на Вашу думку?
 
 — У нас в концертних залах я бачу здебільшого професіоналів, які не хочуть опускатися у своєму фаховому рівні.  Концерти - це ті вітамінні ін'єкції, які підживлюють твій світогляд музиканта. Ти без цього не можеш.
 
А які з крайніх концертів Вас вразили найбільше?
 
 — Це був концерт Марка Топчія, який відбувся в Майстер-класі. Можу сказати, що він є не лише талановитий вихованець мого чоловіка, а й дитина, яку ми всі в родині знаємо з чортирьох років. У нього дуже музична родина. Марку Топчію лише 28 років, він найбільш титулований гітарист не лише в Україні, а й світі. Він чудово ще грає й на фортепіано. Марко Топчій весь час хоче адаптувати фортепіанний матеріал до гітари. Йому мало вузького гітарного репертуару, він хоче розширити можливості цього інструменту.
 
Тож Ви бачите музикантів не лише на сцені, але й за лаштунками.
 
— Так, у мене дуже часто зав'язуються творчі стосунки з різними музикантами. Я вважаю, що це загалом притаманно мистецькому середовищу. До нас часто приходять додому. Це така "кухня", яка в мистецькому середовищі з покоління в покоління передається. Згадати хоча б Богдану Півненко. У неї вдома теж дуже часто збираються музиканти.
 
Ви згадали про нашу талановиту скрипальку, викладачку Богдану Півненко. Що Ви можете про неї сказати ще?
 
— Вона дуже демократична сприйнятті своїх колег. Я ніколи в ній нотки заздрості чи конкуренції не відчула. Хто б зі скрипалів не приїжджав, вона завжди організовує його майстер-класи для своїх же студентів, учнів. Вона завжди ходить на концерти. Мені такі людські речі, які домінують над фаховими,  дуже імпонують.
 
 
Слухати ефір повністю

 
Галина Бабій. Фото — Facebook

Галина Бабій: концерти — це ті вітамінні ін'єкції, які підживлюють твій світогляд музиканта



Музикознавці: Галина Бабій
Джерело: nrcu.gov.ua



Інші:

Війна викликала величезний інтерес у світі до української музики
«Із першого дня великої війни починаємо вистави з Гімну України»
"Опера Орфа — чоловічий світ, як і світ театру в Україні": Тамара Трунова про прем'єри та провокації для акторів
«Кожен точно почує щось своє»
Іван Небесний: Важливо створити якісний конкурентоздатний на світовому ринку продукт
Музика, що виховує: директор Луцької музичної школи №2 про навчання, натхнення та виклики війни
Василь Коваль: «Диригент має вести співака і підтримувати його музично»
"Музика не знає кордонів": інтерв'ю з французьким диригентом Ніколя Шавліном
Костянтин Фесенко: «Я не одразу полюбив професію оперного концертмейстера»
"Теми пов’язані з нашою майбутньою перемогою": балетмейстерка Олеся Шляхтич про вистави "Мойсей" і "Кассандра"
Музикознавиця Adelina Yefimenko та диригент Artem Lonhinov – про здійснення українських мрій, які неодмінно стають реальними
День народження української королеви скрипки з трьома прем’єрами
Культурний егрегор Олександра Шимка
«Я їхала крізь Бучу, назустріч мені їхали російські танки». Інтерв’ю з композиторкою Вікторією Польовою
Художній керівник Київської опери Петро Качанов: "Тепер у нас є абсолютно український "Лускунчик"!"
Диригент Української капели у США пояснив таїнство Різдва
Людмила Монастирська: «У співака має бути такий агент, якому можна повністю довіряти»
Герман Макаренко, диригент Національної опери України, художній керівник оркестру «Київ-Класик»
Кері-Лінн Вілсон, канадсько-американська диригентка
Василь Гречинський, художній керівник і диригент нью-йоркського хору «Думка»
«В Україні надзвичайно цінують органне мистецтво»
Віталій Пальчиков: "Одержимість ідеєю я взяв за основу..."
Анжеліна Швачка: «Оперний співак повинен мати залізну волю і залізні нерви»
Концерт заради миру: як Омар Арфуш змінює світ через музику
Диригентка Оксана Линів — про дебют в Метрополітен-опера і просування української музики в світі
"У нас іншого шляху немає, ми мусимо інтегруватися в світову культуру" – Струтинський
Йорг Цвікер: «Якщо тримати очі відкритими, життя пропонує стільки чудових речей!»
Незрівнянний світ краси: що розповідає і що приховує фільм про Назарія Яремчука
Музична керівниця Національної філармонії Наталія Стець: «Представили за сезон понад 1 тис. 120 концертів»
Як готують шоу Within Temptation на ATLAS UNITED 2024 — інтерв'ю з композиторкою Марією Яремак
Наталія Пасічник, директорка Українського інституту у Швеції
Петро Качанов: «Без глядачів театр – це просто приміщення»
Я не заспівала жодної російської опери, — Софія Соловій
«Елегія військового часу»
Головний диригент Полтавського театру імені Гоголя Олександр Сурженко відзначає 65-річний ювілей
Ярослав Ткачук: життя у… балеті
Андрейс Осокінс, латвійський піаніст
КОМПОЗИТОРКА БОГДАНА ФРОЛЯК: «ТРАГІЗМ, СВІТЛО, ДРАМАТИЗМ І НАДІЮ ПЕРЕЖИВАЄМО МИ, УКРАЇНЦІ, В ЦЕЙ ТЯЖКИЙ ЧАС ВІЙНИ»
Світова зірка Людмила Монастирська
Роман Григорів, Ілля Разумейко: «Сучасне мистецтво, сучасна опера — це те, що відрізняє нас від росії»
      © 2008-2025 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
1.jpg