20 років із «Кантабіле» | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
20 років із «Кантабіле»
Рівець Товій Михайлович
Академічний камерний оркестр
20 років із «Кантабіле»
Камерному оркестру Волинської обласної філармонії «Кантабіле» нещодавно присвоєно звання академічного
25 лютого 2012, субота
Поширити у Facebook

Товій Рівець, скрипкаКамерному оркестру Волинської обласної філармонії «Кантабіле» нещодавно присвоєно звання академічного.

Це перший музичний колектив у нашому краї з таким високим статусом.

Наша розмова з його художнім керівником і диригентом, славетним скрипалем Товієм Рівцем.    
     
     
-Товію Михайловичу, ви очолюєте «Кантабіле» не один десяток років, змінюються музиканти, а керівник знову і знову працює з новими, з тими, що приходять у колектив.
     - Незабаром, може, в березні чи квітні, святкуватимемо двадцятиріччя «Кантабіле», відтоді й очолюю цей колектив філармонії.


     
- Репертуар, мабуть, такий великий, що вже й не полічити твори?
     - Швидше всього варто говорити про те, що маємо кілька програм - для малих дітей і старшокласників, програми духовних творів і світських, філософську музику. Ми прагнемо виховати в серцях наших слухачів добро, любов до рідного краю, до України.


     
- Рік, що минув, буде пам'ятним і незабутнім для вас, колективу з ряду причин.
     - Справді, рік був особливим. На День незалежності України мені було присвоєне найвище мистецьке звання нашої держави - народного артиста України. До того я мав звання заслуженого діяча, відзначений орденом «За заслуги» ІІІ ступеня.


Наприкінці минулого року «Кантабіле» відзначене статусом академічного. Але саме в минулому році, на жаль, мені особисто довелося пережити тяжку операцію на серці, кілька місяців не працював з колективом, був на лікарняному. Та я вдячний і своїм музикантам, і всім добрим людям, які підтримали мене в нелегкі часи. Тепер я знову з дорогим «Кантабіле», надолужую пропущене. За неповний місяць, відколи вийшов на роботу, дали 21 концерт - і то не лише в Луцьку, а й в районах області.

     - Наскільки мені відомо, вже в нинішньому році, окрім концертів у Луцьку, «Кантабіле» побувало на фестивалі «Січневі вечори» в Бресті, куди запрошують найкращі музичні колективи.
     - Ми беремо участь у цьому фестивалі вже чотири роки, маємо запрошення на ювілейний, котрий відзначатимуть наші друзі-сусіди через рік. В нинішньому ж році нам випала честь разом із славетними музичними колективами кількох країн відкрити фестиваль твором П. Чайковського «Серенада», а диригував об'єднаним колективом музикантів всесвітньо відомий Саулюс Сандецкіс. Це незабутнє, особливе враження для кожного музиканта.


     Нині і виступаємо з концертами, і готуємось до ювілею. Впевнений, що він буде пам'ятною віхою для кожного з вісімнадцяти музикантів, які нині грають в «Кантабіле», і для тих, хто в минулі роки творив добру славу нашого колективу, та й для наших дорогих слухачів і поціновувачів вічної і прекрасної музики.



Автор: Анастасія Філатенко
Колективи: Академічний камерний оркестр "Кантабіле" Волинської обласної філармонії
Виконавці: Товій Рівець
Концертна організація: Волинська обласна філармонія
Джерело: Газета "Волинь"



Інші:

Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
«Забудьте про російську культуру, яка пригнічує вашу власну»
Майбутня прем`єра “Сойчиного крила” стискатиме серце глядача, — директор-художній керівник “Київської опери” Петро Качанов
Зірка, патріотка і наша сучасниця
Рок Фаргас: «Я дізнався про багатьох неймовірних композиторів України»
Музика + театр
Михайло Швед: “Розширюємо репертуарні грані новими творами, виконавцями та ідеями”
“Я ентузіаст створення нового українського репертуару”
Казка від Юрія Шевченка
Олена Ільницька: «Сподіваюсь, мій твір є моїм внеском у Перемогу»
«Маріупольська камерна філармонія відроджується у Києві», — диригент колективу Василь Крячок
“Я хочу показати слухачам нашу потужну мистецьку школу, українську самобутню культуру”
У Львові відкрити Камерну залу імені Мирослава Скорика
“Псальми війни”
"Кіт у чоботях"
“Opera Europa - це велике інформаційне і колегіальне поле”
Володимир Сіренко: “Продовжуємо активно працювати”
“Ми займаємося творчими пошуками нових форм виразності, вдосконалюючи свій професіоналізм”
На Херсонщині завершився XXV Міжнародний театральний фестиваль "Мельпомена Таврії"
Як стати людиною?
«Життя неможливо зіграти під фонограму, як і справжню музику», — диригентка Леся Шавловська
“До перемоги”
Як народжується музика?
“Тримаємо культурний фронт”
Музичний “посол” в Литві
Щоб музика існувала. Інтерв’ю з диригентом Романом Реваковичем
      © 2008-2024 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
110307_412.jpg