«Мистецтво, що не потребує перекладачів» | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
«Мистецтво, що не потребує перекладачів»
Національна заслужена академічна капела України
Оркестр
Макаренко Герман Георгійович
Савчук Євген
Скорик Мирослав Михайлович
«Мистецтво, що не потребує перекладачів»
З нагоди 226-ї річниці ухвалення Конституції Речі Посполитої 3 травня у Національній опері відбувся концерт прем’єр
23 травня 2017, вівторок
Поширити у Facebook

Вечір був організований двома Посольствами — Республіки Польщі і Литовської Республіки в Україні. Відомі виконавці, запрошені до участі в концерті прем’єр із Польщі і Литви, зазначили, що для них є честю представляти свою творчість на сцені Національної опери у Києві та брати участь у цій винятковій мистецькій події, яка має такий багатий культурний вимір для поляків, литовців і українців.

Адам Крушевський (баритон, Польща) виконав дві арії з опер «Страшний двір» та «Чесне слово» видатного й найвідомішого польського композитора Станіслава Монюшка. Литовський піаніст Рокакс Зубовас висловив своє захоплення інтересом українців до творчості Міколаюса Чюрльоніса, твори якого також пролунали на сцені Опери . Потужно виступили хористи капели «Думка» (художній керівник Євген Савчук) і оркестр «Київ-класик» на чолі з Германом Макаренко. Глядачі мали змогу почути перлини класичного і сучасного музичного мистецтва, зокрема «Революційний етюд» Шопена, «Молитва за Майдан» Балакаускаса, «Мелодія» Скорика, а також хорові фантазії на польські та литовські теми.

«Це вже друге в історії святкування в форматі музичного концерту», — розказали «Дню» у прес-службі Посольства Польщі. Зал був заповнений, що є наочним доказом неабиякого зацікавлення киянами цієї мистецької ініціативи.

«Найбільш зрозумілим видом мистецтва, який не потребує перекладачів, є музичне мистецтво. Тому вважаю, що та програма, яку ми підготували, дає можливість достукатися до всіх, а по-друге, ще більше об’єднає наші дружні народи, — наголосив Герман Макаренко, художній керівник оркестру «Київ-класік».

«Такі події посилюють не лише культурні, а й дипломатичні зв’язки», — зауважив посол Польщі в Україні Ян Пєкло. Також він зазначив, що перша ухвалена в Європі Конституція була спробою цивілізованого врегулювання взаємин у багатонаціональній державі, вона стала водночас фундаментом для подальших державотворчих прагнень та засвідчила про спільне коріння різних народів. На переконання посла Литви Марюса Януконіса, Конституція 3 травня була значним правовим досягненням народів, а для Литви ця Конституція виявилася, крім цього, ще й першим документом, оформленим литовською мовою.

«Ця Конституція — перший в сучасній Європі та другий після американського Основний закон, тож відзначити належним чином — справа честі і важливий момент для всіх залучених сторін», — наголосили організатори.


Автор: Анастасія Руденко
Колективи: Національна заслужена академічна капела України "Думка", Оркестр "Київ-Класик"
Диригенти: Герман Макаренко, Євген Савчук
Композитори:Мирослав Скорик
Концертна організація: Національний академічний театр опери та балету України імені Т.Г. Шевченка
Концертний зал: Глядачевий зал Національної Опери України
Джерело: Газета «День»



Інші:

Вистава, яка об’єднала митців Києва, Дніпра, Одеси та Харкова
Новий сезон в Одеській філармонії
Новий концертний сезон обласної філармонії розпочався українською класикою
Юлій Цезар і Со у бомбосховищі: про постановку опери Ґеорґа Фридриха Генделя на Зальцбурзькому фестивалі 2025
ТРИ СИМФОНІЇ ГАЙДНА У ФІЛАРМОНІЙНОМУ ЦЕНТРІ: МУЗИКА, ЩО ДАРУЄ СВІТЛО
Перса юної Джульєтти та Ромео-акробат: одеська Музкомедія поновила легендарну рок-оперу
“Слава Україні!” підхопили 250 тисяч глядачів: одеські музиканти ВМС підкорили фестиваль в Едінбурзі
У Чернівцях відродили оперу «Креонт», яка 250 років вважалася втраченою
Хто ми, ким були і ким ще можемо стати…
У Харкові вперше в Україні зазвучали п'ять органів одночасно: як це було
"Тут буде сад": як у театрі "Нафта" створили танцювальну виставу, для якої актори брали уроки із жестової мови
Прем’єра фільму «Сірник у копиці сіна» (Match in a Haystack)
У Києві презентували український аналог complete works – повний цикл камерних симфоній Євгена Станковича
Новий погляд на «Травіату»
"Тигролови" у Нью-Йорку: на Бродвеї пройшли драматичні читання українського мюзиклу
Враження про відкриття «Схід Опера Фест – 2025»
Органна зала у полоні мрій, марень й казкових образів
Повернення опери після 300 років забуття
Куточок Італії у… Харкові
Концерт-перформанс «Я люблю тебе» ( Je t’aime)
ПІДСУМКИ 27-Ї «МЕЛЬПОМЕНИ ТАВРІЇ»
Фантастичне Чарівнолісся
Івано-Франківська філармонія розпочала 86-й концертний сезон
Голос епохи у рок-опері: Київська опера відкрила новий сезон виставою «Патріот»
"Оксамитовий сезон" в Одеській опері: як завершився Х Міжнародний фестиваль мистецтв
«Харків Опера» офіційно відкрила свій 150-й театральний сезон
Запорізька філармонія поєднала в Grand Concert'і зал і сцену
Міфи і сучасність "Готелю Метаморфозис": Зальцбурзький фестиваль 2025
Відбулась урочиста прем’єра фільму «Медовий місяць»
«Летючий голландець» - концертна версія
Прем'єра перформансу "Війна. Обличчя. Монологи"
Ми-Є! Музика української Незалежності
Мелодії Турку і Львова. У Фінляндії прозвучали твори українських композиторів
У Мукачеві виступили військовий оркестр «Едельвейс» та струнний ансамбль «Дивертисмент»
"Ковток нормальності у важкі часи": в Одесі відбувся фестиваль "Два дні і дві ночі нової музики"
"Пролегомени до опери": у Києво-Могилянській Академії відбувся унікальний музичний перформанс
20 років на сцені і кількахвилинні оплески: у Калуші відбувся благодійний концерт камерного хору "Тавор"
В Івано-Франківську стартував фестиваль "Філармонійні вечори: British Edition"
Львівський хор "Гомін" передав для Головного управління розвідки Міноборони 1 млн грн.
У Києві заграли незнані твори українських композиторів, репресованих радянською владою
      © 2008-2025 Music-review Ukraine