Що холодніша пора, то гарячіша музика | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Що холодніша пора, то гарячіша музика
Ансамбль солістів «Гармонія» Закарпатської обласної філармонії
Що холодніша пора, то гарячіша музика
9 грудня 2014, вівторок

У холодні зимові вечори зігрівати закарпатців буде нова програма відомого ансамблю Що холодніша пора, то гарячіша музика...


Так вирішив для себе один з найстаріших колективів Закарпатської обласної філармонії – ансамбль солістів «Гармонія». І взявся за підготовку нової програми, зітканої з мелодій і ритмів різних народів та континентів.

Заслужена артистка України Оксана Ільницька-Хархаліс в цьому колективі, заснованому ще 1947 року, пройшла шлях від учасниці ансамблю до художнього керівника. Тож поговорити з нею є про що... 

— Пані Оксано, ви очолюєте дуже цікавий, компактний за своїми розмірами колектив. Цікавий тим, що всі його учасники – це солісти, звиклі бути лідерами на сцені. Разом з тим, вони чудово творять спільну музику. Як вдається вам об’єднати творчі потенціали цих талановитих виконавців і чим живе «Гармонія» сьогодні? 

  — Вважаю, що у нас гарний колектив.

Ми зараз маємо, так би мовити, повний «комплект» – сопрано, мецо-сопрано, тенор, баритон і бас. Тобто в нашому ансамблі зосереджені всі існуючі в природі сольні голоси. Із досвідчених співаків залишилися народний артист України Петро Матій та я. Всі решта – це наша молодь. 

  — Ансамбль солістів має давню історію. І лише відносно недавно він поповнився інструментальною групою. Тобто відійшла у минуле колишня практика співу наших артистів під баян, фортепіано. З такими змінами у колективі зросли, певно, і ваші творчі можливості?

  — Так, ансамбль народних інструментів став для нас справжньою знахідкою. Їх хоч і небагато, але всі – яскраві виконавці, так само солісти (одна домра, один баян, контрабас тощо). Тобто кожен інструмент має сольне навантаження. 

— Відомо, що ви більше тяжієте до академічної музики, світової й української класики. 

  — Але поряд з цим ми багато експериментуємо, в тому числі і я пропоную нові ідеї. Скажімо, співали і арієти, і старовинну класику. Звичайно, основу нашого репертуару складає українська музика, авторські твори, романсова лірика. А програма, яку ми зараз готуємо, буде трохи попсовою у доброму сенсі. Це танцювальна музика різних років і з різних континентів, гарна, ритмічна і вишукана.

  — Думаю, вашим шанувальникам буде до вподоби така програма, особливо у ці холодні зимові вечори, коли хочеться чимось зігріти людей, створити гарний настрій.  

— Так, це настроєва музика. Крім того, ми запросили до співучасті студентів хореографічного відділення Ужгородського коледжу культури і мистецтв. Вони радо погодилися, отже, наша програма ще буде розбавлена танцювальними номерами. Сподіваємося, це буде цікаво для глядача.    Плануємо також концерт пам’яті наших героїв. Але не можемо обмежуватися лише такою музикою, тиснути нею на глядача, коли і так всім важко. Треба знаходити хвилинки розради, можливість відволіктися від тяжких думок. 


Автор: Таїсія ГРИСЬ
Колективи: Ансамбль солістів «Гармонія» Закарпатської обласної філармонії
Концертна організація: Закарпатська обласна філармонія
Джерело: karpatnews.in.ua



Додати: Share on Facebook

Інші:

 Іван Чередніченко, музичний керівник Львівської національної опери Моє ставлення категоричне - у нашому театрі не буде російського репертуару
Василь Крячок, директор Маріупольської філармонії Без кількох днів два місяці був у тому пеклі
Олександр Пірієв, музичний продюсер Маріуполь, як Фенікс, відродиться. Для цього об'єднається весь світ
«Кожен має виконувати свою життєву місію»
Лукаш Гоїк, директор Сілезької опери в Битомі (Opera 'Slaska, Польща) висловив щиру підтримку українському народу в час війни
Світова оперна діва Людмила Монастирська ексклюзивно розповіла, як замінить російську співачку Нетребко та гратиме партію «Турандот» у «Метрополітен-Опера»
Сюжет німецького ЗМІ про Маріупольську філармонію
У США плануються заходи на честь 100-річчя першого виконання "Щедрика" у країні
«На шпальтах “Дня” бачу обличчя країни у всьому її розмаїтті сьогодення»
В органному залі Рівного — музей і галерея. А вітражі — на логотип
ОПЕРІ ПОТРІБНІ МЕЦЕНАТИ
Як Україна вшановує ім’я композитора Мирослава Скорика
Рік без Мирослава Скорика
KharkivMusicFest: организаторы рассказали, как готовили фестиваль в разгар пандемии
В Андріївській церкві відбулася світова прем'єра віднайдених симфоній композитора Березовського
Що потрібно аби з'явився один з найкращих концертних залів Європи?
Cергій МАГЕРА: "Співак постійно вчиться"
Оксана Линів: "Диригент мусить вміти переконувати з першої хвилини"
У Міжнародний день музики тернопільські музиканти - про музику і життя
"Люди не можуть довго бути без мистецтва, як і артисти - без глядача"
Музичний продюсер Олександр Пірієв: Шоу-бізнес не може стати взірцем ідентичності держави
Наталія Петій-Потапчук: про життя Закарпатського народного хору та про те, чому його місія здійсненна
Екатерина Кухар и Александр Стоянов: Мы не можем прожить друг без друга
Мирослав Скорик: Уночі до нас прийшли: "На збори вам дві години". У вагон для худоби посадили і до Сибіру вивезли
Національна оперета України святкує 85-річний ювілей
"Я завжди досягала мети, яку ставила перед собою"
Скрипаль Роман Кім: "Сучасному музиканту не можна бути надто у "формах" та боятися зіграти неправильні ноти"
Кшиштоф ПЕНДЕРЕЦЬКИЙ: "Музика повинна бути живою..."
Володимир СИВОХІП: "Генетичний код нації не заженеш у смартфон"
АНАТОЛИЙ СОЛОВЬЯНЕНКО: ЗРИТЕЛЬ УЖЕ НЕ ВОСПРИНИМАЕТ ГЕРОЯ-ЛЮБОВНИКА, КОТОРЫЙ ВЕСИТ 100 КГ
Харьковское "Лебединое озеро" ошеломило бельгийскую публику
25 жовтня в усьому світі вперше відзначався Міжнародний день опери
Вікторія Московенко про проблему оренди Будинку актора, реставрацію, унікальний акустичний зал та різноманіття заходів
Володимир Шейко про ювілей Симфонічного оркестру Українського радіо: хочеться, щоб з концерту люди пішли просвітленими
"Ми просто були ілюстраторами цього матеріалу": розпорядник хору Верьовки про виступ з "95 кварталом"
На написання "Як тебе не любити, Києве мій!" батькові дали добу - Тамара Шамо
Співачка Тетяна Асадчева втекла із суду до консерваторії. І вже 10 років "іде з піснею до людей"
Kyiv Opera Theatre: директор театру Петро Качанов розповів про ремонт, ребрендинг і новий сезон
Координаторка Офісу з розробки гуманітарної політики Галина Григоренко: музична сфера - закрита, відкривати її є нашим завданням
Диригент Ярослав Шемет: "На першій репетиції треба поводитися як на першому побаченні"
      © 2008-2022 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
120.jpg