Галина Бабій: концерти — це ті вітамінні ін'єкції, які підживлюють твій світогляд музиканта | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Галина Бабій: концерти — це ті вітамінні ін'єкції, які підживлюють твій світогляд музиканта
Галина Бабій: концерти — це ті вітамінні ін'єкції, які підживлюють твій світогляд музиканта
12 березня 2019, вівторок

Про поєднання любові до музики та радійної журналістики говорили в ефірі Радіо Культура в програмі Музична сієста з продюсеркою та ведучою Українського радіо Галиною Бабій 
 
Ведучий 
 
Олександр Пірієв
 
 
Як у Вашому житті поєдналося закінчення Львівської консерваторії і життя журналіста?
 
 — Я приїхала за чоловіком в Київ. Він киянин, закінчив на три курси раніше від мене навчання. Він був уже тут, і мені нічого не залишалось, як взяти вільний диплом і приїхати до Києва. У мене було декілька варіантів: чверть ставки сольфеджіо у Вишгороді та цікава дослідницька робота в музеї Лисенка. Це не дуже тоді сподобалося моєму чоловікові. Він запропонував спробувати знайти щось більш видовищне, ніж робота в архіві. Я пішла у Відділ культури, і мені запропонували піти на радіо, оскільки я гарно володіла українською мовою, мала вищу музичну освіту. А тоді на музичне радіо брали людей лише з вищою музичною освітою. Так і потрапила на радіо.
 
 
Наскільки змінилося радіо з того часу, коли Ви почали на ньому працювати?
 
 — Для мене абсолютно змінилося, оскільки я працювала винятково у художньому мовленні, а зараз я веду грормадсько-політичні програми. Це для мене ніби друга вища освіта. Я дуже серйозно готуюся до цих програм, читаю багато матеріалів. Для мене це було випробування, але я вдячна часові, що він мені підкидає отакі планки.
 
 
Повертаючись до музики. У Європі відвідування концертів класичної музики - це невід'ємна складова освіченої людини. Яка ситуація з відвідуванням таких концертів у нас в Україні, на Вашу думку?
 
 — У нас в концертних залах я бачу здебільшого професіоналів, які не хочуть опускатися у своєму фаховому рівні.  Концерти - це ті вітамінні ін'єкції, які підживлюють твій світогляд музиканта. Ти без цього не можеш.
 
А які з крайніх концертів Вас вразили найбільше?
 
 — Це був концерт Марка Топчія, який відбувся в Майстер-класі. Можу сказати, що він є не лише талановитий вихованець мого чоловіка, а й дитина, яку ми всі в родині знаємо з чортирьох років. У нього дуже музична родина. Марку Топчію лише 28 років, він найбільш титулований гітарист не лише в Україні, а й світі. Він чудово ще грає й на фортепіано. Марко Топчій весь час хоче адаптувати фортепіанний матеріал до гітари. Йому мало вузького гітарного репертуару, він хоче розширити можливості цього інструменту.
 
Тож Ви бачите музикантів не лише на сцені, але й за лаштунками.
 
— Так, у мене дуже часто зав'язуються творчі стосунки з різними музикантами. Я вважаю, що це загалом притаманно мистецькому середовищу. До нас часто приходять додому. Це така "кухня", яка в мистецькому середовищі з покоління в покоління передається. Згадати хоча б Богдану Півненко. У неї вдома теж дуже часто збираються музиканти.
 
Ви згадали про нашу талановиту скрипальку, викладачку Богдану Півненко. Що Ви можете про неї сказати ще?
 
— Вона дуже демократична сприйнятті своїх колег. Я ніколи в ній нотки заздрості чи конкуренції не відчула. Хто б зі скрипалів не приїжджав, вона завжди організовує його майстер-класи для своїх же студентів, учнів. Вона завжди ходить на концерти. Мені такі людські речі, які домінують над фаховими,  дуже імпонують.
 
 
Слухати ефір повністю

 
Галина Бабій. Фото — Facebook

Галина Бабій: концерти — це ті вітамінні ін'єкції, які підживлюють твій світогляд музиканта



Джерело: nrcu.gov.ua



Додати: Share on Facebook

Інші:

Наталія Петій-Потапчук: про життя Закарпатського народного хору та про те, чому його місія здійсненна
Екатерина Кухар и Александр Стоянов: Мы не можем прожить друг без друга
Мирослав Скорик: Уночі до нас прийшли: "На збори вам дві години". У вагон для худоби посадили і до Сибіру вивезли
Національна оперета України святкує 85-річний ювілей
"Я завжди досягала мети, яку ставила перед собою"
Скрипаль Роман Кім: "Сучасному музиканту не можна бути надто у "формах" та боятися зіграти неправильні ноти"
Кшиштоф ПЕНДЕРЕЦЬКИЙ: "Музика повинна бути живою..."
Володимир СИВОХІП: "Генетичний код нації не заженеш у смартфон"
АНАТОЛИЙ СОЛОВЬЯНЕНКО: ЗРИТЕЛЬ УЖЕ НЕ ВОСПРИНИМАЕТ ГЕРОЯ-ЛЮБОВНИКА, КОТОРЫЙ ВЕСИТ 100 КГ
Харьковское "Лебединое озеро" ошеломило бельгийскую публику
25 жовтня в усьому світі вперше відзначався Міжнародний день опери
Вікторія Московенко про проблему оренди Будинку актора, реставрацію, унікальний акустичний зал та різноманіття заходів
Володимир Шейко про ювілей Симфонічного оркестру Українського радіо: хочеться, щоб з концерту люди пішли просвітленими
"Ми просто були ілюстраторами цього матеріалу": розпорядник хору Верьовки про виступ з "95 кварталом"
На написання "Як тебе не любити, Києве мій!" батькові дали добу - Тамара Шамо
Співачка Тетяна Асадчева втекла із суду до консерваторії. І вже 10 років "іде з піснею до людей"
Kyiv Opera Theatre: директор театру Петро Качанов розповів про ремонт, ребрендинг і новий сезон
Координаторка Офісу з розробки гуманітарної політики Галина Григоренко: музична сфера - закрита, відкривати її є нашим завданням
Диригент Ярослав Шемет: "На першій репетиції треба поводитися як на першому побаченні"
Василь ВОВКУН: "Дайте нам відчуття опери нового століття"
«Доки буду викладати у Канаді, мої студенти знатимуть, де Україна»
Головний диригент оркестру Українського радіо Володимир Шейко: музика і нація - це сто відсотків об'єднані речі
Валерія БАЛАХОВСЬКА: "Орган - частина мого життя"
Чем классическая музыка обязана женщинам? Объясняет музыковед Фиона Мэддокс
120-річчя Львівської опери: Василь Вовкун розповів про сюрприз для глядачів
Оксана Линів: "У рамках фестивалю LvivMozArt можна буде почути твори трьох Моцартів"
Директор музичної школи Лисенка: ми маємо виховати аристократа і тоді буде країна аристократів, а не жебраків
Василь Вовкун: "До мого приходу у Львівську оперу аншлаги були рідкісним явищем"
Про музику як найшвидший шлях до серця
"Найкращий співак світу" Андрій Кимач: Після Консерваторії я працював на заводі у Польщі
Ми не маємо права на помилку історії пристрасті та успіху від прими-балерини Шишпор
"Iндустрій академічної музики в Україні катма"
Майкл Гуттман: "Мою скрипку звати Карло"
Секрети оперного співу та те, якою була поза сценою Євгенії Мірошниченко: розповідь її учениці
Про подальшу долю навчальних закладів естетичного освіти в інтерв'ю ZN.UA.
Музика Дилецького у знаковому просторі
«Плануємо спеціальний вагнерівський блок за участі кількох європейських театрів»
"На скрипці можна зіграти не тільки класику". Скрипаль Антон Вараниця розповів про можливості інструмента
Ольга Нагорна: «Мрію, щоб у кожному місті країни був оперний театр»
Наталія Пономарчук, шеф-диригент Київського камерного оркестру Національної філармонії України
      © 2008-2018 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
1.jpg