«Класика-плюс» з Енвером Ізмайловим | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
«Класика-плюс» з Енвером Ізмайловим
Київський камерний оркестр
Кофман Роман Ісаакович
«Класика-плюс» з Енвером Ізмайловим
Народний артист України ЕНВЕР ІЗМАЙЛОВ (гітара)
17 жовтня 2010, неділя
Поширити у Facebook

У Національній філармонії України аншлаг. На програму «Класика-плюс» Київського камерного оркестру під орудою Романа Кофмана за участю відомого гітариста Енвера Ізмайлова прийшли шанувальники як класики, так і етноджазу. Адже цікаво усім, як можна поєднати такі, здавалося б, різні стилі.


Оркестр почав із Канону Йоганна Пахельбеля, а потім блискуче виконав Арію із Сюїти № 3 Йоганна Себастьяна Баха.


Та ось на сцені Енвер Ізмайлов. На відміну він музикантів оркестру, одягнених у класичне чорне, він вийшов у світлих брюках і сорочці кольору піску, зі смугастою шапочкою на голові. І раптом – ніби свіжий вітер із моря увірвався до світського салону. «Дівчина з Місхора» Енвера Ізмайлова неначе прокидається від сну – спочатку стримана, замріяна, поступово вибухає шаленим темпераментом, поринаючи у вир танцю. Цей твір – яскравий приклад етноджазового синтезу, на відміну від більш традиційної джазової імпровізації Return (пам’яті Джорджа Харрісона і Джона Леннона).

ЕНВЕР ІЗМАЙЛОВ (гітара)

Музикант застосував свій винахід – теппінг, коли пальці обох рук лежать на грифові гітари, як на клавіатурі, й звук видобувається швидким натисканням струн, а не ударом по них чи щипком. Завдяки цьому гітара видає специфічні ритмоінтонації, які важко описати словами. Яскравий приклад – композиція «Схід сонця в Криму».

ЕНВЕР ІЗМАЙЛОВ (гітара)

А над усім цим, як вправний парфумер, який змішує різні запахи й отримує неймовірний аромат, чаклував диригент Роман Кофман. Київський камерний оркестр органічно вплітався в оригінальну музику Енвера Ізмайлова.

ЕНВЕР ІЗМАЙЛОВ (гітара)

Оркестр віртуозно виконав Адажіо із Симфонії № 5 Густава Малера, Allegro di molto із Дивертисменту Вольфганга Амадея Моцарта, а в другому відділі – Концерт для двох скрипок з оркестром Антоніо Вівальді (солісти – лауреати міжнародних конкурсів Ірина Клімашевська та Віктор Іванов).

Енвер Ізмайлов узявся грати «Прелюдію» одразу на двох гітарах – друга стояла на підставці. Та коли на сцені з’явилася солістка Лєніє Ізмайлова й заспівала спочатку «To my Love», а потім «Шкатулку», зал вибухнув оплесками. Її голос, що виводив складну імпровізацію, яскрився, немов коштовний діамант. Глядачі аплодували стоячи, аж поки музиканти не вийшли грати «на біс».

ЕНВЕР ІЗМАЙЛОВ (гітара)

Тож можна сказати, що перший концерт циклу «Класика-плюс» високо встановив мистецьку планку. Чекатимемо наступних імпрез.

Матеріали надано редакцією журналу «Музика»


Автор: Наталія Зінченко
Фото: Микола Завгородній
Колективи: Київський камерний оркестр
Диригенти: Роман Кофман
Концертна організація: Національна філармонія України
Концертний зал: Колонний зал ім. М.В. Лисенка Національної філармонії України
Джерело: Журнал "Музика"


Фотоальбом:Фотоальбом



Інші:

Вистава, яка об’єднала митців Києва, Дніпра, Одеси та Харкова
Новий сезон в Одеській філармонії
Новий концертний сезон обласної філармонії розпочався українською класикою
Юлій Цезар і Со у бомбосховищі: про постановку опери Ґеорґа Фридриха Генделя на Зальцбурзькому фестивалі 2025
ТРИ СИМФОНІЇ ГАЙДНА У ФІЛАРМОНІЙНОМУ ЦЕНТРІ: МУЗИКА, ЩО ДАРУЄ СВІТЛО
Перса юної Джульєтти та Ромео-акробат: одеська Музкомедія поновила легендарну рок-оперу
“Слава Україні!” підхопили 250 тисяч глядачів: одеські музиканти ВМС підкорили фестиваль в Едінбурзі
У Чернівцях відродили оперу «Креонт», яка 250 років вважалася втраченою
Хто ми, ким були і ким ще можемо стати…
У Харкові вперше в Україні зазвучали п'ять органів одночасно: як це було
"Тут буде сад": як у театрі "Нафта" створили танцювальну виставу, для якої актори брали уроки із жестової мови
Прем’єра фільму «Сірник у копиці сіна» (Match in a Haystack)
У Києві презентували український аналог complete works – повний цикл камерних симфоній Євгена Станковича
Новий погляд на «Травіату»
"Тигролови" у Нью-Йорку: на Бродвеї пройшли драматичні читання українського мюзиклу
Враження про відкриття «Схід Опера Фест – 2025»
Органна зала у полоні мрій, марень й казкових образів
Повернення опери після 300 років забуття
Куточок Італії у… Харкові
Концерт-перформанс «Я люблю тебе» ( Je t’aime)
ПІДСУМКИ 27-Ї «МЕЛЬПОМЕНИ ТАВРІЇ»
Фантастичне Чарівнолісся
Івано-Франківська філармонія розпочала 86-й концертний сезон
Голос епохи у рок-опері: Київська опера відкрила новий сезон виставою «Патріот»
"Оксамитовий сезон" в Одеській опері: як завершився Х Міжнародний фестиваль мистецтв
«Харків Опера» офіційно відкрила свій 150-й театральний сезон
Запорізька філармонія поєднала в Grand Concert'і зал і сцену
Міфи і сучасність "Готелю Метаморфозис": Зальцбурзький фестиваль 2025
Відбулась урочиста прем’єра фільму «Медовий місяць»
«Летючий голландець» - концертна версія
Прем'єра перформансу "Війна. Обличчя. Монологи"
Ми-Є! Музика української Незалежності
Мелодії Турку і Львова. У Фінляндії прозвучали твори українських композиторів
У Мукачеві виступили військовий оркестр «Едельвейс» та струнний ансамбль «Дивертисмент»
"Ковток нормальності у важкі часи": в Одесі відбувся фестиваль "Два дні і дві ночі нової музики"
"Пролегомени до опери": у Києво-Могилянській Академії відбувся унікальний музичний перформанс
20 років на сцені і кількахвилинні оплески: у Калуші відбувся благодійний концерт камерного хору "Тавор"
В Івано-Франківську стартував фестиваль "Філармонійні вечори: British Edition"
Львівський хор "Гомін" передав для Головного управління розвідки Міноборони 1 млн грн.
У Києві заграли незнані твори українських композиторів, репресованих радянською владою
      © 2008-2025 Music-review Ukraine



File Attachment Icon
101003_616.jpg