Галина Бабій: концерти — це ті вітамінні ін'єкції, які підживлюють твій світогляд музиканта | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Галина Бабій: концерти — це ті вітамінні ін'єкції, які підживлюють твій світогляд музиканта
Галина Бабій: концерти — це ті вітамінні ін'єкції, які підживлюють твій світогляд музиканта
12 березня, вівторок

Про поєднання любові до музики та радійної журналістики говорили в ефірі Радіо Культура в програмі Музична сієста з продюсеркою та ведучою Українського радіо Галиною Бабій 
 
Ведучий 
 
Олександр Пірієв
 
 
Як у Вашому житті поєдналося закінчення Львівської консерваторії і життя журналіста?
 
 — Я приїхала за чоловіком в Київ. Він киянин, закінчив на три курси раніше від мене навчання. Він був уже тут, і мені нічого не залишалось, як взяти вільний диплом і приїхати до Києва. У мене було декілька варіантів: чверть ставки сольфеджіо у Вишгороді та цікава дослідницька робота в музеї Лисенка. Це не дуже тоді сподобалося моєму чоловікові. Він запропонував спробувати знайти щось більш видовищне, ніж робота в архіві. Я пішла у Відділ культури, і мені запропонували піти на радіо, оскільки я гарно володіла українською мовою, мала вищу музичну освіту. А тоді на музичне радіо брали людей лише з вищою музичною освітою. Так і потрапила на радіо.
 
 
Наскільки змінилося радіо з того часу, коли Ви почали на ньому працювати?
 
 — Для мене абсолютно змінилося, оскільки я працювала винятково у художньому мовленні, а зараз я веду грормадсько-політичні програми. Це для мене ніби друга вища освіта. Я дуже серйозно готуюся до цих програм, читаю багато матеріалів. Для мене це було випробування, але я вдячна часові, що він мені підкидає отакі планки.
 
 
Повертаючись до музики. У Європі відвідування концертів класичної музики - це невід'ємна складова освіченої людини. Яка ситуація з відвідуванням таких концертів у нас в Україні, на Вашу думку?
 
 — У нас в концертних залах я бачу здебільшого професіоналів, які не хочуть опускатися у своєму фаховому рівні.  Концерти - це ті вітамінні ін'єкції, які підживлюють твій світогляд музиканта. Ти без цього не можеш.
 
А які з крайніх концертів Вас вразили найбільше?
 
 — Це був концерт Марка Топчія, який відбувся в Майстер-класі. Можу сказати, що він є не лише талановитий вихованець мого чоловіка, а й дитина, яку ми всі в родині знаємо з чортирьох років. У нього дуже музична родина. Марку Топчію лише 28 років, він найбільш титулований гітарист не лише в Україні, а й світі. Він чудово ще грає й на фортепіано. Марко Топчій весь час хоче адаптувати фортепіанний матеріал до гітари. Йому мало вузького гітарного репертуару, він хоче розширити можливості цього інструменту.
 
Тож Ви бачите музикантів не лише на сцені, але й за лаштунками.
 
— Так, у мене дуже часто зав'язуються творчі стосунки з різними музикантами. Я вважаю, що це загалом притаманно мистецькому середовищу. До нас часто приходять додому. Це така "кухня", яка в мистецькому середовищі з покоління в покоління передається. Згадати хоча б Богдану Півненко. У неї вдома теж дуже часто збираються музиканти.
 
Ви згадали про нашу талановиту скрипальку, викладачку Богдану Півненко. Що Ви можете про неї сказати ще?
 
— Вона дуже демократична сприйнятті своїх колег. Я ніколи в ній нотки заздрості чи конкуренції не відчула. Хто б зі скрипалів не приїжджав, вона завжди організовує його майстер-класи для своїх же студентів, учнів. Вона завжди ходить на концерти. Мені такі людські речі, які домінують над фаховими,  дуже імпонують.
 
 
Слухати ефір повністю

 
Галина Бабій. Фото — Facebook

Галина Бабій: концерти — це ті вітамінні ін'єкції, які підживлюють твій світогляд музиканта



Джерело: nrcu.gov.ua



Додати: Share on Facebook

Інші:

Оркестр Національної філармонії України повернувся з гастролей по Китаю
Коли Нацрада з питань телебачення і радіомовлення оголосить форматний конкурс на 14 ФМ-частот в обласних центрах для розбудови мережі суспільного радіо «Промінь»?
Галина Бабій: концерти — це ті вітамінні ін'єкції, які підживлюють твій світогляд музиканта
Новатор Луїджі Гаджеро
Керівниця Академічної капели Українського радіо Юлія Ткач: «Не знаю досконалішого явища, ніж хоровий спів»
Німецький режисер Штурм: "Україна може більше ставити Вагнера"
Тарас Демко з Органного залу: Найскладніше – дивувати далі
Пласідо Домінго у Києві
''Щось в країні відбувається'' – прима-балерина Національної опери анонсувала '' Лебедине озеро ''
Іван Остапович: "Диригент не повинен бути ідіотом"
Взяли і зробили: Органний зал
Вікторія Польова: «Коли в тебе потрапляє музика, більше не відчуваєш болю»
«Бути сильною вимагає життя...»
«Наш основний конкурент – це бажання залишитися вдома». Молоді керівники Органного залу про перший рік роботи
У Києві напередодні дня народження Моцарта зіграють оперу "Дон Жуан"
Наталія Пономарчук: «Із музикою я проживаю іноді більш справжнє життя, ніж у дійсності»
«Українська музика – це моя ідея фікс»
Володимир Шейко розповів, як обирають дітей на проект “Я — віртуоз!”
Піаністка- вундеркінд Христина Михайличенко розповіла про конкурсну діяльність та новий сольний альбом
Інколи люди не розуміють класичну музику через невдале її виконання — Стелла Красовська
Диригент Володимир Сіренко
Українка з Перемишля здобула місце на сцені Цюрихської Опери
Кшиштоф Пендерецький: «Найдосконаліша, найчистіша музика для мене та, де звучить людський голос»
Сам собі оркестр: вінничанин виготовляє інструменти з усього світу за описом з інтернету
Співати може кожен. Чому франківці плачуть у вокальній школі «Lika Music»
25 років на Волині: організатор міжнародного фестивалю про повернення «райського куточка» світового класика
От хора к театру
Вікторія Лук'янець: "Про мене кажуть: "Трудоголік, залізна конячка". Усе здобувала своїм талантом і важкою працею"
"Ти щаслива людина, якщо можеш займатися улюбленою справою" - скрипаль-віртуоз Олександр Божик про концерт в Івано-Франківську та свою творчість
Скрипаль-віртуоз Олександр Божик: "Покажу тернополянам, як за допомогою телевізійного пульта керувати оркестром"
«Мені казали, що потрібно народитися в штанях, аби стати диригентом»
Вікторія ЛУК'ЯНЕЦЬ: "Про мене кажуть: "Трудоголік, залізна конячка". Усе здобувала своїм талантом і важкою працею"
Дмитро КАЦАЛ:"Іноді з "глухарів" виростають солісти"
Анжеліна ШВАЧКА. Вдача дикої птицi
Диригент Ревакович: "Музика незалежності" відбулася завдяки синергії українських і польських установ
Володимир Сіренко про 100-річчя оркестру, класичну музику та українських композиторів
Ми плануємо довгострокові проекти з Українським культурним фондом - Моніка Гроховська
Ми є третім за віком радіо-оркестром Європи — диригент Володимир Шейко
Більшість композицій виконані творчими колективами Українського радіо — редакторка UA: Класична музика
«Виступати перед сьогоднішніми захисниками України для нас велика честь…»
      © 2008-2018 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
1.jpg