Синергія KharkivMusicFestа | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Синергія KharkivMusicFestа
Христенко Станіслав
Синергія KharkivMusicFestа
Станіслав ХРИСТЕНКО: «Тема наступного фестивалю нехай залишиться інтригою»
28 березня 2018, середа

Новий Міжнародний фестивальний проект, придуманий і втілений чудовим музикантом Станіславом ХРИСТЕНКОМ зі своїми однодумцями, завершує свій двотижневий марафон.

Найкращі виконавці та диригенти з музичних міст-лідерів України, а також Європи та США з’їхалися до Харкова, щоб зіграти сім грандіозних концертів, програми яких були дивовижні та багатоманітні. Нев’януча світова й українська класика звучала в поєднанні з творами сучасних творців.

Але обителлю музики в ці дні були не лише концертні зали, а й метро, вулиці, радіо. Чого лише варті 8 локацій, з 8 піаніно, які стали не лише арт-об’єктами, розмальованими дизайнерами, а й місцем проведення концертів. У них, змінюючи один одного, брали участь як професійні музиканти, так і учні музичних шкіл не лише Харкова, але усієї області. А в нечасті хвилини «спокою» кожен, хто бажає — незалежно від віку — міг не лише обдивитись інструмент, а й «спробувати його на звук».

Важливо, що фестиваль, сміливо порушив кордони міста, залучивши до «свого кола» глядачів і учнів музичних шкіл області. Географія спілкування, виконання та майстер-класів неймовірно розширювалася.



Арт-директор фестивалю Станіслав Христенко — всесвітньо відомий музикант, володар 30 премій престижних музичних конкурсів — від Італії до Казахстану, США та Кореї, поставив за мету вивільнити класику від елітарності, захоплюючи її чарами щонайбільшу кількість людей. І в цьому вкрай щільному графіку він знайшов можливість відповісти на кілька запитань кореспондента «Дня».

— Станіславе, як виникла ідея такого фестивалю? Чому місцем проведення було обраной Харків, а не інше місто України?

— Ідея створення Фестивалю виникла в процесі участі в різних фестивалях у багатьох країнах, із бажанням створити велику культурну подію в діловому місті. Харків — місто, в якому я народився і в якому здобув початкову музичну освіту. Фестиваль активно співпрацює з державними структурами (театр і філармонія), проте його організація насамперед пов’язана з приватною громадською ініціативою, до якої долучилися й представники бізнесу. І це для нас дуже важливо.



— За яким принципом версталася настільки обширна та багатоманітна програма?

— Головне завдання — це показати різноманітність жанрів і стилів класичної музики, кожен з яких, упевнений, знайде своїх шанувальників.

— Окрім основної концертної програми, не менш важливою в календарі фестивалю є просвітницька складова, яке завдання ставлять організатори, на що розраховують?

— Важливим завданням є виховання нового покоління шанувальників музики, викликати інтерес до сучасної та традиційної класичної музики. Ми намагаємося, щоб українські слухачі могли чути видатні шедеври у виконанні музикантів світового рівня, як це відбувається в Лондоні, Берліні та багатьох найбільших центрах Європи, адже Україна географічно і є центром Європейського континенту.

— Контрапункт цього музичного форуму, чудова ідея — святкування 333-річчя великого маестро Йоганна Себастьяна Баха. Але наступного року буде не настільки приваблива цифра, як думаєте продовжувати?

— Мені здається, головну тему наступного Фестивалю варто залишити інтригою, але впевнений, що наступного року фестиваль стане ще більш масштабним і цікавим.

ДОВІДКА «Дня»

Пропонуємо вашій увазі далеко не всю «арифметику» KharkivMusic Fest:

• Учасників — понад 1000 музикантів: оркестри, ансамблі, солісти та диригенти і, звичайно, молоді таланти Харкова;
• У межах проекту фестивалю «Art&piano: грай яскраво» було задіяно 26 музичних шкіл міста;
• До середини фестивалю награли 56 годин музики та було зіграно 133 музичні твори 33 всесвітньо відомих композиторів;
• Усього виступило 931 дитина (умовно з кожної школи — по 35 дітей, а шкіл 26);
• Окремо, в день народження Баха в межах спецпроекту «Бах-333» музика маестро звучала на різних креативних майданчиках, у тому числі нон-стоп протягом 12 годин у кав’ярні «Цукат» і нон-стоп протягом 7 годин на Сумському ринку.

• У фестивалі взяли участь 145 музикантів і 6 диригентів практично з усіх регіонів України;
• Було випито 133 філіжанки «Бахачино»;
• Продегустовано 235 келихів пива «Мюнхен».




Автор: Світлана Агрест-Короткова
Діячі мистецтв: Станіслав Христенко
Конкурс (фестиваль): Міжнародний музичний фестиваль "KharkivMusicFest"
Джерело: Газета День



Додати: Share on Facebook

Інші:

В органному залі Рівного — музей і галерея. А вітражі — на логотип
ОПЕРІ ПОТРІБНІ МЕЦЕНАТИ
Як Україна вшановує ім’я композитора Мирослава Скорика
Рік без Мирослава Скорика
KharkivMusicFest: организаторы рассказали, как готовили фестиваль в разгар пандемии
В Андріївській церкві відбулася світова прем'єра віднайдених симфоній композитора Березовського
Що потрібно аби з'явився один з найкращих концертних залів Європи?
Cергій МАГЕРА: "Співак постійно вчиться"
Оксана Линів: "Диригент мусить вміти переконувати з першої хвилини"
У Міжнародний день музики тернопільські музиканти - про музику і життя
"Люди не можуть довго бути без мистецтва, як і артисти - без глядача"
Музичний продюсер Олександр Пірієв: Шоу-бізнес не може стати взірцем ідентичності держави
Наталія Петій-Потапчук: про життя Закарпатського народного хору та про те, чому його місія здійсненна
Екатерина Кухар и Александр Стоянов: Мы не можем прожить друг без друга
Мирослав Скорик: Уночі до нас прийшли: "На збори вам дві години". У вагон для худоби посадили і до Сибіру вивезли
Національна оперета України святкує 85-річний ювілей
"Я завжди досягала мети, яку ставила перед собою"
Скрипаль Роман Кім: "Сучасному музиканту не можна бути надто у "формах" та боятися зіграти неправильні ноти"
Кшиштоф ПЕНДЕРЕЦЬКИЙ: "Музика повинна бути живою..."
Володимир СИВОХІП: "Генетичний код нації не заженеш у смартфон"
АНАТОЛИЙ СОЛОВЬЯНЕНКО: ЗРИТЕЛЬ УЖЕ НЕ ВОСПРИНИМАЕТ ГЕРОЯ-ЛЮБОВНИКА, КОТОРЫЙ ВЕСИТ 100 КГ
Харьковское "Лебединое озеро" ошеломило бельгийскую публику
25 жовтня в усьому світі вперше відзначався Міжнародний день опери
Вікторія Московенко про проблему оренди Будинку актора, реставрацію, унікальний акустичний зал та різноманіття заходів
Володимир Шейко про ювілей Симфонічного оркестру Українського радіо: хочеться, щоб з концерту люди пішли просвітленими
"Ми просто були ілюстраторами цього матеріалу": розпорядник хору Верьовки про виступ з "95 кварталом"
На написання "Як тебе не любити, Києве мій!" батькові дали добу - Тамара Шамо
Співачка Тетяна Асадчева втекла із суду до консерваторії. І вже 10 років "іде з піснею до людей"
Kyiv Opera Theatre: директор театру Петро Качанов розповів про ремонт, ребрендинг і новий сезон
Координаторка Офісу з розробки гуманітарної політики Галина Григоренко: музична сфера - закрита, відкривати її є нашим завданням
Диригент Ярослав Шемет: "На першій репетиції треба поводитися як на першому побаченні"
Василь ВОВКУН: "Дайте нам відчуття опери нового століття"
«Доки буду викладати у Канаді, мої студенти знатимуть, де Україна»
Головний диригент оркестру Українського радіо Володимир Шейко: музика і нація - це сто відсотків об'єднані речі
Валерія БАЛАХОВСЬКА: "Орган - частина мого життя"
Чем классическая музыка обязана женщинам? Объясняет музыковед Фиона Мэддокс
120-річчя Львівської опери: Василь Вовкун розповів про сюрприз для глядачів
Оксана Линів: "У рамках фестивалю LvivMozArt можна буде почути твори трьох Моцартів"
Директор музичної школи Лисенка: ми маємо виховати аристократа і тоді буде країна аристократів, а не жебраків
Василь Вовкун: "До мого приходу у Львівську оперу аншлаги були рідкісним явищем"
      © 2008-2021 Music-review Ukraine